Näin kesytät pelimiehen

10+20

Komea, hyväkroppainen ihana mies, mutta tiedät hänen olevan "player", pelimies. Miten hänet kesytät?

Kilpailu on erittäin kovaa, näillä miehillä on yleensä paljon seuraa kauniista naisista ja monesti jopa vakipanoja ym. He tietävät saavansa joka viikko uuden naisen joten eivät turhan helpolla jää roikkumaan yhteen naiseen.

Paras aseesi on haarojesi välissä. Älä levitä niitä haarojasi miehelle heti!
Tekeydy hieman vaikeaksi ja lopeta huomion antaminen hänelle.
Pelimies ei jaksa pitää yhteyttä pihtarinaiseen ellei ole tästä erityisen kiinnostunut.

Sinun täytyy saada mies ihastumaan. Pelimiehetkin ihastuvat niin kuin muutkin miehet mutta hieman vaikeammin ja harvemmin.

Miehillä on erilaisia naismakuja ulkonäön ja luonteen suhteen mutta jos
satut olemaan ko. miehen tyyppiä ja hän ihastuu juuri sinuun, silloin hän
haluaa sinut omakseen, eikä ketään muuta.

On olemassa persoonallisuushäiriöisiä tapauksia jotka eivät kykene sitoutumaan, mutta suurin osa pelimiehistä kuitenkin loppupeleissä
haluaa löytää sen parhaan mahdollisen naisen, oman kultansa.

Kirjoittaja ei ole nainen joka on kesyttänyt oman pelimiehensä, vaan
juuri tähän viimeksi mainittuun ryhmään kuuluva mies.

51

8109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peli seis

      Useimmat komeat ja hyväkroppaiset miehet jotka itse tietävät (niinkuin sinäkin) olevansa juuri niitä komeita ja hyväkroppaisia eivät ole iskemisen arvoisia eivätkä ihaniakaan. Mies joka on komea ja hyväkroppainen mutta ei itse anna sille sellaista arvoa että toivoisi jonkun naisen noteeravan juuri nuo ominaisuudet voi olla kyllä ihana. Kai se tosi playerkin toivoo joka tapauksessa että kohdalle tulisi nainen joka näkisi tämän miehen näiden ulkoisten ominaisuuksien lävitse sinne sisällekkin? Uskon että pelimies tympääntyy pitemmän päälle juuri siihen että naiset vonkuvat siinä kyljessä välittämättä siitä kuka ja mikä tämä mies on vaan hitto kun se on niin hyvännäköinen.
      Kesyttäminen niinkuin sinä sen ilmaisit vaatinee kaiketi eniten naiselta ennakkoluulotonta ja avointa lähestymistä ja ihan omana itsenään olemista.
      Myös sellaista avointa epätäydellisenä olemista? Annetaan lupa komealle miehelle myös olla oma itsensä. Kukaan ei ole täydellinen, ei se komein mieskään ole ja mies tietää ihan itse kyllä sen ja toivoo varmasti että joku rakastaisikin häntä myös sellaisena epätäydellisenä?
      Olen esteetikko ja lähestyn kyllä komeita ja kauniita ihmisiä heidän ulkonäköään ihalillen ihan avoimesti. Kuitenkin en koe mitään tarvetta iskeä miestä joka on komea ja olettaa heti kaikkien haluavan hänet juuri sen takia omaksi kullakseen. Koristeena oleminen on ihan eri asia. Hyllylle voisi laittaa istumaan sellaisen komean pelimiehen ja sitä sitten voisi ihalilla siellä.
      Toivoisin että komea pelimies joka haluaa tulla minun kullaksi unohtaa pelikuvansa ja avaa itsensä minulle. On just se mikä on ilman mitään pelejä tai kissa ja hiiri leikkejä. Luulenpa että homma etenisi niinkuin sen sitten kuuluukin edetä ilman miettimistä koska avataan haarat ja koska ei avata. Ongelma ei liene siinä miten nainen lähestyy tätä pelimiestä vaan sinä antaako mies lähestyä itseään? Päästääkö lähelle ja uskaltaako olla oma itsensä.

    • pyh.pah

      Voiko omahyväisempää tekstiä enää kirjoittaa?
      Hyvä itsetunto on aina hieno homma,mutta mikäli sitä vallan rakastuu omaan peilikuvaansa taitaa muutama inkkari puuttua kanootista.

      Mitä tohon pelimies titteliin tulee oikea ilmasu on jakorasia vaikkakaan eihän se kuulosta läheskään yhtä imartelevalta.

      • Pakko kommentoida

        Vau, siinäpä on nätti ja kaunis nuori nainen.

        En yleensä heitä tällaista kommentia edes tosielämässä, mutta hiustyyliä myöten olet todella minun persoonalliseen makuuni.


    • Nainen.

      Ei kannata edes yrittää lähteä pelimiehiä kesyttämään... Kerran pelimies, aina pelimies. Sellaisen kanssa suhteessa on vain ajan kysymys milloin alkaa käydä vieraissa kun haluaa vaihtelua ja sama nainen joka ilta ei riitä.

    • HYväMIes?

      Löytäisit varmaan kultasi jos kerrankin jäisit roikkumaan siihen viikonloppupanoosi vähän pitemmäksi aikaa. Et kerkiä ihastumaan etkä tutustumaan kun koko ajan odotat jotakin vielä parempaa naista. Josdaami on lähtenyt mukaasi hän todennäköisesti olisi valmis sinuun tutustumaan mikäli sinä haluat tutustua häneen. Tuomitset naisen siitä että hän haluaa heti harrastaa seksiä komean miehen kanssa?
      Sinun pitää nyt vain hyväksyä se tosiasia että olet hyvännäköinen mutta mitä sitten? Se ei tarkoita samaa kuin olisit automaattisesti rakastettava ja kaikki naiset haluaisivat juuri sen takia sinun armaaksesi. He haluavat sänkyysi niinkuin miehetkin haluavat sänkyyn kauniiden naisten kanssa. Sen jälkeen sinun on osoitettava sille naisellesi että olet paljon muutakin kuin upea ulkokuori. Se on sinun tehtäväsi mikäli haluat löytää oman kullan. Samoin joutuvat kauniit ja hyväkroppaiset naiset tekemään mikäli haluavat että joku välittäisi heistä myös tuntevina ihmisinä eikä vain hyvinä panoina.

    • gdfsdhf

      Miksi kukaan haluaisi kesyttää pelimiehen? Maailmassa on kyllä tarpeeksi valinnanvaraa hyvistä miehistä jotka eivät paneskele ympäriinsä.

      • ei kiitos

        Niin totta!!!


    • player84

      asiaa..

    • playgirl?

      Tulipa tätä tekstiä lukiessa vanhat hyvät ajat mieleen :D

      Ennen nykyistä avokkiani, valitsin juuri ne pahimmat pelimiehet, joita iskin.
      Se oli minulle enemmänkin harrastus kuin seuran etsintää, nautiin siitä kun sain kunnon kova naamasta/pintaliitäjä pelimiehestä kaivettua sen herkän puolen, ja sitten se kiinnostus lopahti ja uutta putkeen. :D

      Olen nainen, joka on nykyään suhteessa erittäin kiltin miehen kanssa, jossa on se oma paha poika puoli, ja nautin siitä että vain minä tiedän siitä, säilynyt jännitys jo yli 5 vuotta :)

    • hraputput

      LAINAUS:"Paras aseesi on haarojesi välissä. Älä levitä niitä haarojasi miehelle heti!
      Tekeydy hieman vaikeaksi ja lopeta huomion antaminen hänelle.
      Pelimies ei jaksa pitää yhteyttä pihtarinaiseen ellei ole tästä erityisen kiinnostunut."

      Täysin erimieltä! joko et ole pelimies- siinä mielessä kuin itse määrittelen termin- tai sitten teet täällä"pohjatyötä"....

      Tuota naisten-ja miestenkin- yleistä harhaluuloahan oikea pelimies nimenomaan hyödyntää ja saa niitä ei niin helppoja naisia niitettyä. Kunnon pelimies tunnistaa naisen joka a) ei anna eka iltana b) arvostaa ettei myös yritä heti c) luulee merkitseväänsä miehelle enemmän. Pelimies nimenomaan"jaksaa"odottaa, sitä odotusta ei tarvitse tehdä yksin tai munkkiluostarissa selibaatissa. Pelimies ei todellakaan ole se joka kalastelee helppoja panoja ja häipyy aamulla väärän nimen ja numeron annettuaan. Pelimies on se jolla on aina useampi"suhde"menossa ja muutama kypsymässä(usein näitä ei niin helppoja naisia). Pelimiehelle naiset tekevät hyvää ruokaa, hemmottelevat, ihastuvat ja ennenkaikkea kaiken jälkeenkään eivät osaa vihata"koska sen kanssa oli kuitenkin niin ihanaa..."

      Pelimies nimenomaan kaataa niitä pihtaavia naisia, joita kunnon mieskään ei jaksa odottaa. Pelimies ei katso sekunttikellosta kaatoaan, pelimies jakaa peltoon(vertauskuvallisesti) siementä kaikkalla ja aina, ja niittää viljaa ympärivuoden.

      Useimmiten ihmiset sekoittavat panomiehen tai muutenvaan pimpin perässä juoksijan(kaikkihan me sitä tehdään) pelimieheen. Oikeat pelimiehet tulevat takavasemmalta huomaatta ohi :)

      Pelimies analysoi naista, eikä kokeile kepillä jäätä. Pelimies vaihtaa numeroita huomaamatta ja laittaa kivoja ryhmätekstareita myöhemmin hoidoilleen.Pelimies näkee paljon enemmän vaivaa"suhteiden"luomiseen ja ylläpitoon kuin pimpin saamiseen. Ja sitä pelimies saa paljon.

    • hihhihhuu

      Ootkohan sattumoisin narsisti?

    • Täyttä sittiä

      Mä en usko tuohon tippaakaan,minä parantumaton pelimies..Ei ole mitään kaavaa miten pelimies toimii, paitsi Päivärinnan amt-oppilaat.
      Mitä on rakastuminen??. se että erittää hyvänolon geeniä???Minuun ei päde mitkään narsisti diagnoosit tai muu psykolooginen hömpötys..!!
      Naiset vaan haluu muo ja toimin sen mukaan kuka haluaa eniten...
      Naiset saa tehdä työn ja iskeä tai valloittaa, miten siihen tilanteeseen parhaiten sopii..
      Minä kerään vaan hedelmät ja nautin niistä siihen asti kun kyllästyn..Elämä jatkuu jos on jatkuakseen..
      Ei ole mitään tiettyä nais sterotyyppiä, mitä metsästäisin jokaisessa naisessa on jotain kaunista...

      • junttinarsistit not

        Minä en halua sinua, enkä varmasti ole ainut. Kuulostat juttuinesi vähintäänkin yksinkertaiselta, junttimaista on myöskin noin alkeellinen kielioppisi. Tämä "hedelmä" vaatii mieheltä hieman enemmänkin kuin korean ulkomuodon.


      • Täyttä sittiä
        junttinarsistit not kirjoitti:

        Minä en halua sinua, enkä varmasti ole ainut. Kuulostat juttuinesi vähintäänkin yksinkertaiselta, junttimaista on myöskin noin alkeellinen kielioppisi. Tämä "hedelmä" vaatii mieheltä hieman enemmänkin kuin korean ulkomuodon.

        No yksinkertainen tai en?? sua taitaa vituttaa!!! jonkun verran eikö???
        Joo mulla on lukihäiriö ja en käynyt kun ylä-asteen heikoin arvosanoin..
        Musta sä et saa mitään junttinarsistia..no mahtaako 1000 naista olla väärässä.
        Luuletko että minä haluaisin sinua ??tuskin...


      • Vai hedelmä???
        junttinarsistit not kirjoitti:

        Minä en halua sinua, enkä varmasti ole ainut. Kuulostat juttuinesi vähintäänkin yksinkertaiselta, junttimaista on myöskin noin alkeellinen kielioppisi. Tämä "hedelmä" vaatii mieheltä hieman enemmänkin kuin korean ulkomuodon.

        Ensinnäkin sanottakoon, että minua ärsyttää ylikaiken kaikkien luokitteleminen narsisteiksi. Toisekseen minua häiritsee nyky-yhteiskunnan medikalisoituminen, jokainen tunari luokittelee muita ihmisiä tyylikkään kuuloisilla lääketieteellisillä termeillä.

        Sinulla ei ole sellaista osaamista, että pystyt luokittelemaan toisen ihmisen "narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiväksi patologiseksi valehtelijaksi". Kyllä, pystyn jo tuon yhden viestin perusteella sanomaan, että sinä et ole psykiatri, etkä ole tuskin lääkäriäkään nähnyt muuta kuin arvauskeskuksessa. Älä loukkaannu, mutta sinä et muutenkaan vaikuta mitenkään erityisen kouluteltulta...

        Narsisteja on muutama prosentti ihmisistä ja vaikka onkin hauskaa/helpottavaa syyttää omasta typeryydestä tai sinisilmäisyydestä toisen osapuolen keksittyä mielisairautta, ei se taida olla oikea tie. Ainoa vinkki minkä voin sinulle antaa on, että lopeta olemasta noin tyhmä.

        Se, että pyörittää useita naisia samaan aikaan EI tee vielä ihmisestä narsistia. Se, että ei kadu tai pyydä anteeksi ei myöskään tee ihmisestä narsistia. Sanottakoon vielä, että hampaiden narskuttelukaan ei tee ihmisestä narsistia. Niin joo, se että onnistuu huijaamaan psykologia ei ole suuri saavutus, se ihmisryhmä (kallonkutistajat) on yleensä kaikkein pahiten pihalla tästä maailmasta.

        Narsistinen persoonallisuushäiriö muuten poistuu tautiluokituksista (tms.) vuonna 2014, miten aiot silloin diagnosoida miehet, jotka eivät haluakaan perhettä kanssasi?

        Täyttä sittiä, kirjoitti asian ihan selkeästi..!!!


      • harva pää
        Vai hedelmä??? kirjoitti:

        Ensinnäkin sanottakoon, että minua ärsyttää ylikaiken kaikkien luokitteleminen narsisteiksi. Toisekseen minua häiritsee nyky-yhteiskunnan medikalisoituminen, jokainen tunari luokittelee muita ihmisiä tyylikkään kuuloisilla lääketieteellisillä termeillä.

        Sinulla ei ole sellaista osaamista, että pystyt luokittelemaan toisen ihmisen "narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsiväksi patologiseksi valehtelijaksi". Kyllä, pystyn jo tuon yhden viestin perusteella sanomaan, että sinä et ole psykiatri, etkä ole tuskin lääkäriäkään nähnyt muuta kuin arvauskeskuksessa. Älä loukkaannu, mutta sinä et muutenkaan vaikuta mitenkään erityisen kouluteltulta...

        Narsisteja on muutama prosentti ihmisistä ja vaikka onkin hauskaa/helpottavaa syyttää omasta typeryydestä tai sinisilmäisyydestä toisen osapuolen keksittyä mielisairautta, ei se taida olla oikea tie. Ainoa vinkki minkä voin sinulle antaa on, että lopeta olemasta noin tyhmä.

        Se, että pyörittää useita naisia samaan aikaan EI tee vielä ihmisestä narsistia. Se, että ei kadu tai pyydä anteeksi ei myöskään tee ihmisestä narsistia. Sanottakoon vielä, että hampaiden narskuttelukaan ei tee ihmisestä narsistia. Niin joo, se että onnistuu huijaamaan psykologia ei ole suuri saavutus, se ihmisryhmä (kallonkutistajat) on yleensä kaikkein pahiten pihalla tästä maailmasta.

        Narsistinen persoonallisuushäiriö muuten poistuu tautiluokituksista (tms.) vuonna 2014, miten aiot silloin diagnosoida miehet, jotka eivät haluakaan perhettä kanssasi?

        Täyttä sittiä, kirjoitti asian ihan selkeästi..!!!

        En ole ko. kirjoittaja, mutta viisainta olisi itse olla arvioimatta toista tämän viestien perusteella, ennen kuin alkaa samasta aiheesta luennoimaan.


    • ei pelailija

      Pelimiehethän nimenomaan luikuttavat tällaista että millä nainen sen pelimiehen saa itselleen.

      Paras pajunköysi mitä olen kuullut on juuri se että "no voinhan sitä panna vaikka ketä mutta etsin sitä oikeaa ja jos joku oikein kesyttäisi mut niin kyl se varmaan olisi mahdollista" ja kohta on nainen jalat ojossa lakanoiden päällä kun yrittää kesyttää pelimiestä.

      Eipä onnistu koska PELIMIES ON AINA PELKÄN PANON PERÄSSÄ.

      Senhän takia niitä kutsutaankin pelimieheksi.
      On ihan täyttä paskaa että etsivät jotain yhtään vakavampaa.

    • Peljmies

      Minä olen kanssa pelimies. Pelaan yksin pasianssia iltaisin. Kävin myös pelaamassa äänestyskopissa. Laitoin lappuun numero kakkosen (2) se on hyvän ja älykkään miehen numero. Siitä lähtee suomi nousuun. Pöh. Ei mitään pelättävää Vain pelaamalla voi voittaa :)

      • 8DD

        :---D Kieltämättä olet upea peluri ja kakkonen (2) on ykkönen (1) !


    • DIDIDIDI

      Paskat mitään pelimiestä voi kesyttää. Minäkin olen esim. sitoutumiskammoinen mutta ei minuun ole mitään taikakeinoja joita käyttämällä sen piirteen saa minusta pois. On minussa sitäkin vikaa että voin helposti kiinnostua monista jätkistä mutta kiinnostus saattaa lopahtaa tuosta noin vaan, ja sitten minulla onkin jo uusi kiikarissa. Esimerkkinä toimikoon eräs eksäni jonka kanssa seurustelin puoli vuotta. Melkein heti eromme jälkeen sain tietää että tästä sällistä oli tulossa isä. Wtf? No, hetken aikaa olin suu auki että mitäs *piiiiip*, kunnes REPESIN asialle ja pääsin yli. Ja siis tähän päivään mennessä en ole itkenyt asiaa ollenkaan eikä se satuta minua.

      Eli pointti oli se, että pelimies on pelimies vaikka voissa paistaisi, ja sitoutumiskammoinen on sitoutumiskammoinen. On oma valinta, haluaako yrittää voittaa kammon ja sitoutua, vai jatkaako samaan malliin. Itselläni kova yritys päällä hallita kammoa, eikä antaa sen hallita minua.

      Aamen x)

      • DIDIDIDI

        Niin ja pelurin kohdalla on oma valinta, että aikooko jatkaa pelaamista vai kohdata totuuden että jaa, minäkin olen vain ihminen enkä mikään kaikkien kuolaama täydellisyys. Ja näin ollen sitten jatkaa elämäänsä aavistuksen verran viisaampana ja hankkimalla aidon parisuhteen, jossa on aidot tunteet pelissä.

        En osaa kirjoittaa asiaa tämän selkeämmin :-D


    • 19+5

      Minkä takia aina pelimiehes kategoriaan luetaan kaiken maailman uikuttajat, ympäriinsä paneskelijat ja seksin vonkaajat? Yleensä ne ei ole pelimiestä nähnytkään.

    • Diipadaapa

      Miten joku voi olla niin vajakki, että ajatuksien laidat ovat lähes kiinni toisissaan, eli kapeakatseisuuden huipennus. Pelimies on pelimies, vaikka voissa paistaisi? Reaaally? Ihminen on sitä millaseksi on syntynyt? Sitäkö ollaan jonkun suuremman voiman orjia täällä (?), omaamatta omia valintoja, jotka voivat muuttaa ihmisen kerta toisensa jälkeen kokemuksien muodossa, jotka avaavat uusia ajatusmalleja ja näkemyksiä ison rattaan pyörimiseen.

      Kyllä ihmiselle on suotu kyky muuttua ja muuntautua, joskus jutut voi olla vähän syvemmällä selkärangassa ja korvien välissä, eikä tällästä palstaa lukemalla lähde välttämättä prosessi käyntiin, mutta kun isot palaset liikkuu, niin sitä saattaa kuin saattaakin tapahtua ihmisen tavoille, tottomuksille ja ajattelulle muutoksia.

      Hirveen paljon kuraa kaatuu pelimiehen niskaan. Kyllä näin 2000 luvulla pitäisi puhua käsitteestä Pelaaja, ilman sukupuoliviittausta. Naiset ovat ottaneet kyseisen homman haltuun siinä määrin, että päivittää pitäisi tämä yhteiskunnallinen tabu. Mut hei, pojat on poikia ja aikansa kutakin, eiks yepa.

      • =)

        Joo, sanoinkin että pelimies on pelimies vaikka voissa paistaisi, ELLEI tämä kyseinen peluri jonain kauniina päivänä oivalla, ettei tahdokaan enää jatkaa samaan malliin vaan haluaa muuttua. Mutta yhtäkään pleijeriä ei voi KESYTTÄÄ. Niin kauan kuin ihminen päättää leikkiä muiden tunteilla niin ei siinä kukaan ulkopuolinen tule ja simsalabim muuta tätä ihmistä mihinkään suuntaan. Minäkin voin valita, että annanko sitoutumiskammoni estää minua seurustelemasta, vai ryhdynkö suhteeseen (annanko sille mahdollisuuden) siitä huolimatta että ahdistaa.


    • Nainen_32

      Moni, kateellinen kenties, on sinua vastaan. Vitsi mikä ylläri. Minä kuiten ymmärrän siun pointin, ja nuinhan se käytännössä menee. Ite kullakin, kunnes "väärien" jälkeen kohdataan se "oikea". Toiset joutuu/saa kokeilla useampaa -tasan ei käy onnen lahjat.

      Jos saa liikaa ja liian helepolla, sitei enää arvosta. Tiedä sitten voiko mies ikinä saada liikaa, mutta jos olen oikein ymmärtänyt ni mies on kuiten enemmänki saalistaja ku kylväjä?

      Pelimies on rooli. Toiset saavat sen haluamattaan, toiset eivät vaikka ikänsä yrittäisivät. Haluan kuitenkin uskoa, että pelimies on muutakin kuin mitä ulospäin antaa olettaa. Kenenkään itsetunto niin hyvä ole, etteikö me haluttais olla haluttuja ihan omana ittenämme.

      Ihminen se pelimieski vain on. Ihan todistettavasti. Yönki viettäny sellasen kanssa. Vieläpä samassa sängyssä. Tyyppi teki kyllä vaikutuksen, avautumalla ittestään. Oli ihan muuta ku olin kuvitellu. Ja en muuten antanu. Ei sillä etteikö ois haluttanu =)

    • naaro.com

      Miksi meidän pelimiesten ainoa heikkous pitää tälleen vasiten julki lausua?:O
      Tuohan on klassista Robert Greene : the art of seduction kirjan matskua!

      Jos naiset oikeasti haluavat kesyttää pelimiehen mikseivät lue alan kirjallisuutta. Kuten me pelimiehetkin? Mielestäni näin isolle ja suurelle salaisuudelle eli, että "Saa toinen ihastumaan itseesi ja hänet voi saada tekemään mitä tahansa vuoksesi."...
      ...en väittäisi etteikö toimisi mutta tuo on yhtä paska vinkki käytännössä kuin hutaa läskille, että syö salaattia! Toisaalta:
      noin se Cleopatrakin teki ceasarille!:O

      • naaro.com

        Vau tuo ryhmätekstarit ja aina suhde kypsymässä. Tuo kaikki kyllä osui sydämmeen.
        Siis mulle oikeasti ihan sama antaako nainen ekalla, tokalla, kolmannella vai ei koskaan. Nautin naisenergiasta kun olen lähellä ja vietän aikaa naisten kanssa ja siitä tiedosta, että hyvät miehet saa pimpsaa kuitenkin ennemmin tai myöhemmin.

        Seksi on toissijaista arvon antaminen ja hetkessä yhdessä olo on tärkeämpää. Kaikki joiden kanssa mulla on enempi meininkiä tietää tasan tarkkaan, että oon pelimes tai pelimies ja pelimies...sanotaan näin, että useita on yhtä aikaa ja jos päätyy kanssani suhteeseen (en harrasta yhden illan juttuja) saa kyllä kuulla niin yksityiskohtaisesti kun kiinnostaa. En salaile, en valehtele.

        Siltikin olen monien mielestä aika hurmaava vaihtoehto, ehkä siksi, että en valehtele tai esitä mitään. Ehkä siksi, että tiedän paljon psykologiasta ja osaan ottaa naisen huomioon aivan tosella tavalla kuin joku perusjuntti joka ehkä saa pesää kerran vuodessa jos sitäkään. (paitsi kun on vakisuhteessa)

        Minulla on mielestäni hyvät perusteet miksi en harrasta yhdenilllanjuttuja tai halua seurustella. Ehkä tästä syystä kerään ympärilleni lähinnä sitoutumiskammoisia tai "vääränlaisessa elämänvaiheessa olevia" jotka eivät itsekkään etsi seurustelusuhdetta.

        Naisenergia, naiskauneus, naisasenne on vain jotian mitä arvostan aivan äärettömästi. En vaihtaisi yhtäkään keksustelua yhdenkään naisen kanssa. Jotenkin se energia vaan aina ja joka kerta vetää puoleensa ja lumoaa minut.

        Ja mä todellakin uskon osaavani arvostaa sitä. Minä saan naisen tuntemaan itsensä todella naiselliseksi ja todella todella hyväksi seurassani. Se on tärkeintä minulle. Ei minua kiinnosta enää seksi. (saan sitä tarpeeksi, ettei sitä tarvitse enää jahdata.) Mutta en todellakaan väitä, ettenkö seksiä harrastaisi. Se vaan on tilanteen lujittamista muistoiksi tai yhdessä tekemistä. Pikku juttu. It happens.
        hauskempaa on pelata lautapeliä tai kuulla naisten hömppiä juttuja joissa ei useinkaan ole mitään järkeä minun korvaani....oi ja ne kaikki murteet


    • HAHAHAAHA

      "suurin osa pelimiehistä kuitenkin loppupeleissä
      haluaa löytää sen parhaan mahdollisen naisen, oman kultansa.

      Kirjoittaja ei ole nainen joka on kesyttänyt oman pelimiehensä, vaan
      juuri tähän viimeksi mainittuun ryhmään kuuluva mies.""


      huutonaurua!

    • riccö

      Nainen, älä luota siihen että saat pelimiehen kesyyntymään.

      Se pelailu on sisäsyntyistä ja joillakin se loppuu kun kypsyy, joillakin ei koskaan. Mutta ei naisen yksittäiset toimet sitä lopeta.

      Aivan sama juttu kuin muiden asioiden "kouluttaminen" alkoholisti ei voi hoitaa terveeksi ym.

      Joskus, ihminen itse löytää voiman jolla pääsee pois, mutta kenenkään ei pidä kuvitella, että voisi muuttaa toisen näistä tavoista pois.

    • gambler1+

      pokerissa pelimies kesytetään viemällä hänen rahansa

    • Boom headshot!

      Pari tuttavaa kuvitteli minun olevan pelimies, tajusivat vasta kun selvensin olevani pelaaja en pelimies. Pelimiehet saavat naisia, pelaajat ymmärtävät mitä "FOS RU DAH" tai dropshot tarkoittaa.

    • Ase..nnossa

      Haluaako miehet oikeasti että sitä haaroväliä sitten käytetään aseena? Mulla on käsitys että miehet ei yhtään tykkää kun nainen käyttää seksiä aseena? Siitä sitten siellä avioliitossa kärsitään ihan hitosti.
      Koittakaahan nyt päättää onko se ase vai ei?

    • ertti

      joo ex aikoinaan piti huolen että ei ottanut suihin jos ei oltu siivottu, sit jos joku muu homma meni niinkuin ex ei halunnut niin pilllua ei saanut muuten kuin sen nukkuessa ajoin takaapäin ja kun heräsi oli niin kiimassa että antoi painaa loppuun asti 'seksiä ei saisi käyttää aseena

      • hyi saamari

        Ei saisi ei, mutta ei todella saa ketään väkisin ottaa, vaikka mikä olisi. Tuohan täyttää jo raiskauksen tunnusmerkit. Ällöttävää.


      • Voikinkki

        Mut jos tytteli sit antautuu helposti treffeillä jo alussa se herättää miehessä fiiliksen että liian helppo vaikka kyseessä on vaan nainen joka tykkää seksistä.
        Se että tykkää siitä vois toimia sitten parisuhteessa miehellekkin eduksi. Kinkkinen juttu.


    • playaplaya

      Pelimies nimenomaan on kiinnostunut naisista, jotka eivät ole, tai esittävät etteivät ole, kiinnostuneita hänestä. Hänellä on pakonomainen tarve saada nämä naiset haluamaan itseään. Mitä suurempi haaste sitä kovempi palo. Kun nainen lopulta antautuu mielenkiinto lopahtaa. Myös naiset joita pelimies ei voi jostain syystä astua täytyy kuitenkin saada haluamaan sitä.

      • Taas hohhoijaaa

        Totta kai.

        Pelimieshän tulee siitä että se pelaa peliä ja tavoiteena on naisen ihailun saaminen ja seksi.

        Ei mitään muuta. PISTE:

        Mies joka väittää samaan aikaan olevansa pelimies ja etsivänsä vakavaa suhdetta puhuu paskaa tai on päästään vialla.
        Tuskin nainen haluaa kummassakaan tapauksessa olla miehen kanssa.

        "On olemassa persoonallisuushäiriöisiä tapauksia jotka eivät kykene sitoutumaan, mutta suurin osa pelimiehistä kuitenkin loppupeleissä
        haluaa löytää sen parhaan mahdollisen naisen, oman kultansa."

        Nauran itseni kuoliaaksi tätä lukiessa.

        On niin klassinen "mä etsin vakavaa suhdetta mutta en ole löytänyt sitä oikeaa, pelasta mut nainen" tyyppiseltä läpältä että auta armias.
        Puhumattakaan tuosta saalistajan ja saalistetun roolin kääntämisestä toisin päin että "jos sä nainen haluut kesyttää pelimiehen niin kilpailu on kovaa".

        Tietysti jos palleja pakottaa ja olisi päästävä pukille niin pakkohan sitä mitä tahansa valheita haluaa lausua ääneen.
        Osa naisista on vielä niin tyhmiä että uskoo.


    • dille dong

      Pelimiestä eikä pelinaista kesytä koskaan kukaan. Kun aikaa on vierähtänyt ja molemmat ovat kokeilleet kymmeniä tai satoja petikumppaneita, niin ehkä sen jälkeen heille tulee kyllästyminen vastaan ja sen vuoksi rauhoittuvat ja aloittavat parisuhteen ja tämä on fakta.

      Hyvin pitkään vie "vietti" että aidan takana ruoho on vihreämpää kunnes kaikkea on kokeiltu ja huomattu että ei se elämä yleensä kumppania vaihtamalla parane.

    • ei pelimiehille

      Hyi hitto, ei todellakaan kiinnosta joku montaa sataa naista yhellä ja samalla tavalla jyystänyt pelimies. Plaah. Kiltti ja kokematon mies tänne, kiitos! Voidaan sitten yhessä kokeilla ja tutkailla kaikkea :)

    • homo-omo

      Okei, sanotaan että 1/50 naisesta, joita pelimies panee, herättää hänessä tunteita. Hän alkaa seurustella naisen nro 50 kanssa. Muut 49 ovat sitä mieltä että hän on kylmä p*ska kun ei alkanut seurustella heidän kanssaan. Kummassa on vika, naisissa vai pelimiehessä?

      • 2+5

        Ei niistä naisistakaan yleensä kukaan odota pelimieheltä suhdetta.


    • pelinainen11

      Mites sellainen tilanne että pelinainen ja pelimies löytävät toisensa. Kohtaavat kaltaisensa. Mä nimittäin uskon olevani sellaisessa tilanteessa ja olen se nainen. Tunnustan olevani pelinainen, koska nimenomaan olen harrastanut tuota peliä kuten joku yllä kirjoitti:

      "Pelimies nimenomaan on kiinnostunut naisista, jotka eivät ole, tai esittävät etteivät ole, kiinnostuneita hänestä. Hänellä on pakonomainen tarve saada nämä naiset haluamaan itseään. Mitä suurempi haaste sitä kovempi palo. Kun nainen lopulta antautuu mielenkiinto lopahtaa. Myös naiset joita pelimies ei voi jostain syystä astua täytyy kuitenkin saada haluamaan sitä. "

      Ja oman käsitykseni mukaan mies on ollut samanlainen, mites nyt kun olen saanut sen mitä haluan ja haluan häntä edelleen. Ja hänkin ilmeisesti haluaa edelleen mua kun vielä parin kuukauden jälkeenkin nähdään, soitellaan ja tekstaillaan. Tietty seksi on mitä parasta, onhan meillä molemmilla ihan hyvää harjoitusta takana. Mutta ei olla puhuttu että seurusteltaisiin ja kumpikaan ei osoita toista kohtaan mitään ylitsevuotavaa rakastumista, mutta viihdytään toistemme seurassa. Mies on piilottanut nettiprofiilinsa, mä en. Odotan, että mies kommentoi sitä jotenkin. Kysymys kuuluu, voiko tästä kehittyä suhde vai onko meidät tuomittu vain seksisuhteeseen? Mielipiteitä?

      • Skynet T8000

        Olen robotti, en ymmärrä nisäkkäiden sekoilusta mitään.


    • kuismanen1

      "On olemassa persoonallisuushäiriöisiä tapauksia jotka eivät kykene sitoutumaan, mutta suurin osa pelimiehistä kuitenkin loppupeleissä
      haluaa löytää sen parhaan mahdollisen naisen, oman kultansa."


      Hahahah heti on mielisairaus jos ei ole kenenkään orja. Vitun ämmät :D Aivan hullu suunnitelma miten saada joku mies ja pelataan aivan 100 lasissa :DDDDDDDDDD

    • mejks

      Mites käykö sellanen pelimiehen maailmaan, että harrastaa monia kaverisuhteita joissa tapahtuu kaikki muu paitsi fyysinen kanssakäyminen? Siis pelimies joka seurustelee? Harrastaa kaikenmoista muuta kuten seksiviestejä ja pikkutuhmaa vaimon selän takana? Perusteenahan siis on, että kaikki mika nyt sitten ei ole fyysistä on sallittua..

    • kujias

      Eikö kaikki ole jossakin määrin pelimiehiä tai pelinaisia sitten.
      Kaikkihan sitä seksii ja läheisyyttä kaipaavat joskus.

    • Pelimies on epäluotettava lopun elämänsä, Kunnon naisen kannattaa satsata johonkin kunnolliseen ja älykkääseen,

      • Eräs tuttava kutsuu itseään pelimieheksi, muut vanhaksipojaksi.


    • mieskunnollinen

      Kuka oikeasti haluaa pelimiehen omakseen? Kuten boxi tuossa sanoi, ei pelimieheen voi luottaa: hän pelaa peliään niin kauan kuin henki pihisee ja kalu kovenee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe