VOI!

tuomas``

Voi tätä syntien paljoutta! Voi tätä kansaa ja tätä maailmaa! Voi ihmisiä, jotka hylkäävät Jumalan ja Hänen valmistaman syntien sovituksen Pojassaan, sillä kadotus on heidän palkkansa, itku ja hammasten kiristys! Tulijärvi on varattuna heidän jumalalleen saatanalle ja pahoille enkeleille, ja samaan tuliseen järveen hukkuvat kaikki, jotka eivät ota Jeesusta vastaan! Jeesus sanoi: joka ei ole minun puolellani, se on minua vastaan, ja joka ei yhdessä minun kanssani kokoa, se hajottaa. Kaikki pahuus on seurausta siitä, ettei ihmisillä ole yhteyttä Jumalaan. Yhteys on poikki synnin tähden, ja ne kaikki vaativat sovituksen! Kadu syntejäsi tänään ja tee parannus, sillä vielä tänään on armon päivä. Huomisesta emme tiedä. Tunnusta syntisi Jumalalle ja pyydä niitä anteeksi Jeesuksen ristin kuoleman tähden, ja anna elämäsi hallinta Jumalalle Jeesuksessa Kristuksessa. Jeesus sanoo sinulle: tule ja seuraa minua.

8

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 234df

Synti on ihan teidän uskovaisten oma ongelma. Ei muiden. Esimerkiksi minä en ole syntinen. En ole ollut enkä tule koskaan olemaankaan.

• Harvinaisen hyvää

ja totuudellista julistusta, jonka mukaan myös jokaisen kannattaa etsiä Jumalan valtakuntaa Jeesuksen nimessä ja Hengessä, ja jokainen anova saa elävää vettä ja Pyhän Hengen.

• Häivy

• olen minä

Omaa elämää ei ole tarkoitus antaa/luovuttaa itsensä ulkopuolelle. Monet jo ymmärtävätkin tämän ja siksi uskonnot eivät tunnu monellekaan enää oikealta tieltä, sillä ne vaativat luovuttamaan oman itsensä jollekin itsensä ulkopuoliselle. Parannusta ei tarvitse tehdä luovuttamalla itseään kenellekään. Parannus tapahtuu itsessä ei itsensä ulkopuolella.

Kaikki mitä tarvitsemme on itsessämme. Jumalan valtakunta on sisällämme ei itsemme ulkopuolella. Taivas on tässä ja nyt. Sinussa.

Et ole koskaan ollut syntinen kuin omassa mielessäsi ja ehkä toisen mielessä (omaa ja toisten tuomioita), mutta et Jumalan "silmissä" ja tästä syyllisyydestä on mahdollisuus vapautua kun itse haluaa.

Et siis ole syntinen etkä tuomittu. Olet matkalla muistamiseen siitä kuka todella olet. Ei tähän matkaan liity tuomioita Jumalalta vaan rajatonta rakkautta, ohjausta ja tukea. Jokainen on tämän äärettömän rakkauden kohde juuri sellaisena kuin on.

• valistunut

Tuo on oikein

• Jaana-alakulo

Koitin vetää yhteenvedon kirjoituksestasi ja sain sen käsityksen, että mielestäsi jollain tapaa ihmiselo kokonaisuudessan maapallolla (vai tarkoititko vain Suomea) on moraalitonta ja että tämän korjaamiseksi olisi tukeuduttava Raamatun arvoihin (?)
      Menikö tulkinta oikein?

Mitä sanot siitä, että tunnetun historian aikana elämme nyt aikaa jolloin koko maapallolla on vähiten väkivaltaa, kuin koskaan aikaisemmin?

• Totuus on

´rahan halu on kaiken pahan alku ja juuri´ ja tämän maailman rakenteet perustuvat pitkälti Mammonan järjestykseen, ja myös pedon merkki ajallaan tulee ja jo nykyään on monta vuosikymmentä ollut tuo "666" lukemakin kauppojen viivakoodissa, asiaa ei vain ymmärtämättömät käsitä.

Autuaat ne, jotka Raamatun ja Jeesuksen nimessä Pyhän Hengen opetuksen ja armoliiton kautta saavuttavat sielunsa pelastuksen ja on ainoa tärkeä asia kaikille ihmisille ja samoin jokaisen ihmisen elämän merkitys.

• Jaana-alakulo

Eli tulkitsin sinua väärin. Et sittenkään tarkoittanut väkivaltaa, huonoja tapoja, itsekkyyttä ja sen sellaista vaan moraalitonta on halu rahaan? Etkö sinäkin halua rahaa, jotta voit maksaa asumisesi, ruokasi jne?

Luulen, että keskustelustamme ei tule mitään, jos vain yritän arvailla mitä yrität sanoa. Ehkä me lopetamme tähän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe