Itse en juuri muissa pikaruokailoissa käy, koska subwayssä on ehkä maailman parasta ruokaa! :D Mutta mitä mieltä olette niiden terveellisyydestä? Kaikki tiedämme että esim. Hesburgereissa ym. ruoka on melko epäterveellistä, mutta onko onko Subwayssä ruoka epäterveellistä? Itselläni tulee mieleen epäterveellisenä osina vain sämpylöihin laitettavat majoneesit ja suola.......
SUBWAY
7
2698
Vastaukset
- subbarisubi
Ota vähärasvainen kastike ja täyte niin on jo terveellinen.
- subbaaja
Subin majoneesi on kevytmajoneesia ja suolaahan ei subeihin ei tule ellei sitä itse sinne pyydä
- subwayllatöissä =)
se riippu minkä subin haluat, kevyin kastike on hot lousiana ja sen jälkeen tulee muistaakseni makeasipuli. Soutwest chilimajoneesissa eniten rasvaa.
- ljhuy
Mitä epäterveellistä on naudanlihassa ja salaatissa? Se pulla siinä taitaa olla se epäterveellisin osa ranskisten ohella. Pullaa on Subwayssakin.
- mies30vuotta
Kebab liha/meetwursti on suolaista jo itsessään. Juustosta saa kunnon rasvat.
Sämpylä on hiilari leipää pahimmasta päästä(ruisleipä parasta) jne.
Toisaalta kun vertaa hese/mäkki ranskalaiset on uppopaistettu, hampurilaiset on mitä on. Salaatit on sokeroituja.
Eli kyllä se terveellisempää on subissa.
Itse olen sitä mieltä että liika terveysintoilukin on vain haitaksi. - Hambbis burilas
Niinpä, ruoan terveellisyys ajattelussakin kannattaa pitää kohtuus mukana.
Jos pelkästään yrittää elää yliterveellisesti, niin ei sekään ole järkevää.
Mitäs iloa siitä on, jos tekee mieli välillä grilliherkkuja ja aina vaan kieltäytyy ja sitten masentaa ja tuntuu kurjalta.
Eihän sekään ole mitään järkevää, jos syö pelkkiä heiniä, eikä syömisestä saa mitään hyvän olon tunnetta niillä mauttomilla heinillä.
Mitä iloa siitäkään on, jos ei koskaan syö mitään herkullsita sen takia, että se on epäterveellistä ja eihän pitkästä elämästä ole mitään iloa, jos se on
koko ajan vaan sellaista terveys niuhotusta, että kieltäytyy kaikesta hyvästä.
Tuleehan niistä kasviksistakin rasvaa elimistöön, miten muuten voi selittää, että metsän riistaeläimissäkin on talia ja rasvaa, vaikka eläimet syö pelkkiä metsässä kasvavia kasveja.
Ei se ole mielestäni epäterveellistä, jos 1-3 kertaa viikossa käy grillillä syömässä hampurilaisen tai jotain muuta grilliherkkua.
Harvoinpa grillille mennään, että ensin syödään kotona tukeva ateria.
USA:ssahan on paljon todella sairaan liikapainoisia nuoria, mutta he syövätkin grilliherkkuja joka päivä ja myös niin suuria annoksia kerralla. - totuusonTämä.
Subin sämpylöissä on se SUURI ongelma, että se kuori on valkoista epäterveellistä sämppää. Ihan sama oikastaan enään mitä sinne sitälle laittaa. Se kuori kun sisältää valkoista vehnää ja turhaa hiilaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491