Onko nainen kiinnostunut?

Huvudstad

Onko nainen kiinnostunut jos hän on useamman kuukauden:

- Katsoo intensiivisen oloisesti. Tuijottaa lievästi.
- Hymyilee joskus ujosti, mutta joskus ei hymyile lainkaan.

mutta kun olen lähestynyt häntä hänen työnsä merkeissä muutaman kerran niin hän vältteli katsekontaktia, ilmeetön ja vaikutti hieman hermostuneelta tai hieman kireältäkin.

Mitä tuosta voi päätellä?

Onko muuten sopimatonta häiritä häntä töissään? Eli menisin juttelemaan niitä näitä muuten vain. Hän ei ilmeisesti käytä sosiaalista mediaa, joten minun on vaikea sitä kautta ottaa yhteyttä.

4

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haravoinninmaisteri

Päättelisin, että kyllä saattaa olla kiinnostunut. Itse kun olen nainen, joka käyttäytyy suurinpiirtein juurikin noin.
      Nainen on varmaan, kuten minäkin, hieman ujon puoleinen.

Mene ihmeessä juttelemaan. Anna hänelle aikaa rentoutua seurassasi. Jos hän todella on sinuun ihastunut ja luonteeltaan ujo, hänellä saattaa olla hieman ahdistunut olo muutaman ensimmäisen lauseen aikana :) hehe

good luck

• bfvbb

Ujot ja ihastuneet käyttäytyvät noin. Tulkinnan käytöksestä tekee vaikeaksi se, että toisaalta tuo käytös voi ei-ujolta olla mitä tahansa muutakin. Mutta veikkaisin ujoa, joten mene juttelemaan, mutta varaudu etukäteen, että vastaukset voivat olla yksisanaisia ja joudut pitämään itse keskustelua yllä.

• Jo unohtunut

Aiemmin olisin sanonut että on kiinnostunut.
      Erään naisen kanssa kokemieni juttujen jälkeen sanon suoraan ettei harmainta hajuakaan.

Nainen katteli isoin silmin minua lähes aina kun näki sekä vaikutti hermostuneelta. VIlkuili olan yli mennessään minusta pois päin (vaikken katsonut häneen päin niin sivusilmällä näin hänen liikkeensä) yms.

Samoin joskus tuntui että törmäili minuun aivan kuin vahingossa vaikka tarkoitus oli kaiketi vain saada minun huomio (näitä yhteensattumia kertyi aika runsaasti).

Kuitenkin lähestyttäessä ei vaikuttanut kiinnostuneelta tai oli varattu, joten en osaa sanoa enää yhtään mitään näihin asioihin.

Nainen käyttäytyy edelleen toisinaan omituisesti sekä hyvin juuri kireästi kanssani. Jokin ihmeen kiire hänellä on kanssani. Ujouteen en usko koska vaikuttaa muuten itsevarmalta naiselta.

Ehkä olen vain niin turha pelottava ja ruma tapaus että kaikki hänen käytöksens johtui niistä. Nähtävästi hän haluaa toimia niin etten saisi väärää käsitystä että hän voisi olla kiinnostunut.

Mutta tee kuten minä ja kysy asiaa naiselta lähestyen. Muutenhan joudut vain arvailemaan asiaa. Itseltä putosi kivi sydämeltä kun ei tarvinnut enää miettiä asiaa ees takaisin.

• -Nimimerkki-

Onko nainen kiinnostunut jos hän on muiden naisten seurassa vähän hiljaisempi ja katsoo aina välillä ja hymyilee... Ujo hän on sen verran että ei uskalla tulla puhumaan ellen itse aloita keskustelua mutta heti muiden naisten lähdettyä alkaa juttua tulemaan ja näyttää siltä että yrittää sanoa jotain mutta mitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37