Muutama tunti sitten olin ihan nukuksissa

zyrt

Nyt sitten ei enää väsytäkään. Tuli katsottua äksönpläjäys Villi joki. Aikamoista kosken kuohahtelua ja hengenvaarallisia tilanteita. Vois olla itsellä paskat housussa moisessa tilanteessa.

Joku täällä kyseli vanhoista kirjoittajista. Satun tuntemaan muista yhteyksistä pari ihmistä jotka ovat tänne kirjoitelleet aikoinaan. Sanoivat että heitä kypsytti se, että kaikenlaiset häiriköt täyttivät palstan, eikä ollut toimivaa valvontaa. Saattoi kuulemma lähteä ihan aihepiiriin kuuluvaa tekstiä ja sitten taas joidenkin häiriköiden viestejä ei saanut millään pois.

Niin tai näin, eihän tämä maailman tärkein asia ole.

7

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +-0

Häiriköistä ei kannata välittää. Luulevaisuus tekee ihmisistä ilkeitä ja vallanhaluisia
      uhkailijoita. Mutta olkoot mitä ovat.

• zyrt

Ei varmaan pitäisikään välittää ja voisi tehdä jotain muutakin kuin palstoille kirjoitella, mutta se joskus harmittaa, että keskustelua sabotoidaan. Mitä ideaa siinä on? Miksi pitää kiusata muita?

• cxz

Nykyään sheriffi hoitaa pestinsä mielestäni kohtuullisessa ajassa!

Itsekin syöttelen hänelle erinäisistä hyypiömäisistä avauksista, enkä voi valittaa.

Tulee välillä mieleen että pitäisikö itsekin astua sheriffin rooliin, mutta oma tietotekniikan hallintani on niin heikko, etten ole viitsinyt.

• ...

''Nykyään sheriffi hoitaa pestinsä mielestäni kohtuullisessa ajassa!''
        Paitsi että tällä palstalla ei ole sheriffiä.

• zyrt

cxz

Ei täällä mitään sheriffiä ole. Joillain palstoilla on, mutta ei täällä. Sama se minulle oikeastaan.

• cxz
        ... kirjoitti:

''Nykyään sheriffi hoitaa pestinsä mielestäni kohtuullisessa ajassa!''
        Paitsi että tällä palstalla ei ole sheriffiä.

Oolrait!

Joku ylläpito/valvoja/viestien poistaja täällä kuitenkin on.

Millä tavalla sheriffin toiminta eroaa nykyisestä, jossa joku kuitenkin ottaa kantaa ilmoitettuihin häirikköviesteihin, ja poistaa ne?

• A the ist

Kuten yllä sanottiin, tällä palstalla ei ole enää sheriffiä. Edelliset (Kee & Whitewash) taisivat molemmat kyllästyä (oma arvaukseni) paimentamaan laumaa häiriköitä ilmaiseksi, tai ainoana palkkanaan jatkuva suunsoitto. Itse sherifferöin toisella nimimerkillä erästä pienempää palstaa ja kyllä se välillä melko turhauttavaa hommaa on. Tietotekniikan hallitsemistahan homma ei vaadi, senkus pistää anomuksen ylläpidolle.

http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/sheriffit/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      164
      1866
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1403
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      869
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      672
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe