Millainen on nettideittaaja?

Totuuksien_Laukoja_1

-Sosiaalisesti vammainen..(puhe änkytystä oikeassa elämässä..paniikkihäiriöinen)
-Valehtelee kaiken ja uskoo itsekin omiin satuihinsa..
-Puhuu idioottimaisilla sinkkufraaseilla..(kipinöinti,tositarkoituksella,carpediem..jne)
-Itkunyyhkytatti..(yleensä nainen)

15

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaaha jaaha

      Onko sulla itelläs profiili, tai ollut ??? Jos on, niin kuulut sitten itsekkin noihin
      luettelemiisi reppahousuihin.

    • asgdsg

      Olet tainnut vain vähän tutustua viimein itseesi.

    • Frozen_Feet

      Eipä aloittaja ole nimimerkkinsä veroinen. Ei ole kukaan S24:n kautta tapaamani täyttänyt noita kriteerejä, enkä täytä niitä itsekään.

      Omien havaintojeni mukaan täältä löytyy porukkaa laidasta laitaan, kaikista elämäntilanteista ja kaikilta elämänaloilta. Varmasti joukkoon mahtuu sosiaalisilta taidoltaan heikompiakin, mutta aika kehno tuuri on aloittajalla käynyt jos vain sellaisiin on tutustunut. Vai tarkoituksellako haet heikkoa seuraa? =P

    • Ei profiilia

      - huono kommunikoimaan joko kirjallisesti tai sanallisesti, joskus molempia ja tästä syystä ei saa seuraa livenä
      - huonotapaisia
      - huono itseluottamus
      - säälittäviä reppanoita
      - epärehellisiä
      ..ja sitä rataa

      Toinen luokka on sitten ne varatut miehet, mutta säälittäviä reppanoita nekin ovat, kun eivät pääse tossun alta pois ilman toista naista.

      Itsellä oli profiili puolivuotta, kunnes totesin, ettei täällä ole täyspäistä sakkia ja on näin ollen itsellenikin väärä paikka.

    • -aikuinen nainen-

      Olisi kiva nähdä minkäköhänlaisia ne teidän profiilit on kun keräätte tuollaisia miehiä?

      Itse tapasin ekalla kertaa heti nettiprofiilin tehtyäni vuosia sitten, 40 leskimiehen, kahden teinin isän jonkan kanssa seurustelimme 3 vuotta. Hän oli kaikin puolin kunnollinen, fiksu, hyvä valtion duuni jne.
      Seuraavana tapasin ammattioppilaitoksen opettajan, hyvännäköinen ja fiksu, tosin vähän liian täynnä itseään.
      Seuraavaksi tapasin lääkärin, jonka kanssa olimme sitten kuitenkin aivan eri tyylisiä ja juttu loppui siihen.

      Kaikki he olisivat halunneet jatkaa seurustelua, kaikki oli vapaita, kukaan ei tupakoinut (yksi kriteerini) eikä käyttänyt liikaa alkoa. Kaikilla oli hyvä koulutus ja hyvä työpaikka. Ihan normaaleja suomalaisia miehiä. Tosin suomi24 ei heidän profiilejansa ollut.

    • aik. nainen myös

      Tuossa jo joku toinenkin aikuinen nainen ihmetteli, että minkälaiset
      profiilit vetää puoleensa kuin kärpäspaperi, sellaisia täriseviä
      änkyttäjiä, sosiaalisesti kömpelöitä erakoita, satusetiä, itkupillejä
      sun muita kummajaisia, kun minun profiiliini ei ole eksynyt ainuttakaan.
      Ihan tavallisia sinkkuja vaan, jotka etsii netistä(kin) seuraa ja
      kumppania jakamaan arjen riemut ja ilot. Kivoja keskustelu- ja
      kirjoitustaitoisia ihmisiä, joiden kanssa on mukava käydä kahvillakin
      ja eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka jonkun kanssa joskus keitellään
      niitä aamukaffeja ihan kimpassa yhteisessä huushollissa.

    • Ikuisesti yksin...

      Miten on naiset, onko se pahakin asia jos mies on vähän ujo ja sosiaalisesti.. heikkotaitoinen?

      • Ujot miehet :)

        Ei se paha asia ole, enemmän on kyse siitä millaista kumppania haet.
        Kannattaa hakea enemmän samanlaista seuraa kuin itse on eikä viehättyä täydellisestä vastakohdasta.
        Pidemmän päälle suht samankaltaisilla on paremmat edellytykset onnelliseen suhteeseen. Omakohtainen kokemus asiasta.
        Ex miehessäni ihastuin sosiaalisuuteen (jopa yli-), kun taas itse en sellainen juurikaan ole (ennemminkin ali-). Vuosien varrella eroavaisuudet vain korostuivat ja aiheuttivat isojakin ristiriitoja.
        Nyt deittailen taas ja skippaan yli kaikki itseään hiukan liikaakin esille tuovat miehet, haen enemmän itseni kaltaista ujoakin miestä. Nyt huomaan, että tämä olisi pitänyt tajuta jo vuosia sitten:)


    • Totuus aloittajasta

      Aloittaja on ilmeisesti naisvihaaja. Yleensä hänen kirjoituksissa parjataan naisia niin tässäkin. Ongelmia tällä tyypillä näyttää riittävän.

    • Totuuksien_Laukoja_1

      En vihaa mitään naisia.. vihaan NETTI-naisia ja NETTI miehiä.. aivan yhtä paljon sukupuolesta riippumatta!! NO KATO ITSE PÖLÖ että pitääkö tiedot paikkaansa mitä nää LÄSSYTTÄÄ!! EI KUUNA VALAKEANA!!!! Jokainen mukamas ÖKYTURBOJUPPIMENESTYJÄ ja HUIPPUMALLI!!! ETSI jostakin tyypistä NETISSÄ yksikinn huono puoli!!!! EIHÄN NIITÄ OLE!! NETTINAINEN ja NETTIMIES on TÄYDELLINEN!!!!

      • kuunaherranpäivänä

        Tällä kertaa tuossa olet oikeassa, että missään ei liiku näin täydellisiä ihmisiä,
        kuin netissä. Millilleen hiottuja huippuyksilöitä. Kenessäkään ei ole mitään
        vikaa.

        Itse en laita profiilia just tään vuoksi. Eli pitäkää deittailijat rimat vaan siellä
        ylä tapissa kaikessa rauhassa kiitti !


      • t.tallero

        Pitää paikkansa, osittain.
        Nykyään ihmisiltä vaaditaan, muuallakin kuin netissä, täydellisyyttä.
        Kukaan ei uskalla olla enää ihan oma itsensä, koska silloin ei riitä
        kanssaihmisille.
        Ihmiset kuitenkin taitaa kaivata ihan sellaista tavallista ihmistä
        rinnalleen loppupeleissä, ei mitään hyperaktiivista suorittajaa ja
        tehopakkausta, joka lentää paikasta toiseen tuulispään lailla ja
        uittaa lusikkaansa vähän joka sopassa.
        Mutta sitten tullaankin itse ongelmaan. Ihmiset toivoo, että se
        kumppani olisi ihan tavallinen tallero vaan, vaatimaton, rauhallinen,
        hiljainen, kotona viihtyvä tavis taneli tai tiina, mutta... tietenkin sen pitää
        näyttää mallille. Ei ne vaatimattomat ihmiset sitten kuitenkaan kelpaakkaan,
        jos ulkonäkökin on vaatimaton. Miehet vallankin haluaa, että nainen on
        sisältä kultaa, vaatimaton, kiltti, hiljainen ja vähään tyytyväinen kotihissukka,
        mutta naisen on silti näytettänä pornotähdeltä.


      • tussarin laukoja

        MITÄ ihmettä SITTEN oikein TEET täällä NETISSÄ jos KAIKKI ovat IHAN paskoja SINUN mielestäsi?


    • yäk nettideiteille

      Olet töysin oikeassa ap.Tuohon voisi vielä lisätä muutaman ominaisuuden mutta jätetään se nyt tekemättä ettei kellekään tule paha mieli:)Itselläni ei koskaan ole ollut profiilia eikä tule.Kaukaa ja sivusta seuranneena sekä näitä palstoja lukeneena voi jo tehdä johtopäätökset

    • tussarin laukoja

      Vai semmoinen sinä ketjun aloittaja olet. Voi voi. Itketään sitä yhdessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe