Te hameväen edustajat tykkäätte aina haukkua miehiä milloin mistäkin syystä niin miksette vain rupea lesboksi? Kaikki ongelmat esin lapsensaannin suhteen on jo nykyään ratkaistu, mutta silti maailmassa on enemmän heteronaisia kuin lesboja. Olisi elämä auvoista kun ei olisi kämppä siivoton tai vessanpytyn kansi ylhäällä ym ongelmia näin muutaman esimerkin heittääkseni.
Naiset, miksi ette rupea lesboksi?
10
192
Vastaukset
- Totinen torvimies
Eheh...mistä lähtien nainen on sietänyt toista nalkuttajaa kotonaan? Tiesithän, että naisten "Top 10 vihatuimmat miehenretaleet"-listalla on myös "nalkuttava mies"...ei se niin simppeliä ole. Varsinkaan, jos kämpässä on vaan yksi vessa.
Mieleen tulee myös naisten tapoja: jättää vessaan tyhjät vessapaperirullan hylsyt, ja jättää suihkukaapin viemärin puhdistaminen jollekin muulle(miehelle)...kuka ne tekee? Vessahan tulvii hiusten tukittua viemärit, ja on täynnä noita hylsyjä lattiakin...
Miten sitten remontointi? Mies kun sanoo(peloissaan) "joo", kun nainen tahtoo kirkuvan punaiset seinämaalit. Mitä jos toinen nainen tahtookin vihreän seinän? Nehän hakkaa toisensa hengiltä?
Entä huumorintajuttomuus? Kumpikaan ei kuitenkaan siedä sukupuoleensa kohdistuvia yleistyksiä, ja suuttuu tästäkin kirjoituksesta?- nainen vaan.......
Hmm... mä en kyllä ikinä jätä vessapaperien hylsyjä lattialle :D Enkä kyllä nyt yhtäkkiä tiedä ketään ystävääkään joka niitä jättäis :D Viemäritkin puhdistan itse, joskus mieskin on kyllä putsannut tosin. Meillä ei mies tahtois tehdä yhtään mitään kun vaan istua tietokoneella kaiket päivät. Mäkätystä tulee kun pyydän vaihtamaan auton renkaat, kattolampun, oikeestaan tekemään ihan mitä vaan. Minä siivoan ja teen kaikki kotityöt muutenkin. Ja paljon ns. miesten töitäkin, mitä vain osaan...
Joo, mielellään vaihtaisin naiseen jos se takais sen, että olis tasavertainen kumppani joka osallistuis edes johonki hommiin eikä tarvis aina itse tehdä ja stressata. MUTTA yksi vika siinä tosin on, ei oikein sytytä naiset seksin suhteen...tosin eipä sytytytä tuo patalaiska saamaton ukkokaan, so... jos nyt sais uudelleen valita niin en olis menny naimisiin, tehny lasta, en mitään tuon kanssa. Ei se suostu edes käyttämään dödöä ja haisee pahalle! Se on vaan kumma kun sen papin aamenen jälkeen ei enää tarvi välittää mistään mitään.
- 9+20
Samasta syystä, josta johtuen miehet eivät vain "rupea" homoiksi. Onkohan tullut taas vahdattua liikaa niitä pornoleffoja..?
- Vaikkapa
siksi, koska se matala ääni korvan juuressa yhdistettynä siihen, miltä päivän parin partasänki tuntuu kaulalla ja... tuntuu vaan niin vastustamattomalta!
- Cloetta...
Tarvitsen miestäni monessa asiassa koska hän osaa mm. remonttihommat ja kaikki perinteiset miesten työt huomattavasti paremmin kuin minä. Tarvitsen elämääni miehekkään perusmiehen ja se minulla on. Samoin sen miehekkäään perusmiehen viat kuten vaatteiden levitteleminen, tavaroiden hukkaaminen jne. Mutta täydellistä pakkausta / puolisoa ei olekaan. Hyvä niin, en ole itsekään täydellinen....
- En lepsoile
Tarvitsen miestä vain siihen yhteen asiaan ja siihen mies sopii paremmin kuin nainen, koska naisella ei ole sopivia "osia".
- tavishetsku
Minulla ei ole tapana haukkua ketään, jollei siihen ole aihetta. Kaikki miehet eivät ole kauheita kuten eivät kaikki naisetkaan, mutta kummassakin sukupuolessa on yksittäisiä henkilöitä, jotka eivät sopeudu parisuhteeseen.
Itse olen ollut nyt sinkkuna parisen vuotta ja ihan itse vaihdan autonrenkaat, puhdistan lattiakaivon, vahaan lattiat, pesen ikkunat jne. Vain polkupyörän kumia en ole opetellut vaihtamaan kuten en myöskään auton korjaukseen liittyviä asioita, joten ne hoidan normaalilla tavalla alan liikkeissä rahaa vastaan.
En voi ryhtyä lesboksi, koska en tunne minkäänlaista vetoa naista kohtaan seksuaalisesti. Vaihtoehdot ovat minun kohdallani yksinolo tai ihana mies. - taertaewgawtg
Noo, vastaavasti miesväen edustajille vois sitten todeta, että sen sijaan, että valitatte akan tuhlaavan teidänkin rahat, teettävän kotityöt ja pihtaavan seksiä, voisitte "ulkoistaa palvelut" ja maksaa kaikesta selvää rahaa. Akka ei tuhlaa rahojanne, kotityöt ja seksin hoitaa alan ammattilaiset korvausta vastaan. Reilua, eikös vain..?
- ettsilleen
Ei lesboksi (tai muuksikaan) niin vain ruveta. Ja vähän samaa mitä täällä on jo aiemminkin kirjoitettu, että haluan käpertyä ison mieheni kainaloon, en voisi kuvitella että nainen korvaisi sitä mitenkään ;)
- oudoksuja
Unohtikohan aloittaja naisten seksuaaliset tarpeet ikään kuin sellaisia ei olisi? Ottaen huomioon sen, että tässä limiössä on kyse ns. 'luonnon valinnoista', niin hieman oudoksuttaa tämän keskustelun teema...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514