Hei!
Olen kerran pyytänyt erästä naista treffeille ja hän kertoi että on jo suunnitelmia illaksi. Tällöin laitoin treffikutsun aamulla hänelle tekstiviestillä, joten on varmasti mahdollista ettei hän oikeasti ehtinyt tai sitten kyseessä oli valkoinen valhe. Ajattelin vain kysäistä että olenko liian tungetteleva jos pyydän ko. naista toistamiseen treffeille vai onko se jo ahdistelua?
treffikutsu
5
1829
Vastaukset
- James-95
Jos hän olisi itse ollut kiinnostunut, hän olisi itse ehdottanut heti perään uutta ajankohtaa.
- lilleri lalleri
Ei välttämättä olisi. Siis heti ainakaan. Olen törmännyt tällaisiin tapauksiin, jotka odottelevat aika pitkään, että mies tekee aloitteet vähän kaikkeen.
- tiedän tämän tunteen
lilleri lalleri kirjoitti:
Ei välttämättä olisi. Siis heti ainakaan. Olen törmännyt tällaisiin tapauksiin, jotka odottelevat aika pitkään, että mies tekee aloitteet vähän kaikkeen.
Silloin naista ei oikeasti kiinnosta. Mukana voi passiivisesti roikkua niin kauan kuin parempi/mielenkiintoisempi kohde löytyy.
- 6+7
Itse olen naisena peruuttanut erään treffeille menemisen jonne mies minut pyysi samana iltana, pahoittelin asiaa kovin ja ilmoitin että olisin tahtonut todella nähdä ja kerroin asian harmittavan minua.
Mies pyysi minua uudestaan treffeille saman tien, tai oikeastaan ilmoittaessani etten pääse, mies kysyi suoraan että onko mielenkiintoa lähteä eli siirretäänkö vain ajankohtaa tuonnemmas.
Eli suosittelen kyllä kysymään uudestaan, ei siinä mitään häviäkään. - Naisen mielipide...
Jos nainen olis oikeesti kiinnostunu susta, se ois kovasti pahotellu ettei nyt pääse treffeille, mut ois samantien kysyny että mentäskö joku toinen kerta. (sillä nainenhan ei haluais ottaa sitä riskiä että sä et enää pyytäiskään toista kertaa treffeille, ja kiinnostava kolli olis näin menetetty.)
Mut nyt se vaan totes että on jo menoja, ja koko treffiasia oli sillä kuitattu. Ei siis kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483