Listatkaa hyviä lukemianne pick up/deittailu kirjoja mistä vois saada vinkkejä, ohjeita ja hyviä esimerkkejä naisten tapaamiseen, juttelemiseen, deittailuun jne. Itse olen lukenut kahta ja huomannut miten hyviä neuvoja ja ajattelutapoja niistä voi saada.
Noista lukemistani ehkä kannattaa ensin tutustua tuohon pandoras box kirjaan ja sen jälkeen vasta attraction codeen koska se on vähän teoreettisempi. Mutta siinä on kuitenkin hauskoja esimerkkejä kuvitteellisen Patrickin tarinoina ja myös kuinka voisi edetä tutustumisesta eteenpäin.
Vin DiCarlo Pandoras Box
Vin DiCarlo The Attraction Code
Pick up/deittailu kirjoja
24
845
Vastaukset
- booksbooks
Tuosta löyty jotaki hauskaa luettavaa
http://vindicarlo.com/tag/new-pick-up-lines - oikeemies
Ei noilla ole mitään tekemistä oikeessa maailmassa, nopealla vilkaisulla katsottuna tuo koko sivusto oli täysin järjetön, aikalailla täynnä paskaa ilman mitään kunnon sisältöä.
Vindicarlosi repii varmasti hyvin tuohta paskaapuhumalla.
Siis oikeasti sai ihan naureskella:
"This is everything because women in particular are quite emotional people.
They tend to feel things; they get pretty wrapped up in their emotions and their feelings."- --------------
Minusta Attraction code on hyvä kirja. Noista lainatuista pätkistä en kyllä parhaalla tahdollakaan löydä mitään kovin hassua tai totuudenvastaista? Oletko joku pro-feministimies?
- --------------
Kaikkihan suosittelee Mystery Method-kirjaa ("The Venusian Arts Handbook"). Ja siinä onkin esitelty suunnilleen ihan kaikki pariutumisrituaaliin kehitetyt käsitteet ja periaatteet. Kirjasta kannattaa vaan lukiessa suodattaa pois ne sanasta sanaan kerrotut rutiinit ja keskittyä yleisiin periaatteisiin ja prosessin vaiheisiin.
Toinen vähän vastaavanlainen teos on Savoyn Magic Bullets.
Sitten jos haluaa ihan toisenlaista lähestymistapaa lähinnä asenteen kehittämiseen niin Alan Roger Currien Mode One: Let the Women Know What You're Really Thinking- Ex Pimp
Minusta asia on päinvastoin. Mysteryn periaatteet ja pseudotieteelliset teoriat ovat likaisinta paskaa, mitä PUA-teollisuus on kuunaan suoltanut. Sen sijaan ne rutiinit ja niiden käyttäminen voivat auttaa eteenpäin ja ovat auttaneet minuakin, vaikka niiden varaan ei pidä jäädä. Kaikki attraction phaset a1, a2, a3, c1, c2, c3 ja 7 tunnin säännöt sun muut ovat täyttä paskaa vaikka Mystery koittaakin niitä perustella evoluutiolla ja millä milloinkin.
Mode Onella saa kyllä Suomessa varmaan joitain tuloksia aikaan kunhan pitää huolen siitä että iskettävät ovat kännissä ja vanhempia kuin itse ;D... Mode One on kyllä sellainenkin pikantti mauste että sitä pitää käyttää todella harkiten. - --------------
Ex Pimp kirjoitti:
Minusta asia on päinvastoin. Mysteryn periaatteet ja pseudotieteelliset teoriat ovat likaisinta paskaa, mitä PUA-teollisuus on kuunaan suoltanut. Sen sijaan ne rutiinit ja niiden käyttäminen voivat auttaa eteenpäin ja ovat auttaneet minuakin, vaikka niiden varaan ei pidä jäädä. Kaikki attraction phaset a1, a2, a3, c1, c2, c3 ja 7 tunnin säännöt sun muut ovat täyttä paskaa vaikka Mystery koittaakin niitä perustella evoluutiolla ja millä milloinkin.
Mode Onella saa kyllä Suomessa varmaan joitain tuloksia aikaan kunhan pitää huolen siitä että iskettävät ovat kännissä ja vanhempia kuin itse ;D... Mode One on kyllä sellainenkin pikantti mauste että sitä pitää käyttää todella harkiten.Ok, MM:sta näkemyksiä on tietysti erilaisia ja täytyy sanoa etten sen nimeen suoranaisesti vanno itsekään. Lähinnä kirjasta oppii tunnistamaan monet ulkoiseen peliin tarvittavat rakennuspalikat, pikku manöövereita sinne tänne jne. Toisaalta vaikka Mysteryn kehittelemät käsitteet hiukan outoja voivat ollakin niin aika yleisesti niihin tunnutaan viittaavan esimerkiksi foorumeilla. Seitsemän tunnin sääntö on minustakin pelkkää puppua, kuten myös se että aina pitäisi lähestyä epäsuorasti, ja se A1-C3 kaavio on turhan yksityiskohtainen eikä oikein sovellu kentällä mietittäväksi.
Mode One on nimenomaan mauste joka oman käsitykseni mukaan voi kyllä toimia monenlaisissa seteissä, oikeaan aikaan ja oikeassa mittakaavassa käytettynä. Mutta jos meinaa pelkästään siihen tukeutua niin sitten tosiaan kannattaa vähän valkata settejäkin sen mukaan... vaikka kirjan kirjoittaja tuntuukin suosittelevan mode onea jonkinlaiseksi parhaaksi yleispäteväksi toimintamalliksi sillä perusteella, että sillä saisi karsittua nopeasti pois ne naiset jotka muuten vain haaskaisivat aikaasi. Siihen en usko, kuulostaa vähintäänkin kulttuurisidonnaiselta.
- misukissAA
Tiedän, että menee vähän ohi kysymyksen, mutta kiinnostuin siitä aika paljon.
Voisiko nuo pick up -vinkit toimia myös toisin päin eli esim. naisena minä yrittäisin iskeä miestä noiden kirjojen neuvoilla? En ole löytänyt pahemmin naisille suunnattua pick up-sivustoja (varmaan siksi, koska vanhoillisesti usein ajatellaan, että iskeminen olisi vain ja ainoastaan miesten tehtävä - luulisi nyt, että se olisi miehistäkin ihan hel_vetin imartelevaa, jos nainen tulisi flirttailemaan ja osoittamaan spontaanisti kiinnostustaan). :)- Ex pimp
Jos naiset iskisivät suoraan ne miehet, joita haluavat niin maailmasta tulisi onnellinen paikka.
Kyllä se on hienoa jos nainen näyttää kiinnostuksensa ja mitä lujempaa käy päälle, niin sitä mukavempaahan se miehestä on. Ja jos kyseinen nainen ei satu miellyttämään tai olemaan oikeaa tyyppiä niin mies varmasti feidaa tilanteesta fiksusti. Eli naisilta tulevia "painu v*'ätuun"-huutoja tai lenteleviä juomalaseja ei tarvitse miesten kanssa pelätä.
Naisena ei kyllä tarvitse tehdä iskemisestä rakettitiedettä toisin kuin miehenä. Miehet näet ovat aina avosylin ottamassa vastaan. Tietysti riippuu vähän millaisia miehiä koitat iskeä. Keskitason miehiin tehoaa hymy, juttelu...kunhan tekee selväksi että on kiinnostunut. Mies on siitä helppo otus, että sen voi iskeä vain hymyllä ja sanomalla suoraan "moi, mä tuun nyt sulle jutteleen kun oot niin mielenkiintosen näkönen".
Pick up -kirjallisuuden ja kaupallisuuden näkemys on se, että nainen on vaikea ja pitää osata murtaa jää, viehättää, viedä eteenpäin, olla itsevarma ja hyvä suustaan.
Jos haluat käyttää noita käänteisesti, niin se onnistuu siten, että teet melkein kaiken päin vastoin kuin mitä pick up kirjoissa on kuvattu naisen käyttäytymisenä. Ja annat tietysti anteeksi kaikki miehen tilannemokat. Se voi olla vaikeata, sillä nainen yleensä ohjautuu fiiliksen mukaan ja tuo käytös ei ole niinkään tietoista.
- pikasumpittelija
Tyypiltä joka käyttää itsestään nimeä 60 Years of Challenge löytyy hyvää matskua, kirjoja ja keskustelupalstajuttuja, joka pysyttelee aika lailla realiteeteissa.
En usko että pick up-vinkit toimivat kovin hyvin toiseen suuntaan, koska miehet viehättyvät eri asioista kuin naiset. Tietysti jotkut jutut, kuten itsensä kunnossa pitäminen ja se että osaa puhua ihmisten kanssa, pätevät molempiin sukupuoliin.- Ex Pimp
Sixty on kyllä hyvä. Täysin erilainen näkökulma asioihin kuin RSD:llä tai Mysteryllä ym. Simppeliä, toimivaa, suoraa, eikä painoteta mitään temppuja eikä niin paljoa puhumista. Siinä missä MM ja RSD koittavat herättää naisen kiinnostuksen, Sixty pyrkii enemmänkin siihen että etsitään se jo valmiiksi avoin nainen sadan joukosta menemällä uhkaavasti eteenpäin ja katsotaan kuka ei lyö jarruja päälle. Noin ehkä turhan yksinkertaistetusti.
- ghvbn
60 on ihan ok, mutta toimii vain yöelämässä.
Toinen hyvä on playersupreme, 52v, monien vuosien kokemus http://www.youtube.com/user/ThePlayerSupremeshow - asiaan tutustunut
Häpeäkseni myönnän etten ole lukenut tai kuullut kaikkien yllämainittujen kirjailijoiden teoksia, mutta laitampa lukulistalle, saattaapi olla ihan hyvä tavaraa.
Itse olen saanut suurimmat hyödyt RSD:stä, sopi minulle hyvin. Sen avulla olen saanut kehittyä asiassa melko lailla omana itsenäni, eikä ole liikaa tarvinnut esittää mitään mitä ei ole. Mystery Method ei oikeen auennut. Sitten kun oli jonkinlainen taju hommaan, rupesi David Deangelokin uppoamaan. Alkuun lähtisin itse liikkeelle kuitenkin RSD:llä (Real Socia Dynamics) !
Itse uskon taas että ainakin periaatteet ja henkinen puoli, toisin sanoen ainakin suurin osa RSD:n materiaalista on lähes suoraan naistenkin sovelettavissa.- Ex Pimp
Voisitko nimetä joitain RSD:n aineistoja, jotka ovat suoraan sovellettavissa interaktioon naisen kanssa (olipa se baari tai muu)? Oma käsitykseni esim Tyler Durdenin matskuista on, että kovasti psyykataan ja tuodaan pseudoteoriaa pöytään enemmän kuin sielu sietää, mutta mitään konkreettista ei osaa tuoda tositilanteeseen kun pitäisi yrittää.
Olen jonkin verran käynyt läpi RSD-videoita ja tuollaiset "just close, man" -jutut tai sen vakuuttaminen että raha ei ratkaise, eivät ole hirveämmin auttaneet.
Joten mitkä ovat ne RSD-aineistot joista sinulle on ollut eniten hyötyä?
En provoa vaan haluan oikeasti tietää ja tutustua. - Asiaan tutustunut
Ex Pimp kirjoitti:
Voisitko nimetä joitain RSD:n aineistoja, jotka ovat suoraan sovellettavissa interaktioon naisen kanssa (olipa se baari tai muu)? Oma käsitykseni esim Tyler Durdenin matskuista on, että kovasti psyykataan ja tuodaan pseudoteoriaa pöytään enemmän kuin sielu sietää, mutta mitään konkreettista ei osaa tuoda tositilanteeseen kun pitäisi yrittää.
Olen jonkin verran käynyt läpi RSD-videoita ja tuollaiset "just close, man" -jutut tai sen vakuuttaminen että raha ei ratkaise, eivät ole hirveämmin auttaneet.
Joten mitkä ovat ne RSD-aineistot joista sinulle on ollut eniten hyötyä?
En provoa vaan haluan oikeasti tietää ja tutustua.Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus :)
Parhaimmat ovat mielestäni "Blueprint" ja "Foundations". Blueprint on huomattavasti syvällisempi, ja paneutuu ihmisen psykologiaan syvemoin. Tämän takia mielestäni se olisi sopivin naisten sovellettavaksi. RSD painottaa paljon itseluottamuksen ja persoonan kehitystä, tämä on ainakin tärkeä asia mitä naisetkin voisivat soveltaa. Muutkin RSD:n jutut ovat hyviä, mutta mielestäni noilla kahdella pääse jo pitkälle RSD:n saloihin.
Mielestäni myös monet muutkin asiat ovat samanlasia miesten ja naisten iskemisen välillä. Flirttaliemaan oppiminen on kaikista tärkein, ja monet flirttailu säönnöistä ovat aika lailla identtisiä miehillä ja naisilla. Esimerkikis huumorin käyttäminen, koskeminen ja kiusaaminen. Ne tekniikat mitä itse käytän naisiin, toimii myös minuun melko hyvin, ja melko samanlaisina. Tietysti naisilla on vielä muutamia erilaisia kikkoja käytettävänä mitä miehillä. Esim naisen tulee jossakin kohtaa leikkiä alistuvaa ja antaa miehelle kuva että hän on niskan päällä. Tällaista ei tietenkään, ainakaan suoraan, opeteta miehille suunnatuissa isku-jutuissa. - Asiaan tutustunut
Asiaan tutustunut kirjoitti:
Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus :)
Parhaimmat ovat mielestäni "Blueprint" ja "Foundations". Blueprint on huomattavasti syvällisempi, ja paneutuu ihmisen psykologiaan syvemoin. Tämän takia mielestäni se olisi sopivin naisten sovellettavaksi. RSD painottaa paljon itseluottamuksen ja persoonan kehitystä, tämä on ainakin tärkeä asia mitä naisetkin voisivat soveltaa. Muutkin RSD:n jutut ovat hyviä, mutta mielestäni noilla kahdella pääse jo pitkälle RSD:n saloihin.
Mielestäni myös monet muutkin asiat ovat samanlasia miesten ja naisten iskemisen välillä. Flirttaliemaan oppiminen on kaikista tärkein, ja monet flirttailu säönnöistä ovat aika lailla identtisiä miehillä ja naisilla. Esimerkikis huumorin käyttäminen, koskeminen ja kiusaaminen. Ne tekniikat mitä itse käytän naisiin, toimii myös minuun melko hyvin, ja melko samanlaisina. Tietysti naisilla on vielä muutamia erilaisia kikkoja käytettävänä mitä miehillä. Esim naisen tulee jossakin kohtaa leikkiä alistuvaa ja antaa miehelle kuva että hän on niskan päällä. Tällaista ei tietenkään, ainakaan suoraan, opeteta miehille suunnatuissa isku-jutuissa.Huomasin etteti kysynytkään mikä olisi naisten sovellettavissa, vaan nimenomaan miesten. No, vastaus sisältyy kuitenkin äsköiseen turhan pitkään postaukseeni kuitenkin.
- Ex Pimp
Asiaan tutustunut kirjoitti:
Huomasin etteti kysynytkään mikä olisi naisten sovellettavissa, vaan nimenomaan miesten. No, vastaus sisältyy kuitenkin äsköiseen turhan pitkään postaukseeni kuitenkin.
Kiitos! Ok. olen katsonut videona ja kuunnellut audiona Foundationsin ja siinä on jotain ok-juttua. Blueprint on taas ihan pelkkää viihdettä ja tyhjänpäiväistä löpinää minun mielestä. Toisaalta ehkä sellaiselle, joka ei ole koskaan niitä itsensäkehittämisjuttuja miettinyt tai muualta hakenut, se voi olla ihan hyvä alku.
Suurin ongelma noissa Tyler Durdenin aineistoissa on, että aika iso osa on ihan itse keksittyä käsiteviidakkoa ja tietysti monet stooritkin ihan tekaistuja kokemuksia naisten kanssa.
Pidin enemmän Jeffy Showsta niin inhottavaa ja keksittyä juttua kuin sekin oli. Ne Timin "the claw" -jutut taas "Flawless Naturalissa" - niillä kerää varmasti huomiota, lentävien drinkkien ja järjestysmiesten muodossa :D - Asiaan tutustunut
Ex Pimp kirjoitti:
Kiitos! Ok. olen katsonut videona ja kuunnellut audiona Foundationsin ja siinä on jotain ok-juttua. Blueprint on taas ihan pelkkää viihdettä ja tyhjänpäiväistä löpinää minun mielestä. Toisaalta ehkä sellaiselle, joka ei ole koskaan niitä itsensäkehittämisjuttuja miettinyt tai muualta hakenut, se voi olla ihan hyvä alku.
Suurin ongelma noissa Tyler Durdenin aineistoissa on, että aika iso osa on ihan itse keksittyä käsiteviidakkoa ja tietysti monet stooritkin ihan tekaistuja kokemuksia naisten kanssa.
Pidin enemmän Jeffy Showsta niin inhottavaa ja keksittyä juttua kuin sekin oli. Ne Timin "the claw" -jutut taas "Flawless Naturalissa" - niillä kerää varmasti huomiota, lentävien drinkkien ja järjestysmiesten muodossa :DJoo, varmaan ihan totta että RSD ei anna niin paljon enää sellaselle joka on harrastanut itsensäkehittämistä oikeen urakalla, tai muuten vaan tietää noi jutut. Itselle RSD oli kuitenkin jonkinlainen herätys, sieltä tuli sellasia kivoja periaatteita ja ajattelutapoja.
David Deangelo jatkaa mielestäni siitä mihin RSD jää, eli hyppää hieman käytännössä helpomin sovellettavaan, vaikka aika itsensäkehittämistä sekin.
Ja joo, saattaahan tuo RSD viedä aavistuksen verran pitkälle nuo omat jutunsa, käsitteineen ja kaikkineen, mutta ehkä ne joillekkin avaa konkreettisemmin heidän sanomansa ja periaatteensa.
Itse en enää hirveästi lueskele, paitsi ehkä jotain itsensäkehittämis-materiaalia, joka ei suoraan liity PUA-hommiin. David Deangelo kylläkin mainitsee monia hyviä teoksia (kuten "What to say when you talk to yourself")
PUA-kulttuurin - ja materiaalin kautta olen päässyt käsiksi niihin syvällä itsessäni oleviin heikkouksiin, jotka alunperinkin oli syynä huonoon menestykseeni naisten kanssa. Näiden heikkouksien eliminoiminen on se mikä tälä hetkellä on työn alla, ja se tuottaa koko ajan tulosta, niin naisrintamallakin kun muussakin elämässä. - pikasumpittelija
Ex Pimp kirjoitti:
Pidin enemmän Jeffy Showsta niin inhottavaa ja keksittyä juttua kuin sekin oli. Ne Timin "the claw" -jutut taas "Flawless Naturalissa" - niillä kerää varmasti huomiota, lentävien drinkkien ja järjestysmiesten muodossa :DMun mielestä Tyler Durdenilla oli aikoinaan ihan mielenkiintoisia ajatuksia naisten asenteista ja sosiaalisista "lainalaisuuksista". Useampi juttu tuli häneltä mulle ensimmäistä kertaa, "ai että noinkin voi ajatella?!" -tyyliin. En ollut kyllä silloin plärännyt itsensäkehittämis -kirjallisuutta juuri minkään vertaa.
RSD:n tuotantoon en ole tutustunut, jaksan venyä vain verkon ilmaismateriaalin hankintaan, toistaiseksi.
- dfhdf68568
Onko joku oikeasti alkanut menestymään naisten kanssa opiskeltuaan tällaisia materiaaleja? Suhtaudun itse HYVIN skeptisesti kaikkiin teorioihin ja malleihin, mutta jotain olisi tehtävä ettei joudu viettämään koko elämäänsä yksin. Uskon, että pick up -jutut voivat toimia siten, että ne lisäävät niitä käyttävän henkilön itsetuntoa vähän lumelääkkeen tapaisesti ja kasvanut itsetunto puolestaan näkyy parempana menestyksenä naisrintamalla.
Minulla suurin ongelma ei tosin välttämättä ole kanssakäyminen naisten kanssa vaan se, että miten pääsen eroon pelostani tehdä aloitteita.- ruskaa pakkasella
Kyllä paremmin on mennyt naisten kanssa kun on lukenut PU-materiaaleja. Kannattaa muistaa, että osa noista matskuista on ihan huuhaata, ja osassa on varsin nokkeliakin oivalluksia. Yksi parhaista anneista on ollut kommentit siitä, miksi naiset tekevät tiettyjä asioita, ja miten he suhtautuvat miehen eri käytösmalleihin. Nämä ovat ihan reaalitodellisuudessakin nähtäviä asioita, ja auttavat naisten hurmaamisessa.
Aloitteentekopelossa auttaa kun vain tekee niitä tavallaan näyttelijän näkökulmasta. Vähitellen käyttäytymisestä tulee automaattista ja luontevaa. Kannattaa myös luopua odotuksista mahdollisimman pitkälle aloitteissa. - ex pimp
Kyllä ne auttavat.
MUTTA moni kuvittelee voivansa lukea pari kirjaa ja simsalabim heistä tulisi mestaripokaajia. Niin se ei todellakaan mene vaan asioiden, oman tyylin ja harjoittelun saamiseen menee kyllä kuukausia eikä kukaan koskaan tule olemaan se mystinen pick up artisti, joka oikeasti saa kenet haluaa. Ehei.
Apua kirjoista on paljon. On tosi tärkeätä ettei usko kaikkea. Monilla on räjähtänyt pää ja mennyt usko naisiin ja vaikka mitä ahdistusta tullut.
- asiaan tutustunut
Itse olen saanut todella merkittäviä parannuksia omaan elämääni tutustumalla alan kirjallisuuteen. Oikeastaan kyseessä on lähinnä itseensä tutustuminen, ja kirjallisuus antaa keinoja tämän toteuttamiseen.
Joten oma mielipiteeni on, jos kokee että haluaisi parantaa kykyjään tällä saralla, niin miksikä ei kokeilla tätäkin?
ps. (itseensä tutustuminen ei ole heikkoja varten, tai ainakaan luovuttajia varten) - 6858568
http://www.youtube.com/user/SimplePickup#p/u/28/KTmbf66z8Dk
Hauskoja videoita. Mutta onko noista videoista pätkitty vaan lukematon määrä epäonnistuineita yrityksiä? Eihän noilla joillain hulluilla tempuilla voi saada numeroita kuin joltain 10%:lta naisista.
Näyttää vähän siltä, että noiden kavereiden sanoma on "ihan vitun sama mitä tai miten menet sanomaan, älä välitä epäonnistumisista". Varmaan ihan hyvä strategia, mutta miten päästä eroon torjutuksi tulemisen pelosta, siitä ettei tunne itseään tarpeeksi hyväksi?- Ex Pimp
Millään tempuilla ei saa numeroita kuin muutamilta naisilta. Ja numerot ei edes merkitse mitään. Itse en nykyään edes kysy numeroa vaan tavoitteena on lähteä kämpälle. Numero vasta viimeisenä.
Ideana on oppia se että tempuilla tai rutiineilla ei lopu juttu kesken ja pystyy itse muistamaan, mitä oli tekemässä. Vaikka pick up -teollisuudessa väitetään että rutiinien sisällöllä viehätetään naista niin se on vain osa totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483