pyydän esi rukousta ,en tiedä miksi olen niin alaspainettu,kaikki tuntuu romahtavan ,olen lähes konkurssi tilassa ,olen niin voimaton ,en tiedä miten saan järjestettyä asiat , pelko ja masennus sitoo minut ,missä olet Jeesus ,miksi annat minun vajota suohon olen pyytänyt sinua nimessäsi auttamaan ,niin monta kertaa ,niin kauan. armahda minua syntistä.
rukouspyyntö
6
70
Vastaukset
- toivon että et olisi
trolli, mutta jos oletkin tahdon rukoilla sinulle mielenmuutosta Jumalan armossa ja totuudessa Herran Jeesuksen nimessä ja Pyhässä Hengessä. Myös Jeesus rukoili pahantekijöiden puolesta ja samoin opetti rukoilemaan kaikkien vihaihmistenkin edestä.
Jos viesti on totuudellinen ja sydämestäsi lähtenyt niin toivon, että Jeesus sinua auttaa ja myös vaikka olisitkin valheelinen ja sydämesi pimeä niin suokoon Jeesus sinulle armoaan ja totuttaana, amen. Herra Jeesus on hyvä Paimen, joka kuoli syntiesi puolesta, amen. Kunnia ja kiitos Isälle Jeesuksen nimessä, amen.
Jumalan siunausta elämääsi olit sitten kuka tahansa, rakas kanssamatkaaja.
Jumala antaa aurinkonsa paistaa sekä hyville että pahoille, amen. - Vielä tahdon sinulle
muistuttaa että Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka turhaan nimeään mainitsee, joten terve Jumalan pelko on otollista jokaiselle ihmiselle. Jos olet tosissasi niin Jumala kuuli rukoukseni ja vastaa siihen varmuudella, amen. Jos olet trolli, niin Jumala kuuli rukoukseni ja vastaa siihen varmuudella, amen.
Isän Jumalan siunausta sinulle mielenmuutokseksi, sillä se on parannusta, amen.
Tutki Uudesta Testamentista Jeesuksen tahto ja kun sen teet, saat myös armon ja totuuden ja vanhurskauden ja valtakunnan lapseuden, amen.- miksi?
en ole mikän ,,trolli,, van itseeni väsynyt ihminen,olen ollut vaihtelevalla menestksellä uskossa vuodesta 2004,mutta tuntuu että Jeesus on unohtanut minut yksin erämahaan harhailemaan ,mitä voin !! tuntuu että JUMALA on miljonien valovuosien päässä , vaikka pitäisi asua ,jopa minussakin.
- turvaa Jeesukseen
miksi? kirjoitti:
en ole mikän ,,trolli,, van itseeni väsynyt ihminen,olen ollut vaihtelevalla menestksellä uskossa vuodesta 2004,mutta tuntuu että Jeesus on unohtanut minut yksin erämahaan harhailemaan ,mitä voin !! tuntuu että JUMALA on miljonien valovuosien päässä , vaikka pitäisi asua ,jopa minussakin.
nimessään ja pyri olemaan kuin viisas ja ymmärtäväinen opetuslapseudessaan. Isän Jumalan siunausta Jeesuksen nimessä.
- siunausta sinulle
miksi? kirjoitti:
Lue paljon Raamattua, kuuntele hyviä sarnoja.. Tunteet on usein mitä on..
Mutta se mitä Raamattu lupaa pitää.. Hän on luvannut olla meidän kanssamme joka päivä, tuntui tai ei..
Hän on kansamme. Onko sinulla hyvää seurakuntaa jossa saisit uskovia ystäviä ?
- No huh huh...
Täällä kaikki on heti trollia jos joku uskaltaa puhua jotakin uskoa vastaan taikka epäillä homman järkevyyttä. Toisaalta, kyllähän se lahkoissa on juuri niin, että olet täsmälleen kuten kaikki muuta taikka et ole mitään. Ajatteleminen, puhumattakaan perustellusta epäilystä, on ehdottomasti kiellettyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701