Terveystutkimukset

eioo:Sinde-82

1. Ne ovat kuin ilmaa, ne ovat kuin Cumulus-pilvistö.
2. Ne ovat hattaraa, taivaan lampaita, kuin maata kaipaavaa hahtuvaa.
3. Pumpulia katujen ja kojujen kulmissa, joilla astella kulmien vaihtuessa.
4. Ne kertovat joulusta, sian ihran rasvaisuudesta.
5. Ne ovat julmaa peiliä, surusta, kivusta elämästä.
6. Kuvitusta korruptiosta, joka on taivaan tehtaiden lailla, liian kaukana, aina.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

Mä olen kuullut, että voit käydä tekemässä itsestäsi kuuron samantien esimerkiksi omille kulmillesi. Se on ehkä loistava ajatus, kun ottaa kansainvälisyyden ja muut hienoudet huomioon. Kukaan ei halua kyllä tätä ja on kai se jotenkin tuotu eiin jo pitkän aikaa muutenkin.
      - Mutta yleensä, eikö idea olekaan hyvä?
      - Ei aina, jos se esim. sisältää ammattitaidotonta huomiotonta, huomioimatonta ja huomaamatonta tutustumista.
      "Kaikki vanhat temput on jo nähty. Saatavilla on vain pussillinen uusia ja vanhoja."
      Mä en saakaan tätä työpaikkaa enää.
      - Ei, sitä tulee ehdottomasti vastustaa.
      Miksi näitä ei hyväksytä ikinä?
      - Ajattelun haureuden ja herkkyyden takia. Tiedätkö mikä on hektisyys.
      En minä näitä tee, enkä halua tehdä. Kun nämä ovat jo sisäsyntyisiä.
      Kun se luetaan suojelupoliisista jo valmiina. Mitään muuta ihminen ei kaipaa, kuin omaa rauhaa, osoittelemattomuutta ja fiktiota ja fokusaatiota.
      Miksi et suostu prostituutioon kysymystesi sijaan?
      Koska kysymyksesi menivät jo lastenhuostaanotoksi.
      Mä en ole koskaan pystynyt niihin, mä en pysty ottamaan huostaanotettuja lapsia vastaan.
      - jaa, eikö näitäkään?
      - Ei. Silmä rasittuu lapselta liikaa. Mikä tilanne tämä on?
      - Hänen yleiskuntonsa kärsii.
      Kaikkea sitä näkeekin frustraation osa-alueilta.
      Se on vain virallisestikkin jo mielenvamma ja Deja Vu, kuin tekemätön työ amorinkaarelta. Se on amorinkaarellinen lähetin onnellisuudesta, jonka voi jättää havaitsematta, haluamatta tai ei. Se vain kysyy: Oletko yhdessä laiminlyömässä?
      Amorinkaarellinen lähetin epäonnistumiseen on myös kanssa hauska, aika.
      Amorinkaarellinen lähetin voi esimerkiksi olla digitaali-rannekelloraiskaaja, mutta miksi se olisi sinun asiasi.
      Hän oli eufoorikko, pakkomielteinen sääntöjen tukija, suomalainen.
      Voi olla, että kuvittelet näitä omiksi asioiksesi omistusperusteisessa ikä, näkö, koko ja sisin skitsofrenioissa. Sellainen floristinen loukkaaminen ei voi olla ansiotyö, aivan kuten yksityisyydensuojan loukkaaminen ei ole leijan lennätyksen takia.
      Äitini epätoivo ja heikohko äidillinen tunnelma: "Jäisikö vuosi viimeisekseni?"
      Et vielä tiedä millainen on päivän neljäs ajatus. Onko se kuin aamun sarastus, ehkä iltaruskon kajastus?
      Ihmeellistä aggressiivisuutta, se oli sinä yönä coping-keino unettomuuteen.
      - AI, joka on nimenomaan teloituspaperi?
      "Se hermostuu katso tästä, sillä on kehitysvammapaperipäällä."
      Coping-keino ei sisällä koskaan päivän neljännen ajatuksen takia teloittamista tai tappamista.
      Sulla ei ole mitään oikeutta täällä palvoa mua!
      - "Kallo huoraamaton normaali malli."
      Ihan normaali ajatus esimerkiksi avioliitosta luopumisesta.
      Tappaminen ja teloittaminen sukupuolenvaihdolla kaupungille assosiaation laukaisemista ja fokusaation tuottamista.
      Haluaisitko keskustella Glossasta ja Fokus on sanakirja-pavelusta? Tiedätkö mikä se on ja miltä se tuntuu?

• Sig_neer vm-82

Kukaan ei pidä esimerkiksi Kelan verkostovammaisesta terveydenhuollosta, jossa lapsen silmät rasittuvat liikaa.
        "Mä olen näin,
        mä haluaisin näin." Tämä on esim. Jannen lempilause.
        Jehovan Todistajat ovat terveyslahko, mitä mulle tulee näistä mieleen?
        - Mä haluan perua tämän, kuului Jannelta Jorma Kurvisen säestämänä.
        Tämähän käsittelee mun omaa parisuhdetta. Tehyn konkurssikin.
        Mä olen varma, että tarvitset sitä. Mä olen varma, että tämä kaksonen on hyvä idea, kertoi toinen Janne.
        Doremifasollasido: "Hän on niin peili, seuraileva, kohdistava, esiintuova ja kuuma. No, mistä se on tullut. Laivaston purkkamaailmasta: Hän tulee jostakin ja menee jonnekin täältä Käräjäoikeuden purkkamaailmasta. Mä en pitää, vähän nuoremmasta kaksoisveljestäni, joka on vähän nuorempi, kuin minä. Vähän ennenkuin nukahdin. Selittämään eri kohdasta taskuja ja pimppaa hän löytyy. Se löytyy tosta keskeltä, suoralta. Joo, mä en pitää hänestä. "
        On olemassa kädet, vaikka eri nimillä, nimettömänä ja nimeltä mainitsemattomana. Kädet, hmm.... Pilvi, UMBRO, tilkku, ruudullinen essuliivi. Koetko tätä edes arvoksi ja etiikaksi?
        "Ei heitä valvota, heitä seurataan. Ei heitä valvota, heidät laboratoriovalvotaan. Heidän valvontansa, jota ei ole, ole laboratoriossa."
        Mä en siis ole adoptoitu.

- Mä joutua pakkohoitoon, mulla ei ajatus vaihtunut tästä, totesi Janne hiljaa vihaten ja anteeksi pyydellen.
        - No, ajatus kuin aamunsarastus, sanotko hei iltaruskon kajastus, kysyi Janne varsinaisesti kyllä, ainakin pakottaen.
        - Joo, siihen on mielikuvitushahmo-perusteet.
        "Se vihaa mua, koska olen ulkopuolisesta perheestä. Hän vihaa mua, koska olen ulkopuolisesta perheestä."
        - Mutta mepä ollaan keskustelu tästä etukäteeen esim. sillä tavalla maagisen ihmeellisesti, tunteella joulukirkossa.
        - Kohdistatko tahallista vihamielisyyttä raskaana olevien perheisiin?
        "Se vihaa mua, koska olen ulkopuolisesta perheestä. Hän vihaa mua, koska olen ulkopuolisesta perheestä." Vähän kuin diktatuuri, kuulostaa juntalta ja on ohitettava duuma. Ihan on hänen suunnistelemaansa, yhä useammin, yhä useammin kärsin psyykkistä tuskaa. Minkä takia? Vain ja ainoastaan Ku Klux klaanin. Vai sanottiinko jo mulle tästä taas? "Kuka on hyökännyt nostalgisen-progressiivisen tunneaukkoni kimppuun?" kysyin, aivan hiljaa pimeässä iltapäivässä istuen.
        - Mulla ei ole siihen assosiaatiota toista kertaa, selitti Janne hieman raivostuneena.
        - Mutta sähän olet tehnyt sellaista määräystä.....
        - No, en ole
        Ja mä kärsin psyykkistä tuskaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe