Uskonto pois!

Kai Spen

Mielestäni kouluista pitäisi lopettaa uskonnon opetus, sekä talvi- ja kesäloman alkaessa käynti kirkoissa. Armeijasta pappi virat, iltahartaudet ja armeija tilaisuuksista (kuten valatilaisuudesta, itsenäisyyspäivän paraati) uskonnoliset asiat pois. Ja ennenkaikkea Suomen lippu tulisi muuttaa. Sitten "pyhä päivät", kuten pääsiäinen tulisi lakkauttaa vapaapäivinä, sekä korotettuna palkkana ja poistaa kalentereista. Joulu tulisi siirtää pois 24:stä päivästä esim. 28 päivään. Eiköhän se uskonto ole perhe- ja henkilökohtainen asia ja sitä ei pitäisi tuputtaa valtakunnalisesti väkisin.

Missä on vapaus uskonnosta, kun on muitakin vapauksia?!!

7

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se risoo sinua

Nini se on sinun unelmasi, mutta kun ihminen ei pääse Jumalaa pakoon. Et sinäkään.

• 75757676576567

Hoh hoh hoo. Jumala on vain aivojen tuottama käsite.

• se risoo sinua
        75757676576567 kirjoitti:

Jeesus huora epäjumala on ,mutta Jumalani Allah ei ole

• tätä perään?
        75757676576567 kirjoitti:

Miksi sinun aivosi sitten on pakotettu työstämään sanaa Jumala?

• Kai Spen

Katsokaa muinaiset avaruusoliot (ansient aliens) jim tv:ltä tiistaisin klo.21.

• ihan hyvää ohjelmaa

Jos mahollista niin katso IRR-TV; antenni 15, klo 21.00 iltaisin ja pääkaupunkiseudulla päivisn kaapeliverkko ym.

Parempaa kuin avaruusoliot.

• siinä vastaus

Minua on Jumala kutsunut pelastukseen, pohdin jo nuoruudesa näitä juttuja, niin kuin sinäkin nyt teet. Minä vastasin Jumalan kutsuun; synnyin uudesti ylhäältä ja annoin elämäni Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta Jumalalle. Sieluni ja aivojeni kysymykset saivat vastausken ja löysin levon ja rauhan tunnolleni. Sitten olen saanut koke jo yli 40 vuotta että Isän teit ovat ihmeelliset. Hän elää ja toimii todella. Siitä olen aivan vakuuttunut. Nyt tehtäväni on julistaa evankeliumia, lähellä ja kaukaa, myös teille jotka ette ole vielä päässeet elävään yhteyteen Luojanne kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe