Oon tosi ihastunut erääseen mieheen, mut en tiedä onko tunne molemminpuolinen. (ps. ikäeroa on melkosesti)
Me vaihdetaan katsekontakteja tosi usein! Välillä mulle tulee sellanen tunne, et se 100% varmasti katsoo mua, kun tulee samaan tilaan.
Onks se niin, että automaattisesti katse suunnataan siihen kiinnostavimpaan ihmiseen/siihen, jota kohtaan on tunteita?
Mut ITSE ASIAAN:
Tuntuu, kuin välillämme olisi jotain ujoa jännitettä..!
Kun oltiin kahden kesken samassa tilassa, hän muuttui aika omituiseksi: teki omituisia virheitä, sekoili, (ei nähtävästi keskittynyt tekemiseensä) ... lisäks oli aistittavissa jotain hämmentyneisyyttä ja tukaluutta. Hmm? Jäin miettimään, että menikö hän jollain tavalla läsnäolostani sekaisin? Onko tällainen käyttäytyminen yleistä miehillä, että tavallaan hermostuu ihastuksen läsnäolosta niin paljon?
Lisäksi hän puhui tavallista pehmeämmällä/lempeämmällä äänellä...(kait).
So? :)
"Sekoaako" mies ihastuksen läheisyydessä?! Esimerkki on..
6
1099
Vastaukset
- mää vaan
"Onks se niin, että automaattisesti katse suunnataan siihen kiinnostavimpaan ihmiseen/siihen, jota kohtaan on tunteita?"
Tietysti. En tuhlaa aikaani katselemalla kiinnostamattomia naisia. Katson tietysti aina sitä "ihanuutta".
"Jäin miettimään, että menikö hän jollain tavalla läsnäolostani sekaisin?"
Tietysti sitä menee sekaisin ja jännittää. Pelissä on ehkä tuleva seurustelu- ja elämänkumppani. Elämän suurin juttu. Kyllähän sitä jännnää, vaikka se näyttää ulospäin kahden työkaverin oleskelulta samassa huonetilassa.- huomenta
"vaikka se näyttää ulospäin kahden työkaverin oleskelulta samassa huonetilassa."
Tommosen huomaa kyllä yleensä ulkopuolinenkin. :D - mää vaan
huomenta kirjoitti:
"vaikka se näyttää ulospäin kahden työkaverin oleskelulta samassa huonetilassa."
Tommosen huomaa kyllä yleensä ulkopuolinenkin. :DJoo, voi olla että muutkin huomaa :D
- Vanha mies
Sekosin itsekin äsken, enkä edes tunne henkilöä, pieni kuva fb:ssä hän kirjoitti minulle ja muutamat sanat niiden lomassa tehosi, kirjoitin hänelle r. runoja, tein lauluja, kumpikin on sit. ei haluta tavata liian suuri riski, ollaan iäkkäitä, ym
Ei mitään vastaavaa kymmeniin vuosiin - Thecoolest
Mm, voihan se olla että se "jääty" ..mutta mulla on silti erilainen tilanne kun sulla.
Huono päivä ja kiire voi tietty vaikuttaa asiaan..
Mut siis voisko tos mun tapauksessa mies olla kuitenki ihastunut?
En oikein ota selvää koko tyypistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579