Miten naisen rakkaus voi loppua yhtäkkiä?

Ei tunnevammainen

Tapailin erästä naista 6 vuotta ja olin varma että hän rakasti minua. Kaikki merkit viittasi siihen totaalisesti. Tosin hän kyllä "rakasti" myös ystäviään, koiraansa ym...
Hän käytti paljon alkoholia ja aikaa alkoi kului päivätolkulla näiden ystävien kanssa ryypiskellessä. Aloin saada siitä tarpeekseni ja yritin erota, jolloin hän taas sanoi "rakastan sinua" Otin sen tosissani, koska itse en sano moista ainakaan huvikseni.
Sitten meille tuli välirikko erään hänen 3 päivän ystävien tapailun jälkeen. Yllätyin totaalisesti kun tämä eukko mitään välittämättä kysyi että haluanko avaimen heti ja alkoi seurustella taas täysin rakastuneena uuden tyypin kanssa puolitoista kuukautta eromme jälkeen. Ikää meillä noin neljäkymmentä.

4

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei halooooooo!!!!!!

Mitä oikeibn odotit Kassi-Almalta?

Ja miks kukaan täysjärkinen seurustelee JOPA 6 VUOTTA juopporaunion kanssa, miehen tai naisen?!
      Pidätkö itseäsi niin huonona ettet kunnollista saa?

Unohda tuo tunkio ja sen "rakkaus", etsi itsellesi oikea nainen tai ole sitten vaikka mieluummin yksin!

• wsxzaqwedc

Hei oikeesti, järki käteen!! Ja read my words: Sit ku se anelee sua takasin niin älä reagoi millään tavalla. Passivisuus on parasta siinä kohtaa. Tuollasista pitää päästä eroon mitä pikimmin.

• Ei tunnevammainen

Jotenkin sitä rakkautta on kaivannut niin paljon etten ole aiemmin kyennyt eroamaan. Mutta sitten olen nyt ihmeissäni, että näin kevyellä pohjalla se ns. rakkaus oli. Tuntuu olo huijatulta. Itsekin olen luullut rakastavani.

• 9

Niin se vain menee, sitä saa mitä tilaa.
      Paras jättää vastaisuudessa juopot akat rauhaan.

Siinä meni 6 vuotta possuille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe