Olin löytänyt puron reunasta ehkä Hopeaa. No, se ei ole lankamaista, mutta se on Argentiittia. tässä ovat kaikki tiedot jotka kerron tässä: Se oli lehtimäistä ja pehmeää. Hopean kiiltoista. Pikkusen arka valolle. Viiru oli musta. Kovuus: 2-2,5
kidejärjestelmä: kuutiollinen. Mutta todisteita on, että se voisi olla Argentiittia, koska siinä on rikkiä.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Siinä taisi olla myös kiinittynyt asfalttipiitä, jonka läheisti sekoitan biotiittiin.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
hopeaa
ssttt
7
117
Vastaukset
- ssttt
Ja pituus oli 5,5cm pitkä.. leveys 6,2cm
- argentiinalainnen
jooo. onpa mielenkiintoista
- ssttt
Yritä itse löytää suomesta hopeaa. Ei se ole helppoa, ja varsinkin se minkä mä löysin. En ollut ajatelleeni löytävän sellaista. Minulla on niitä kaksi, eikä siellä näyttänyt olevan enempää.
En ole koskaan nähnyt sua ahdistavampaa tyyppiä. Ja jonkun täytyy sitten kommentoida turhaa.
- ssttt
AIka törkeää.
- suusssako???
Jooo, vaikka löytäis hopialusikan
- ssttt
Opettele suomea. Sä ja sun hopialusikka.
- geologi123
varmaan löysit hopealusikan vammanen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1535234
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413273- 2483122
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442658- 361824
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?271615Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411566- 161457
- 231437
- 241347