Antaisitteko hyviä vinkkejä, ajatuksia, ideoita siihen, kuinka osata jatkaa uutta elämää rakkauselämän sarallakin kun takana on erittäin vaikea avoero. Tapahtumasta aikaa jo noin. vuosi, johon liittyy mm. väkivaltaa. Elämä on muuten jatkunut hyvin mutta luottamukseni vastakkaiseen sukupuoleen on lähes olematonta. Joitakin "juttuja" on ollut mutta minä olen lopulta pistänyt jarrut päälle. Nyt kuvioissa olisi yksi kiinnostava tapaus, mutta jarruttelen jo ennen kuin uskallan viedä asiaa yhtään pitemmälle. Ja terapiaa yms on turha ehdotella, ne on jo tiedossa. Nyt kaipaisin jotain käytännön vinkkejä.
Olen ihastunut, mutta "entinen elämä" kummittelee vielä taustall
hellyyden kipeä
2
501
Vastaukset
- Veera
Anna ajan kulua. Tee asioita joista pidät, asioita joista tulee hyvä olo.
- tiedäntunteen
http://vendela-wish.blogspot.com/
tolla kirjottajalla on jotain samoja ajatuksia, vaikkakin taitaa olla sua aika paljon nuorempi ja kirjottelee paljon muustakin, mut jos auttaa... muitaki samasta aiheesta olevia blogeja olis kiva löytää jos sellasia on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463