Minä luovutan!

TheLoppu

Nyt loppui nettideittailu. Netistä ei löydy yhtään mitään.

9

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samat on tunnelmat

      Ei löydykään...
      Harmi, että itsellä se on niitä harvoja keinoja etsiä seuraa..
      Mutta olenpa sitten mielummin yksin loppuelämäni kuin ei kiinnostavan miehen kanssa:(

    • SlutEND

      Olen tehnyt saman johtopäätöksen. Nettideittailu on luonnon vastainen tapa tutustua ihmisiin. Oikeat parisuhteet ja oikeat ihmiset tavataan oikeassa elämässä.

      • Korjaa jos oon väärässä, mutta nettideitin kautta tavatut ihmiset vaikuttivat minusta ihan oikeilta ihmisiltä. Näin ollen uskoisin heidän parisuhteidensakin olevan oikeita.

        Itse siis sinällään kyllä treffikumppaneita löytynyt, kivojakin ovat olleet mutta oon miettiny vähän sitä että vaikuttaako se että niiden treffikumppaneiden löytäminen on niin helppoa ja vaivatonta tuota kautta jotenkin siihen että niiden arvostus vähän laskisi jotenkin. Että niihin suhtautuu vähän jotenkin niin että no, varmaan löytyy joku muukin...

        Mutta naisillahan se on lähinnä kyse minusta siitä että ne kriteerit on huonosti asetettu. En usko että kyse voi olla siitä että miesten suuresta joukosta ei löytyisi ketään kiinnostavaa, uskon enemmän siihen että ne kriteerit minkä mukaan sitä kiinnostavaa koittaa löytää eivät ole sellaiset joilla se löytyy. Esim. ihmisen silmien väri tai ammatti on aika epäolennainen parisuhteen kannalta.


      • SlutEND
        leopold.k kirjoitti:

        Korjaa jos oon väärässä, mutta nettideitin kautta tavatut ihmiset vaikuttivat minusta ihan oikeilta ihmisiltä. Näin ollen uskoisin heidän parisuhteidensakin olevan oikeita.

        Itse siis sinällään kyllä treffikumppaneita löytynyt, kivojakin ovat olleet mutta oon miettiny vähän sitä että vaikuttaako se että niiden treffikumppaneiden löytäminen on niin helppoa ja vaivatonta tuota kautta jotenkin siihen että niiden arvostus vähän laskisi jotenkin. Että niihin suhtautuu vähän jotenkin niin että no, varmaan löytyy joku muukin...

        Mutta naisillahan se on lähinnä kyse minusta siitä että ne kriteerit on huonosti asetettu. En usko että kyse voi olla siitä että miesten suuresta joukosta ei löytyisi ketään kiinnostavaa, uskon enemmän siihen että ne kriteerit minkä mukaan sitä kiinnostavaa koittaa löytää eivät ole sellaiset joilla se löytyy. Esim. ihmisen silmien väri tai ammatti on aika epäolennainen parisuhteen kannalta.

        Auton voi valita netistä vertailemalla niitä toisiinsa, mutta ihmisen valinta netistä on luonnon vastaista.


      • SlutEND kirjoitti:

        Auton voi valita netistä vertailemalla niitä toisiinsa, mutta ihmisen valinta netistä on luonnon vastaista.

        Mitä väliä sillä on enää siinä vaiheessa kun on kaksi ihmistä ketkä pitävät toisistaan. Näkisin että siinä kohtaa ei ole merkitystä sillä mitä on aikaisemmin tapahtunut (esim. miten ovat tavanneet) vaan enemmän sillä mitä jatkossa tekee.

        Toki jos itselle se on jotenkin niin iso ongelma se että se ensimmäinen vuorovaikutus on ollut sähköisesti eikä esim. kännissä baarissa niin sitten se on este, mutta ei pidä olettaa että se päitisi kaikkiin.

        Luonnon vastaisuus on minusta aika heikko perustelu mihinkään. Luonnon vastaista on elää yli nelikymppiseksi, mennä naimisiin, ajaa autolla, pukeutua tai käyttää lääkkeitä sairauksiin.


    • Volodymyr

      Meikäläinenkin poisti kaikilta deittipalstoilta profiilinsa. 6 vuotta käyttänyt täysin tuloksetta.

    • Nainennnnnn

      Ulkomailta vain etsimään ja löytyy heti.Suomesta ei löydä kuin ikisinkkuja.

    • miehenkuvotus

      Poistin profiilini vuosi sitten. Vuoden vaihteessa päätin lopettaa yrittämisen livenäkin. Kun ei ole sitä mitä pitäis olla kelvakseen kenellekkään niin turha hakata päätään seinään.

      • Jos on kova tarve joku löytää niin tuotahan voi kehittää niin että tulokset on parempia. Tietysti jos lopettaminen on pitemmän päälle parempi ratkaisu niin kannattahan se sitten.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe