Eipä löydy kysyntää

M40v

Tuli selattua kaikki alueen deitti-ilmoitukset ikähaarukalla 30-50 ja koska olen hoikkavartaloinen itsekin, niin naisen vaatimuksiin laitoin myös hoikka tai normaali, samoin savuttomuus ja alkoholin kohtuukäyttö tuli olla myös vastaavat kuin itselläni.

Itselläni on pituutta 170 (171 on mitattu inttitarkastuksessa, mutta pyöristän varmuuden vuoksi) ja minua lyhemmistä naisista 90% haki minua pidempää miestä, joista jäikin sitten jäljelle aika vähän naisia.

Kun jäljellä olevista naisista vähensi koiralliset tai pienten lasten äidit (jos lasten ikäluokka kävi ilmi), tekstin perusteella kuitenkin enemmän bilettävät, salilla juoksevat (itselleni riittää hyötyliikunta) tai muuten täysin eri planeetalta olevat naiset (musiikkimaku jotain aivan muuta yms.), niin eipä jäänyt jäljelle ketään.

Noista itseäni pidempää miestä hakevista olisi löytynyt jälleen kymmenkunta todella mielenkiintoista ilmoitusta, mutta kun pitäisi olla pituutta ja/tai normaalivartaloinen, niin ei voi mitään.. sellainen vain tuli mieleen, että kun nyt puolitoista vuotta sinkkuna ollessa on tullut selattua noita ilmoituksia aina toisinaan (oma aktiivinen tarvittaessa kuvan kera), niin todella moni näistä mielenkiintoni herättäneistä naisista on ollut lähelle vuoden ja osa ylikin tuolla treffeissä, joten riittääkö heille todellakin niin paljon kysyntää yli 175 tai 180 senttisistä miehistä, että tuo vaatimus on pysynyt noin ehdottomana?

Täällähän on neuvottu, että naisten ilmoitukset pitää lukea, eikä saa vastata, jos esim. naisella on pituusvaatimus 172, kun itse olen varmuudella 170 ja ainakin kahdesti on mitattu 171, jolloin periaatteessa voisin vastata 171 vaatimuksella, koska siitä minulla on jopa mustaa valkoisella ;)

28

626

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15 +2

Oot varmaan jostain landelta, kyllä isoista kaupungeista löytyy noilla ehdoilla. Tai sitten sulla on joku aivan kumma musiiikkimaku, mutta onko oikeasti naisella pakko olla samanlainen? Etkö voisi elää sellaisen kanssa, joka kuuntelee eri musaa?

Sellaisista kriteereistä ei kande luopua, jotka ovat itselle tärkeitä. Mutta joka kriteeri karsii osan joukosta, niin että pitää miettiä mitkä ovat niitä oikeasti tärkeitä.

Monet käyvät salilla silloin tällöin, se on erittäin yleistä nykyään. Joten voi olla vaikeaa löytää salilla käymätöntä ylipäänsä ja vielä vaikeampaa hoikkaa/ normaalivartaloista, joka ei käy salilla. Voisi auttaa sun hakuasi, jos nainen saa joko olla vähän pyöreämpi tai käydä salilla tai jopa molempia.

"Normaalivartaloinen" on aika laaja käsite. Jos et ole ihan hirmu laiha, niin ehkä voisit vastailla myöskin niille naisille, joilla on kriteerinä "normaali". Laita vaikka kuva kropastasi profiiliin, niin ne eivät sitten vain vastaa sulle, jos et ole heille riittävän lihaisa.

• 40+ nainen

Pakko puuttua tuohon musiikkimakuasiaan. Olen nainen ja minulle tuo musiikkimaku on niin tärkeä, että otan mieluummin ruman ja lihavan miehen kuin sellaisen joka kuuntelee intohimoisesti juuri sitä musiikkia jota minä inhoan niin paljon, että joutuisin sitten kulkea kuulosuojaimet päässä päivät pitkät ja yhteisistä autoilureissuista tulisi painajaisia.

Enkä edes ole mikään friikki, vaan kuuntelen aivan kaikkea muuta, paitsi iskelmää ja lällynlällyä. Siis kaikki megahevistä, teknosta ja jazzista klassiseen menee, mutta iskelmää en voi kiroilematta kuunnella. Valitettavasti aika monet ikäluokkani miehet kuuntelevat iskelmää : (

• D69
        40+ nainen kirjoitti:

Pakko puuttua tuohon musiikkimakuasiaan. Olen nainen ja minulle tuo musiikkimaku on niin tärkeä, että otan mieluummin ruman ja lihavan miehen kuin sellaisen joka kuuntelee intohimoisesti juuri sitä musiikkia jota minä inhoan niin paljon, että joutuisin sitten kulkea kuulosuojaimet päässä päivät pitkät ja yhteisistä autoilureissuista tulisi painajaisia.

Enkä edes ole mikään friikki, vaan kuuntelen aivan kaikkea muuta, paitsi iskelmää ja lällynlällyä. Siis kaikki megahevistä, teknosta ja jazzista klassiseen menee, mutta iskelmää en voi kiroilematta kuunnella. Valitettavasti aika monet ikäluokkani miehet kuuntelevat iskelmää : (

Tuntuu kyllä saman ikäluokan edustajana ihmeelliseltä että minne ne kaikki 80-luvun hevarit ja muut ihan laatumusaa kuunnelleet nuorukaiset ovat kadonneet kun itse on tullut tähän ikään ja he tietenkin kanssa. Mikään ei ole niin typerää kuin siirtyä kuuntelemaan iskelmää ja harrastamaan humppaamista sen takia että ikää kilahtaa joku tietty luku. Tekeeköhän kukaan edes niin... Ehkä ne hevarit sitten ovat vaan niin kiinni suhteissaan että eivät eroa. Iskelmää kuuntelevat miehet sensijaan jostain syystä ovat useammin sinkkuna?

Mutta minä en ottaisi rumaa enkä lihavaa miestä. Ottaisin pitkin hampain se humppaajan ja itkelmän kuuntelijan sillä ehdolla että ei soita sitä minulle. Ja sitä humppakulttuuria en myöskään halua siinä mukana samassa paketissa.

Kyllähän se aikatavalla mietityttää että voiko humppaveikon kanssa olla mitään yhteistä. Jos ei ikinä halua nauttia raskaista rytmeistä jotka antavat potkua päivään, ei kauniista melodioista hyvässä popissa, ei humalluttavista saundeista... Jos ainoa mikä menee on joku perkeleen suomivinkuna niin ei jumalauta... x(

• 40+ nainen kirjoitti:

Kuuntelevatko alle 50-vuotiaat miehet todellakin oikeasti iskelmiä? Kuulostaa todella erikoiselta. Jotenkin kuvittelisin niiden olevan lähinnä yli 60-vuotiaiden suosiossa. Itse olen tosin vielä alle nelikymppinen, mutta silti tiedän kaveripiiristäni vain yhden miespuolisen henkilön, joka iskelmiä kuuntelee. Ja hänen musiikkimakuaan on todellakin ihmetelty porukalla. Niin suuri poikkeus hän on.

• D69 kirjoitti:

Tuntuu kyllä saman ikäluokan edustajana ihmeelliseltä että minne ne kaikki 80-luvun hevarit ja muut ihan laatumusaa kuunnelleet nuorukaiset ovat kadonneet kun itse on tullut tähän ikään ja he tietenkin kanssa. Mikään ei ole niin typerää kuin siirtyä kuuntelemaan iskelmää ja harrastamaan humppaamista sen takia että ikää kilahtaa joku tietty luku. Tekeeköhän kukaan edes niin... Ehkä ne hevarit sitten ovat vaan niin kiinni suhteissaan että eivät eroa. Iskelmää kuuntelevat miehet sensijaan jostain syystä ovat useammin sinkkuna?

Mutta minä en ottaisi rumaa enkä lihavaa miestä. Ottaisin pitkin hampain se humppaajan ja itkelmän kuuntelijan sillä ehdolla että ei soita sitä minulle. Ja sitä humppakulttuuria en myöskään halua siinä mukana samassa paketissa.

Kyllähän se aikatavalla mietityttää että voiko humppaveikon kanssa olla mitään yhteistä. Jos ei ikinä halua nauttia raskaista rytmeistä jotka antavat potkua päivään, ei kauniista melodioista hyvässä popissa, ei humalluttavista saundeista... Jos ainoa mikä menee on joku perkeleen suomivinkuna niin ei jumalauta... x(

Tästä joutuu olemaan samaa mieltä. Kyllä itsekin mieluummin sen humppatytön kelpuuttaisin kuin ruman tai lihavan, vaikka eihän se mikään ihanteellinen tilanne tietysti tällaiselle musiikkiin intohimoisesti suhtautuvalle olisikaan.

• kasanoova
        D69 kirjoitti:

80-luvun hevarit??? Karmeeta "musaa"! Kasaritörkyä. En ikinä voisi kuvitellakaan seurustelevani kanssasi. Koskaan ei ole tehty niin surkeaa musiikkia kuin 80-luvulla. Ja kohta sinullakin on, jos ei jo ole, selluliitin jäljet persuuksissa...
        Minulla, sinua vanhemmalla miehellä niitä ei ole...Ja musamaku aivan muuta, sitä, josta et edes tiedä mitään...

• D69
        kasanoova kirjoitti:

80-luvun hevarit??? Karmeeta "musaa"! Kasaritörkyä. En ikinä voisi kuvitellakaan seurustelevani kanssasi. Koskaan ei ole tehty niin surkeaa musiikkia kuin 80-luvulla. Ja kohta sinullakin on, jos ei jo ole, selluliitin jäljet persuuksissa...
        Minulla, sinua vanhemmalla miehellä niitä ei ole...Ja musamaku aivan muuta, sitä, josta et edes tiedä mitään...

Mikä tahansa on laatumusaa verrattuna humppaan ja iskelmiin. Itse en tosin erityisesti 80-luvun HEVIÄ kuuntele, mutta pidän miestä joka sellaista kuuntelee heti 100 x mielenkiintoisempana kuin papparoitunutta ukkoa joka itkee iskelmän tahdissa tai huvittelee humppaamalla. Itse kyllä kuuntelen musiikkia laajemmalla skalaalla öpauttia 60-luvulta nykyaikaan, tosin viimevuosien listahitit jotain indiemusaa lukuunottamatta eivät yleensä oikein nappaa.

Selluliittia ei tällä hetkellä ole koska harrastan liikuntaa ja minulla se jostain syystä auttaa pitämään perseen kasassa. Olen tämän ilmiön huomannut nyt jokusen vuoden ajan, nuorempana en liikkunut näin paljoa. Josko vanhempana perse leviää vaikka väkisinkin - en tiedä, esim. äidilleni EI ole niin käynyt. Joten ikävä nyt tuottaa pettymys että me kaikki naiset jotka emme satu tietämään juuri sinun musamaustasi olisimme lihavia tai vääjäämättä tulisimme olemaan.

Jos jutun pääpointti ei sinulle oikein kenties avautunut, niin ainakin minä tässä ketjussa peräänkuulutan sitä että olisi kiva löytää juuri sellainen ihminen kumppaniksi kuin itsekin sattuu olemaan. Jos olisin lihava, kelpuuttaisi lihavan miehen. Jos kuuntelisin iskelmiä, ottaisin iskelmämiehen.

Mutta ennemmin vaikka se humppaveikko kuin ylipainoinen. Musiikkiahan ei ole pakko huudattaa väkisin seurustelukumppanilleen, mutta sänkyyn rynnätessä on pakko sietää toisen läskejä.

Tai olla sietämättä ja täten yksin. Eipähän ainakaan tule elävältä liiskatuksi. :)

En kyllä oikeastaan taida jaksaa uskoa että iällä on musamaun kanssa yhtään mitään tekemistä, ja voineeko sillä sitten elvistellä että hei, meikäpoika se on jo 60-vuotias ja kuuntelee ZZ-Topia. Isälläni sattui olemaan sen verran nuorekas musamaku aikoinaan että opin (erehdyin) pitämään sitä itsestäänselvyytenä että paskaa musaa ei kuunnella. Ja sitten sitä päätyy karuun maailmaan ja saa tietää että ihmiset kuuntelevatkin jotain perkeleen suomi-ininää. Fy fan.

Kiva jos kieppuu haudan partaalla ja silti kuuntelee ihan mitä vaan, mutta ei se nyt mikään taivaallinen uroteko ole. xD

• V.V.V.
        40+ nainen kirjoitti:

Marry me. Olen kylläkin jo yli 50, mutta iskelmämusiikki ei vaan nappaa. Pieninä annoksina sitä voi sietää, mutta esim. autossa paljon mielummin heviä, näitä upeita kotimaisia naisartisteja ja kaikin puolin rock-henkistä poljentoa.

Musiikkimaun ei tarvitse olla täysin yhtenevä, mutta täysin erilainen ei vaan oikein toimi, kun ainakin itse kuuntelen sitä paljon.

• Noin se menee. Koko Uudenmaan Itä-Uudenmaan alueella oli 2 sellaista joiden kriteereihin itse mahduin ja jotka mahtuivat minun kriteereihini. Kumpikaan ei vastannut viestiini.

• :)

Lesbon pitää olla likainen, epäsiisti ja tyylitön, säästyy miesten huomiolta :)

• Omansa löytänyt

Jotenkin tuo on naurettavaa, että laitetaan puolin ja toisin kovat kriteerit. Aikanaan itsekin kunnioitin naisten ihannekumppanikriteerejä, joten en laittanut sellaisille viestiä, joiden kriteereihin en mahtunut.

Emme mahtuneet nykyisen naisystävänikään kanssa toistemme kriteeristöihin, mutta eipä tuo ole haitannut :) Eihän noita senttejä ja vuosia tarvi niin tiukkapipoisesti ottaa joa muuten natsaa.

• Toisen kunnioitus?

Yksi syy siihen, etten halua kumppanikseni tupakoitsijaa johtuu siitä, ettei tuollainen ihminen kunnioita muiden oikeutta raittiiseen ilmaan, josta onneksi saamme maassamme vielä nauttia. Toinen asia, missä voi kunnioittaa toisen vapaata tahtoa, on juuri kunnioitus toisen asettamia kriteereitä kohtaan, eli jos ei sovi, niin miksi vänkää? Siitähän täällä naiset jatkuvasti napisee, etteivät halua viestiä 7 vuotiaalta, jos raja on 5v. Koittaa teistä naisista nyt sitten ottaa selvää, haluatteko miehen arvostavan teitä ja mielipiteitänne/rajojanne vai ei.

• Boris_12345

Nettideittailussa ei kysyntä ja tarjonta monen osalta valitettavasti kohtaa ollenkaan. Miesten tarjonta ylittää täällä moninkertaisesti naisten kysynnän, joten suuri osa miehiä jää ilman omaa nettikultaansa. Moni mies ei hae seuraa netin ulkopuolelta, eli sieltä missä vapaita naisia olisi tarjolla. Lopputulos on että yhtä sinkkumiestä kohti on yksi sinkkunainen ilman sitä omaa kumppaniaan. Ei tämä ole sen vaikeampaa aritmetiikkaa.

• D69

Ihanne on ihanne, mutta kyllähän normaali ihminen tajuaa että sitä ihanneyksilöä ei välttämättä löydy ja sen vuoksi on tyytyväinen jos tulee asiallisia vastauksia vastakkaisen sukupuolen edustajilta joiden kohdalla natsaa edes JOKIN.

Itselleni pituus on melko yhdentekevä, paino sitten kai se mistä itse olen tarkka. Ei ns. lyhyessä miehessä ole mitään muuta vikaa kuin se että hänessä ehkä näkyy herkemmin liian hyvä elämä eli lihoo nopsemmin, mutta jos se ei ole ongelma niin ei kai se nyt voi se maailman suurin ongelma olla että naisen "pitää saada" tepastella aina jossain 10 cm korkokengissä jolloin hän olisi miestä huomattavasti pidempi ja se sitten olisi jotenkin naurettavaa - onko se vai, riippuu ihan ihmisistä itsestään. Kohtuulliset korot ovat terveydellekin paremmat kuin herranjestas-pituiset.

Musamaku on tietty vaikeampi juttu, koska itseänikin mietityttää että tuleeko sen musiikin mukana kokonainen rasittava humppakulttuuri tai hiphophölmöily tai mitä näitä onkaan, jos toinen sattuu olemaan hyvinkin fanaattinen oman musansa fani. Mutta mitä vanhemmista ihmisistä on kyse, sitä helpommin kai osaa järkeillä että eihän sillä omalla musalla ole pakko toista kiusata, kuulokkeetkin on keksitty. Eikä tarvitse mennä niin lauman mukana että jos kuuntelee jotain (rasittavaa) iskelmää, on pakko laukata niitä tanhulavoja läpi ja olla muutenkin junt... no joo, on siis laji mistä en itse pidä. ;)

Mutta sitä en oikein ymmärrä, että minkä takia noissa kuntoilutouhuissa pitäisi olla niin pirun kosher että pitää "tajuta" harrastaa juuri sillä samalla levelillä kuin toinenkin. Mitä se haittaa jos toinen käy salilla ja toinen ei, jos kumminkin kumpikin on edes jonkinlaisessa kondiksessa? Harvemmin naiset siellä salilla mitään mahtilihaksia ovat hankkimassa. Tai se joka on maininnut ilmoituksessaan että "käy salilla" saattaa käydä siellä vaikka kerran kuussa. Muut ajat keksii syitä miksei jaksa mennä. Ainoastaan jos ollaan ihan täysin vastaleireissä eli että toinen makaa sohvassa ja toinen ryntäilee liikunnanlajista toiseen ei suhteesta tulle mitään.

Ainahan sitä voi kysyä että "mitä tämä salilla käyminen on sinulle käytännössä ja haittaako sinua jos minä en käy, kun harrastan muuta lajia?"

• Onko noin?

Luulenpa naisten saavat vaikka kuinka tiukoilla kriteereillä ihan riittävästi vastauksia, joten kriteereihin sopimattomat blogataan varsin helposti ja silloin siinä "pahoittaa mielensä" kumpikin osapuoli, eli parempi kunnioittaa niitä rajoja JOS ne on kerran laitettu. En ymmärrä miksi laittaa esim. iäksi -2v - 2v, jos oikeasti kelpaa -10v - 10v tai pituudeksi 10 - 20, jos oikeasti kelpaa -2 - 30. Onko rehellisyys liikaa vaadittu?

Ja pitä ihmisten lihomiseen tulee, niin lyhyenä ja hoikkana olen syönyt aina hyvin, eikä se ole koskaan näkynyt painossa.. tai ainakaan vaatekoossa, painoa en ole seurannut, kun ei ole ollut tarvetta. Tässä puhutaan oikeastaan samasta asiasta, sillä tuo salilla käyminen on omasta mielestäni vain merkki siitä, että nainen ei ole luonnostaan hoikka, vaan sen eteen pitää tehdä töitä ja vierestä olen saanut aika usein seurata (ja yksi omakohtainenkin kokemus on), että into itsestä huolehtimiseen hyytyy kun parisuhde käy vakaammalle pohjalle. Siksi siis mieluummin luonnollisen hoikka (tai normaali). Livenä olen tavannut itseäni pidempiä naisia, eikä se ole ollut ongelma, siksi vähän ihmettelen, ettei netissä kukaan myönnä lyhemmän miehen kelpaavan (tai ei ole sattunut kohdalle).

Musiikki ei siis ole minulle ongelma, mutta jos naisella lukee mitä musiikkia hän ei siedä, niin siellä on aika usein jazz tai klassinen ja kyllä minä tulkitsen silloin, että hän nimenomaan haluaa jollain tapaa jakaa musiikkielämyksensä, koska asian tuolta kannalta ilmaisee. Muutenhan siellä lukisi vain humppa, poppi tai rock.. esimerkkinä.

Kännyllä on vähän työläs vastata pitkiin viesteihin, mutta eiköhän tässä tullut jotain. Lähinnä oli siis ajatus herättää myös naiset siitä, onko ne vaatimukset oikeasti oikeat vai halutaanko niillä tehdä vain pelivaraa, joka sitten kostautuu niiden kohdalla, jotka kunnioittavat naisen asettamia rajoja. Toinen ääripää rajojen kunnioituksen puuttumisesta on sitten ikävämpi, eli eikö naiset halua kuitenkin miehen, joka uskoo kun nainen sanoo ei.. se ei ole silloin sama kuin kikatellen "äläs nyt".

No, ehkä tuo livemaailma on minulle helpompi.

• Eikä kannata..
        Onko noin? kirjoitti:

Luulenpa naisten saavat vaikka kuinka tiukoilla kriteereillä ihan riittävästi vastauksia, joten kriteereihin sopimattomat blogataan varsin helposti ja silloin siinä "pahoittaa mielensä" kumpikin osapuoli, eli parempi kunnioittaa niitä rajoja JOS ne on kerran laitettu. En ymmärrä miksi laittaa esim. iäksi -2v - 2v, jos oikeasti kelpaa -10v - 10v tai pituudeksi 10 - 20, jos oikeasti kelpaa -2 - 30. Onko rehellisyys liikaa vaadittu?

Ja pitä ihmisten lihomiseen tulee, niin lyhyenä ja hoikkana olen syönyt aina hyvin, eikä se ole koskaan näkynyt painossa.. tai ainakaan vaatekoossa, painoa en ole seurannut, kun ei ole ollut tarvetta. Tässä puhutaan oikeastaan samasta asiasta, sillä tuo salilla käyminen on omasta mielestäni vain merkki siitä, että nainen ei ole luonnostaan hoikka, vaan sen eteen pitää tehdä töitä ja vierestä olen saanut aika usein seurata (ja yksi omakohtainenkin kokemus on), että into itsestä huolehtimiseen hyytyy kun parisuhde käy vakaammalle pohjalle. Siksi siis mieluummin luonnollisen hoikka (tai normaali). Livenä olen tavannut itseäni pidempiä naisia, eikä se ole ollut ongelma, siksi vähän ihmettelen, ettei netissä kukaan myönnä lyhemmän miehen kelpaavan (tai ei ole sattunut kohdalle).

Musiikki ei siis ole minulle ongelma, mutta jos naisella lukee mitä musiikkia hän ei siedä, niin siellä on aika usein jazz tai klassinen ja kyllä minä tulkitsen silloin, että hän nimenomaan haluaa jollain tapaa jakaa musiikkielämyksensä, koska asian tuolta kannalta ilmaisee. Muutenhan siellä lukisi vain humppa, poppi tai rock.. esimerkkinä.

Kännyllä on vähän työläs vastata pitkiin viesteihin, mutta eiköhän tässä tullut jotain. Lähinnä oli siis ajatus herättää myös naiset siitä, onko ne vaatimukset oikeasti oikeat vai halutaanko niillä tehdä vain pelivaraa, joka sitten kostautuu niiden kohdalla, jotka kunnioittavat naisen asettamia rajoja. Toinen ääripää rajojen kunnioituksen puuttumisesta on sitten ikävämpi, eli eikö naiset halua kuitenkin miehen, joka uskoo kun nainen sanoo ei.. se ei ole silloin sama kuin kikatellen "äläs nyt".

..vastata jos nainen on laittanut että voi vastata vain kriteereihin sopivat, ei voi lähettää.

• Jooo...
        Onko noin? kirjoitti:

Älä tulkitse kaikkea niin hitosti, todennäköisesti 99 % sun tulkinnoista menee perseelleen. Vastaa niihin, minkä kriteereihin sovit. Ota salilla käyvä, jos salilla käyminen ei haittaa, ja JOS se sitten lihoo joskus 10 vuoden päästä, niin kyllä siitä eroon pääset.

• D69
        Onko noin? kirjoitti:

Ajattelemme näemmä varsin eri tavalla. Jos itse laitan musaosastoon mistä musiikista en pidä, niin ei se sitä tarkoita että haluan pakottaa miehen kuuntelemaan sitä mistä PIDÄN. Se tarkoittaa sitä että en halua kuunnella sitä mistä en pidä ja en halua että mies pakottaa minut kuuntelemaan tätä inhoamaani lajia. Tällaistakin on kumminkin tapahtunut että toinen ei osaa kunnioittaa sitä että en halua hänen torvisoittoaan kuunnella ja vetää todella pahat pultit siitä että "muut eivät arvosta hänen ainoaa oikeaa makuaan". Mutta nämä asiathan tietysti selviävät kyselemällä ja keskustelemalla. Kovin hätäisiä johtopäätöksiä siis ei aina kannata tehdä jostain sinänsä pikkuseikasta.

Itselläni ikähaitari lienee jotain kymmentä vuotta tai mitä nyt milloinkin, mutta se onkin sitten jotakuinkin ehdoton eli en kaipaa yhteydenottoja siitä kirkkaasti ohi meneviltä. Kannattaa jättää siedettävää ilmaa sinne väliin, eikä kuvitella että löytyy täsmälleen ihanteellisen ikäinen. Mutta nuoremmilla parinhakijoilla tässä on tietysti mahdollisuus olla ronkelimpia, koska nuoremmissa on enemmän sinkkuja ja jos 25-vuotias hakee 23 - 27-vuotiasta, niin hän saattaa löytää montakin sopivaa ehdokasta.

Tuo mitä nyt kerroit saliharrastuksesta kuulostaa kyllä järkevältä ajatukselta. Eli tosiaan jos tarvitaan kamalaa rehkimistä että pysyy hoikkana, niin eihän se hyvältä kuulosta. Mutta luulen että joillakin ihmisillä on pakko pitää lihakset kunnossa esim. selkävian takia, jolloin he eivät tule koskaan laistamaan siitä kuntosaliharjoittelusta eli myös pysyvät hoikkina. Ja jotkut ovat osaavat säädellä syömistään liikuntamäärän vaihtelun mukaisesti. Se onko ihminen kurinalainen selviää varmaankin parhaiten siitä millaiselta hän vaikuttaa noin yleensä. Jos ihminen on väsähtänyt "mitä välii emmää tiä" -tyyppi niin voi päätellä että lässähtäneeksi hän myös jääkin. Reippaat ja energiset ihmiset ovat ihan oma lajinsa. (Toisaalta jatkuvassa pirtsakkuudessakin on joskus jotain vastenmielistä... Ei normaali ihminen kokoajan sirkuta ja touhua...)

• 41v_nainen
        Onko noin? kirjoitti:

Ymmärrän tuon musiikkimaun siltä kantilta, jos toinen kirjoittaa inhoavansa mielimusiikkiasi. Mutta jos mielimusiikit ei satu yhteen, niin tuskin se nyt haittaa. Salilla käymisen perusteella karsiminen kuulostaa oudolta. Jos harrastaa monipuolisesti liikuntaa, niin ei salilla käymistä yhtenä lajina voi tulkita jotenkin lihomisen vastaiseksi taisteluksi. Jos haet ikäistäsi naista ja nainen on ollut koko ikänsä hoikka ja harrastanut liikuntaa, niin en kyllä ymmärrä, mihin se siitä vastaavanlaisen kumppanin löytyessä muuttuisi. Sinuna löysäisin kriteerejä näissä asioissa.
        Ja rohkeasti ottaisin yhteyttä naisiin, jotka ovat ilmoittaneet ihannekumppanin pituudeksi yli 170cm, mutta ovat kuitenkin sinua lyhyempiä. Jos muut asiat natsaa, niin tuskin tähän kompastut.

• Puntit kattoon
        Onko noin? kirjoitti:

"...tuo salilla käyminen on omasta mielestäni vain merkki siitä, että nainen ei ole luonnostaan hoikka, vaan sen eteen pitää tehdä töitä"

Oi nuoruus! Kuulepas, lyhyehkö mies, ei sali painonvartijoiden kerho ole. Lihaskunnosta tulee kunkin huolehtia kykynsä ja makunsa mukaan, oli rungon malli mikä hyvänsä. Se voi jopa olla nautinnollista.

Lisäksi moni hoikka nainen hakee ja saa salilta lisämassaa. Vanhukset taistelevat siellä osteoporoosia vastaan ja kehittävät liiketasapainon hallintaa. Mm.

Ja, tosiaan, mies saa hyvin olla naista lyhyempi, jos naisen naisuus ei siitä tämän MIEHEN silmissä, katseessa ja aatoksissa vähene.

• Niin se on et tälläsen 166 cm miehen on turha laittaa ilmoituksia kun mun alueen melkeen jokainen nainen hakee yli 170 cm miestä. Ei lyhyillä ole todellisuudessa mahiksia jollet ole todella rikas. Jos on milli taskus niin on ihan sama minkä näköinen ja kokoinen on.

• nuori vela

Tai sitten naiset ovat huomanneet että pidät jokaista hameväen edustajaa lompakon perässä juoksevana pinnallisena kanana ja he sen takia välttelevät sinua? Kyllä tuollainen katkera asenne usein näkyy päällepäinkin. Itse olisin "kelpuuttanut" ihanan miehen jolla oli pituutta 164 senttiä (minä olen 160cm) mutta paljastui että hänellä on lapsia joten jätin leikin siihen. Itse en koskaan halua lapsia enkä niistä myöskään pidä joten suhteesta ei olisi voinut tulla mitään.

• Eipä kannata

"Ei lyhyillä ole todellisuudessa mahiksia jollet ole todella rikas."

Pitkänäkään laittaa ilmoitusta jos olet työtön. Kaikilla on kriteerinä työssäkäynti.

• millitaskus

Höpö höpö. Nettideittailussa rikkaudella ei ole mitään väliä. Itselläni on tilillä 7 numeroinen summa rahaa firman myynnistä ja ensimmäinen numero ei ole ykkönen. Eipä ole kauheasti nettideittailussa flaksi käynyt kun ilmoitan etsiväni tositarkoituksella ja olen vielä yh-isi. Ainoat kiinnostuneet on ne joiden biologinen kellon vietäri on lauennut jo aikoja sitten.

Sitten baarissa kun laittaa haisemaan (jota todella harvoin tapahtuu), niin kaiken näkösiä kärpäsiä kyllä liimautuu, mutta niistä en perusta yhtään.

• Itsellä vähän sama juttu, pituutta 171. Mutta kyllä niitä ihmisiä on löytynyt kenen kanssa on tavannut ja suhdekin olisi ollut tarjolla. Loppujenlopuksi se deitti-ilmoitus kertoo ihmisestä vain tosi vähän ja voi olla ihan hyvä vaihtoehto vaihdella pari viestiä jotta näkee onko se toinen riittävän mukava henkilö itselle. Jos on niin niillä kriteereillä ei ole niin väliäl, jos ei ole niin.... no ei ne kriteerit sitten oikein autakkaan.

Itselläni myös lapsi mutta ei tämä mikään ylitsepääsemätön este ole ollut.

• Niin joo, tahdoin vielä lisätä että tässähän on tärkeää se mitä tekstiä tuotat profiiliin ja viesteihin. Ei ole mitenkään epätavallista että naiset (tai miehet) ajautuvat parisuhteeseen jonkun ihan erilaisen ihmisen kanssa kuin mikä et 'unelmamies' olisi ollut ja ovat vieläpä onnellisia. Pitää vaan saada siinä kommunikaatiossa sitten hyvä fiilis aikaan, joku mikä alkaakin tuntua tärkeämmältä kun se toisen pituus tai palkkataso.

• leopold.k kirjoitti:

Niin joo, tahdoin vielä lisätä että tässähän on tärkeää se mitä tekstiä tuotat profiiliin ja viesteihin. Ei ole mitenkään epätavallista että naiset (tai miehet) ajautuvat parisuhteeseen jonkun ihan erilaisen ihmisen kanssa kuin mikä et 'unelmamies' olisi ollut ja ovat vieläpä onnellisia. Pitää vaan saada siinä kommunikaatiossa sitten hyvä fiilis aikaan, joku mikä alkaakin tuntua tärkeämmältä kun se toisen pituus tai palkkataso.

Hyvin sanottu. Alkututustumisessa tosiaan helposti huomio kiinnittyy suhteellisen pinnallisiin asioihin, kun ei vielä tiedä toisesta juuri mitään enempää. Vasta vähän paremman tutustumisen kautta voi toisesta löytyä niitä syvempiä kiehtovuuksia, joiden myötä sen pinnan merkitys vähenee. Profiilin ja viestien sisällöllä todellakin on merkitystä. Niihin satsaamisella voi tuoda itsestään esiin ominaisuuksia, jotka voivat olla hyvinkin kiehtovia vastapuolen mielestä.

• MetalliM

No eiköhä seura ole tärkeämpää kuin musiikki, Ite kuuntelen Metallia ja sen kymmentä alalajia. Ei mua häiritse se mitä toinen kuuntelee päinvastoin, voihan sitä löytää uutta kuunneltavaa. Toinen ihminen voi olla tärkeämpi kuin /Hiukset /paino/musiikki ym uskokaa pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      128
      1214
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      762
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      566
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      73
      536
    6. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      520
    7. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      512
    8. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      510
    9. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      26
      486
    10. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      42
      485
    Aihe