Israelin suuri poika Uri Geller saapuu Porvooseen 26.11.2011
Moni häntä paikan päällä kuunnellut on kertonut saaneensa ikään kuin kaupan päälisiksi okkultisia voimia itsekin käyttöönsä:
http://site.uri-geller.com/uri_geller_motivational_lecture_porvoo_finland_
Tietäjä Uri Geller Porvooseen 26.11
4
144
Vastaukset
- Pitäisi
keskustella uskonnosta eikä erään taikurin keikasta Suomessa. Yrität taas tyrkyttää tälle palstalle rasistisia oppejasi siitä, miten juutalaiset pyrkivät hallitsemaan maailmaa okkultisistisin voimin. Sinä kuulut keskiaikaan. Sitä on sanottu pimeäksi.
- KTS (Ei kirj.)
Taas väärin.
En arvostele häntä millään tavoin.
Minulla on ollut hyvä ystävätär, sukua Geller, ja hän selvisi Auschwitzin keskitysleiristä hengissä.
Jos nyt joku pystyy vääntämään metallia ja tulemaan ulos natsivankilasta kiven sisältä, eikös se ole vain hyvä talentti- varsinkin kun miltei koko kristikunta kuorsasi horrostaan kuin alkuaatami ne viisi vuotta kun Israel oli holokaustissa.
Rukoilen muuten Uri Gellerin uskoon tuloa, jälleen kerran, ei ensimmäistä kertaa- , että hän löytäisi Paavalin tavoin Messiaan.- 8+11
leamarketta
Kristinoppi on lävistänyt YAH:in.
Meillä ei ole pelastajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701