Jäänyt mieleen tutkimus jonka mukaan vetoavin profiilikuva naisiin netissä on mies uikkareissa rannalla. Ehkä amerikkalainen huuhaatutkimus tai sitten ei?
Jos on 30v urheilullinen (190cm/85kg) ja esim sixpakit timmissä kunnossa niin kannattaako laittaa yläkroppa paljaana kuvaa. Miehinen kanta on se että eikö parempi ole että näyttää asiat sellaisena kun on eikä turhia jätä arvailujen varaan.
Ajattelen että joihinki tuollainen kuva vetoaisi, mutta karseisiko se ne kiltit naiset? Kuitenkin persoonaltani olen rauhallinen sekä kotona viihytyvä joten seuranhaku ei ensisijaisesti ole kohdennettu tuhmiin baareissa hilluviin meneviin naisiin
Yläkroppa paljaana
12
311
Vastaukset
- ajattelen...
Siitä mielikuvasta ei vain pääse mihinkään (ainakaan minä), että paidattomana
kuvassa poseeraava, saati sitten vain uikkarit yllä, tulee itseään täynnä oleva
kaveri ekaksi ajatuksiin.
Ensivaikutelma kuvasta, mutta erityisesti tekstissä on ratkaiseva tekijä ottaako
yhteyttä. tahi ei ja minä karsastan erityisesti juuri tuota paidattomuutta.
Toinen on tietysti epäsiistit otokset, tukka sekaisin ja viikon vanha parransänki,
mutta se nyt ei kuulunut tähän asiaan. - Mies 33v
Melko junttia. Vetoaa silti varmasti tietynlaisiin naisiin. Niihin, jotka jättävät kuolausviestejä vieraskirjaan. Itse en sellaista naista etsi.
On minunkin kroppaa kehuttu monta kertaa (livenä), mutta enpä ala sitä profiilissani esittelemään. - oma käsitykseni
Yleensä paidattomana kuvissa poseeraavat miehet ovat kahdenlaisia:
He ovat naamaltaan niin rumia että kuvittelevat treenatun kropan tasapainottavan epämiellyttävää pärstää. Väärä luulo..
..tai he ovat ylimielisiä ja itserakkaita ja kalastelevat vain kehuja. Eivät myöskään etsi mitään vakavampaa vaan uskovat vartalonsa avulla saavansa seksiseuraa.. En voi uskoa että toimii, itse luottaisin enemmän kasvokuvaan.
Tai jos se kroppa on oma vahvuus niin sitä voi esitellä vaatteet päälläkin.- whipped cream
Täällä nainen, skippaan heti profiilin, jos jätkä on kadottanut paitansa johonkin!
Kyllä suurin osa meistä naisista jaksaa odottaa siihen hetkeen, jolloin ne vaatteet lähtee :)
Ja todellakin kyllä se treenattu kroppa näkyy vaatteiden päällekin, ihan samalla tavalla kuin vyön päällä roikkuva kaljamaha. - 45745769
Lomalla lämpimässä kuljin paljon ilman paitaa. Olen hyvässä kunnossa: kroppani on suunnilleen samanlainen kuin alusvaatemalleilla, mutta minulla on vähän suuremmat lihakset. Naama ei ole kuitenkaan mikään erityinen ja lisäksi olen lyhyt. En tiedä kuvittelinko, mutta lomalla tuntui olevan paljon helpompi jutella naisille rannalla ja muualla, kun oli "jotain hyvää" esillä. Tuntui myös, että naiset juttelevat paljon innokkaammin.
Nettiprofiiliin en kyllä halua laittaa paidatonta kuvaa. En halua leimata itseäni pullistelijaksi, koska en sellainen ole. En käytä kireitä paitoja tai kävele "pesäpallot kainalossa". Uimarannalla on ok olla ilman paitaa, muuten pidän paidan päällä. Tällaisella rumalla naamalla saattaisi oikeasti olla parempi ratkaisu laittaa se pullistelukuva, mutta en halua tehdä sitä. - Ladyred**
No siis jos seksiseuraa haet, niin silloin kannattaa :). Mutta en itse vastaisi normaaliin deitti-ilmoitukseen jossa poseeraat uikkareissa. Vaikka se muhun tehoaa muuten :p....
Ja siis tosiaan, tulee olo että on hieman itseään täynnä ja sitten seuraavaksi tulee ns. alemmuuskompleksi; noin hyvässä kunnossa oleva mies haluaa täydessä timmissä olevan naisen. ja kuten tiedät, naiset eivät ole koskaan tyytyväisiä kroppaansa! - sdfttesr t erst
En vastaisi paidattomalle miehelle. Jos hänen kroppansa on huono, säälin häntä, jos timmi, kartan muuten. Hän on luultavasti narsisti tai etsii seksisuhteita (monikko tarkoituksellinen) tai pinnallinen tai hiukan tyhmä tai tylsä bodarityyppi.
Tiukka teepaita on puolestaan täysin oivallinen keino esitellä kehoaan, kuvissa tai luonossa. Suomalaiset pukeutuvat yhä liikaa säkkimäisiin vaatteisiin. Vaatteet voivat korostaa ruumiinrakennetta, jos valitaan sopiva asento ja valaistus ja kuvakulma. Ehdottaisin miehille, että kysyvät muutamien hänestä välittävien naisten (ei nyt ehkä äidin kuitenkaan) mielipidettä profiilikuvasta, että välttävät pahimmat virheet. Makuja on tietysti monia. Arvelisin kuitenkin, että jos etsiskelee kilttiä naista, kannattaa pitää hyvin istuva paita päällä. Voihan sitä sitten vaikka nostaa jotain kuvassa, jotta lihakset pääsevät hiukan esille. - pidä paita päällä
kilttinä ja itseäni kunnioittavana naisena en todellakaan vastaisi paidattomalle miehelle. miehellä pitää olla muutakin annettavaa kuin ulkokuori. komeus ei riitä, jos on sisältä tyhjä. terve mieli menee aina edelle valintakriteereissäni.
- 5j7r6ku
Totta, komeus ei riitä, mutta ulkonäön perusteellahan sitä otetaan selvää sisimmästä, eikö?
Muutenhan voisi lähestyä ketä tahansa.
Paidaton kuva antaa sellaisen kuvan tosiaan että on itseään täynnä. Kyllä ne kasvot varmaan naisia enemmän kiinnostaa.
- viksu immeinen
Mies ilman paitaa uikkareissa ja naisella syvään uurrettu dekoltee
( = ns. tissivakokuva). Niin on todellakin lukenut jossain nettideitti
oppaassa, että millaisella kuvalla saa paljon yhteydenottoja.
Niiden yhteydenottojen sisällön voi kyllä arvata, mitään fiksuja
ne ei varmaankaan ole, vaan lähinnä niitä läähätyksiä vieraskirjaan
ja seksinvonkausta viesteillä. Fiksut ihmiset ei esittele sulojaan netin
treffisivuilla. - atleettiko
Kompromissina voisi olla että ps. profiilikuva on kasvokuva tai t-paita ja farkut/shortsit päällä otettu kuva (miel. hymyilevä /hyväntuulisen näköinen kasvokuva!) ja koska yksi henkilö voi kuvat-kohtaan lisätä jopa kymmenkunta kuvaa, toisena kuvana (tai viidentenä) olisi tuo uikkarikuva. Joka siis tulee esiin vasta kun sinusta kiinnostunut henkilö klikkaa kuvat-kohtaa nähdäkseen enemmän/tarkemmin.
Profiiliteksti on syytä miettiä tarkoin, jotakin siihen suuntaan että etsit ihan tavallista kunnon naista pitkään parisuhteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683