http://id-idea.blogspot.com/search/label/huumori
ateistein usko pilkataan ja murskataan.
Onko Dawkins olemassa ja millä perusteella?
11
113
Vastaukset
"ateistein usko pilkataan ja murskataan. "
Miten?- Aivan näin
SÖilkkiö! Oletko hieman Lestadiolainen vai muuten vajaa? Lue linkki
Painovoimaan uskova pelle! - Aivan näin
Lue se artikkeli ennen kuin tulet soittamaan suutasi urpo!
Aivan näin kirjoitti:
SÖilkkiö! Oletko hieman Lestadiolainen vai muuten vajaa? Lue linkki
Painovoimaan uskova pelle!Luin ja kuuntelin, ja kysyin, että miten "ateistein usko pilkataan ja murskataan. "
Oletteko te kohteliaat jumalan seuraajat lukeneet ja kuunnelleen tuolta linkistä löytyvää tekstiä, ja kuunnelleet vudeon pätkää?
- Aivan näin
Painovoimaa ei ole olemassa.
- Dawkinsin enkelit
7 x 7 = jos olet 49,
soitan lakimiehelle. Tämä on suuri vääryys
eikä asiasta ole mitään todisteita - 458+85
''ateistein usko pilkataan ja murskataan.''
Millä tavalla? Minusta siinä pilkataan enemmänkin uskovien tapaa ''todistaa''."Minusta siinä pilkataan enemmänkin uskovien tapaa ''todistaa''. "
Mä tajusin tuon kanssa juuri noin, mutten kehdannu sitä suoraan sanoa :)- 458+85
A.Mikkonen kirjoitti:
"Minusta siinä pilkataan enemmänkin uskovien tapaa ''todistaa''. "
Mä tajusin tuon kanssa juuri noin, mutten kehdannu sitä suoraan sanoa :)Blogisti luulee pilkkaavansa toisia, mutta pilkkakin omiaan, ja omat hurraa. No, eipä ole ensimmäinen kerta kun palstan teisteille sellaista sattuu.
Onko Dawkins olemassa? - Kirjoittaja on joko ilmeisesti sokea tai sitten todella likinäköinen. Kerta sivulla näkyy itse Dawkinsin kuva. Hänestä on siis otettu valokuva. Onko Jumalasta?
No jos joku ei usko Dawkinsin olemassaoloon niin sehän ei itseasiassa haittaa minun elämääni mitenkään. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472