Älkää ottako pedon merkkiä eli ihonalaista mikrosirua

ÄLÄ OTA MIKROSIRUA

Ilmestyskirja kertoo siitä, että antikristus tulee vaatimaan jokaisen ihmisen käteen tai otsaa pedon merkin. Se on pieni etäluettava mikrosiru ihon alle. Aluksi sitä mainostetaan palkinnoilla, myöhemmin ilman sitä ei voi ostaa mitään kaupasta ja jos sitä ei ota, niin antikristus tuomitsee kuolemaan.

Raamattu kertoo, että tässä koetellaan ihmisten uskoa. Pedon merkkiä eli ihonalaista mikrosirua ei saa missään nimessä ottaa.

Jos mikrosirun ottaa, niin tuomitaan kuoleman jälkeen helvetttiin ikuiseksi ajaksi kärsimään. Jos merkkiä ei ota ja pysyy uskossaan Jeesukseen Kristukseen eli Yahushuaan (on Hänen alkuperäinen nimi Hänen äidinkielellään), niin näkee marttyyrikuoleman jälkeen heti Messiaan, Jumalan Pojan, Yahushua eli Jeesuksen Kristuksen sekä pelastuu taivaaseen.

Verkkomedia on kummallinen nettisivusto, joka puhuu Venäjän (Roosin) puolesta asioista ja kertoo kaikenlaista New World Order -asioista (on paholaisen oppi). Tässä on kuvausta tästä ihonalaisesta mikrosirusta, eli pedon merkistä, JOTA EI MISSÄÄN NIMESSÄ PIDÄ OTTAA:

"..Amerikkalaisten saaminen täyteen kontrolliin on ollut Hallituksen tavoitteena jo kauan, mutta sen toteuttamisen esteenä on ollut amerikkalaista elämänmuotoa korostava iskulause Vapaus, jonka näkyvimpänä symbolina on koko USA:n tunnus, Vapauden patsas. Nyt voisi symbolin jo vaihtaa toiseen, sillä 11.9. muutti tilanteen täysin!
Mainittuun henkilötiedostoon eivät amerikkalaiset tule jäämään yksin, sillä maailman yhdistämistä ajavat voimat haluavat siihen maapallon kaikki ihmiset. Se vaatii todellisen supertietokoneen, jota jo vuosikaudet on rakennettu Brysseliin....
...Kone on saanut lempinimen ”The Beast”, eli Peto, ja se on rakennettu maapallon kaikkien kansalaisten salaista valvomista varten 18-osaisen koodiluvun avulla. Kolmen kerroksen korkuinen Peto on kytketty 270 suurimpaan pankkiin Euroopassa ja 365 suuren maailmantietokoneeseen, joista 65 supertietokonetta sijaitsee USA:ssa. Tietokonehirviön kapasiteetti on riittävä tallentamaan jokaisen ihmisen henkilökohtaisemmatkin tiedot ja sillä on aivan tietynlainen tarkoitus. Tästä ei kerro yksikään tiedotusväline ja jos tietoa jostain vuotaisikin, perustellaan koneen tarpeellisuutta rikollisuutta vastaan käytävän taistelun helpottamisella. Se on kyllä totta, mutta vain pieni osa siitä, sillä vaikka rikollisuus onkin laajaa, ei siihen kuitenkaan tarvita Pedon kaltaisia superaivoja.
Henkilöllisyyden todentamiseen ei enää riitä sormenjälki tai silmän iiristunniste, vaan tunnisteen on perustuttava integroidusti valmistettuun mikroprosessoriin, jonka muisti sisältää kaikki henkilötiedot, terveyskortin tiedot ja paljon muuta. Prosessori on suljettu muutaman millin kokoiseen lasikoteloon joka istutetaan ihon sisälle niin, ettei se tunnu eikä näy. Eri puolella maailmaa on tämä jo käytäntöä ja Amerikassa on ainakin alkuun maksettu rahapalkkio jokaiselle joka antaa sijoittaa itseensä tällaisen tunnisteen. Raha ei kuitenkaan ole ainoa houkutin, sillä perustelut mikrosirun eduista on rakennettu juuri edellä mainittujen pienten askelten taktiikkaa noudattaen korostaen turvallisuutta ja varmuutta."

Lähde: http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=5&id=2430

14

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari kyssäriä

      Mistä päättelet, että ilmestyskirjassa puhutaan mikrosiruista? Mistä päättelet, että sellaista tullaan ihmisille kauppaamaan vapaaehtoisesti tai pakolla?

      • !

        Jilm. 13:16-17 Ja se saa kaikki,pienet ja suuret sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaan. Ettei kukaan voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki : pedon nimi tai sen nimen luku.
        Olipa se mikrosiru, viivakoodi yms... silti kielletään ottamasta itseensä merkki.
        Jos et ota merkkiä et osta et voi maksaa et käydä lääkärillä ym..
        Silloin Jumala pitää sinusta huolen.
        mat 6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?


      • Ongelmaa
        ! kirjoitti:

        Jilm. 13:16-17 Ja se saa kaikki,pienet ja suuret sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaan. Ettei kukaan voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki : pedon nimi tai sen nimen luku.
        Olipa se mikrosiru, viivakoodi yms... silti kielletään ottamasta itseensä merkki.
        Jos et ota merkkiä et osta et voi maksaa et käydä lääkärillä ym..
        Silloin Jumala pitää sinusta huolen.
        mat 6:26 Katsokaa taivaan lintuja: eivät ne kylvä eivätkä leikkaa eivätkä kokoa aittoihin, ja teidän taivaallinen Isänne ruokkii ne. Ettekö te ole paljoa suurempiarvoiset kuin ne?

        Jos Jeesuksen hylkääminen on pedon merkki, ja nyky-yhteiskunnan suunta johtaa niin yksityis- kuin työelämänkin puolella tekoihin, jotka eivät ole Raamatun mukaisia, lähenee ihmisen henkilökohtainen Jeesuksen hylkäämisen päämäärä. Eikö? Siis tilanne, jossa annetaan periksi ja tehdään "toisten" tahdon mukaisesti.

        Jos ihminen kykenee vastustamaan tai paremminkin seuraamaan Jeesusta, on hän askeleen kauempana pedon merkistä. Tietysti seuraaminen voi tarkoittaa sitä että joutuu kieltäytymään maallisista töistä - esim. prostituoidut... mutta voiko se tarkoittaa vähemmän "huonoja" töitä esim. pornosivuston ohjelmoija, pankki, joka myöntää lainan pornosivustoa ylläpitävälle firmalle, tai asuntolainan hakija, joka hakee lainansa pankista, joka myöntää lainoja pornoteollisuudelle. Onko siis jätettävä asuntolaina ottamatta???

        Kun ei ole töitä, ei velkaa, eikä sossukaan maksa mitään, voi sanoa että ei ole ottanut pedon merkkiä. Ongelmaksi jää vain päivittäinen selviytyminen - ruoka-vesi-asunto? Hengen ravintoa ainakin riittää.


      • mcxzzasc
        Ongelmaa kirjoitti:

        Jos Jeesuksen hylkääminen on pedon merkki, ja nyky-yhteiskunnan suunta johtaa niin yksityis- kuin työelämänkin puolella tekoihin, jotka eivät ole Raamatun mukaisia, lähenee ihmisen henkilökohtainen Jeesuksen hylkäämisen päämäärä. Eikö? Siis tilanne, jossa annetaan periksi ja tehdään "toisten" tahdon mukaisesti.

        Jos ihminen kykenee vastustamaan tai paremminkin seuraamaan Jeesusta, on hän askeleen kauempana pedon merkistä. Tietysti seuraaminen voi tarkoittaa sitä että joutuu kieltäytymään maallisista töistä - esim. prostituoidut... mutta voiko se tarkoittaa vähemmän "huonoja" töitä esim. pornosivuston ohjelmoija, pankki, joka myöntää lainan pornosivustoa ylläpitävälle firmalle, tai asuntolainan hakija, joka hakee lainansa pankista, joka myöntää lainoja pornoteollisuudelle. Onko siis jätettävä asuntolaina ottamatta???

        Kun ei ole töitä, ei velkaa, eikä sossukaan maksa mitään, voi sanoa että ei ole ottanut pedon merkkiä. Ongelmaksi jää vain päivittäinen selviytyminen - ruoka-vesi-asunto? Hengen ravintoa ainakin riittää.

        Sulla meni nyt puurot ja vellit sekaisin. Nyt eletään nyt. Varoitellaan asioista, koska ollaan hereillä. Koska Jumalan ihmeet ovat edelleen voimassa Nyt pitää hakeutua seurakuntaan Kerätä öljyä astioihin, viiniä leileihin ja Vettä ruukkuihin. Koska Jumalan ihmeet, mitä Raamattuun on kirjoitettu ovat edelleen voimassa.

        Eli nyt pitää pyytää synnit anteeksi ja usein. Pysyäkseen puhtaana ja Raikkaana. Nyt on Pyhän Hengen erityisen vuodattamisen aika. Menkää Kristittyihin seurakuntiin, Jotta tulisitte osallisiksi Pyhän Hengen vuodatuksesta.

        Rukoilkaa isä meidän rukous.

        Eli kun sulla on ruokaa kotona, Jaat siitä muille, niin se riittää kaikille. Kun tulee Se paha aika.


      • ..................

        "Mistä päättelet, että sellaista tullaan ihmisille kauppaamaan vapaaehtoisesti tai pakolla?"

        Johan sitä nyt kaupitellaan ihmisille. Amerikassa on jo hetken aikaa mainostettu mikrosirua ihan televisiossakin.

        Mikäli tuo siru yleistyy, niin tuskinpa sitä tullaan pakottamaan ihmisille. Ajatellaan asia niin, että jos muut maksutavat lopetetaan pikkuhiljaa, niin ei sitä tarvitse enää siinä vaiheessa pahemmin pakotella kun kieltäytyjät eristetään yhteiskunnasta.

        Todella pieni prosentti yhteiskunnasta on kuitenkin niin fanaattisia tuon sirun suhteen, että kuolevat mieluummin kun eivät voi ostaa enää mitään.


    • Atheisti

      En todellakaan tahdo ottaa tuollaista. En usko raamattuun ja pedon merkki-höpötykseen, mutta ajatus mikrosirusta ihon alla on vain lähtökohtaisestikin epämiellyttävä ajatus.

      • mxsz

        Hyvä, että jopa maailmallisen katsanto kannan ihmisistä löytyy vastustajia. Toivotaan ja Rukoillaan, Että Suomeen Ei tulisi tätä mikrosirua, vaan että joku ratkaisu löytyisi.


      • Atheisti
        mxsz kirjoitti:

        Hyvä, että jopa maailmallisen katsanto kannan ihmisistä löytyy vastustajia. Toivotaan ja Rukoillaan, Että Suomeen Ei tulisi tätä mikrosirua, vaan että joku ratkaisu löytyisi.

        Toisaalta taas Verkkomediaan ei todellakaan kannata uskoa. Äskettäin väittivät että NASA on vahvistanut suuren asteroidin iskeytyvän maahan vuonna 2013 tappaen kaiken elämän, vaikka NASA:n mukaan todennäköisyys siihen on häviävän pieni, promilleluokkaa.

        Mutta ihan totta on, että tuollaiset sirut ovat vaarallisia ihan vaan ihmisten yksityisyyden takia. En todellakaan pidä ajatuksesta että minun tekemisiäni seurattaisiin ties mistä jatkuvasti. Isoveli valvoo kyllä jo nytkin...


      • Sama juttu

        En ole kristitty, enkä todellakaan usko mihinkään "pedon merkkiin" en silti ottaisi tuollaista sirua ikinä. Minusta tuollainen siru jonka avulla ihmistä voidaan tarkkailla 24/7 antaa niin paljon pohjaa täysin fasistiselle ja mielivaltaiselle ihmisten kontrolloimiselle. En todellakaan luota tähän järjestelmään pätkääkään.

        Tietysti monet sirun kannattajat kutsuisivat minua rikolliseksi koska "kyllä rehellinen ihminen jolla ei ole mitään salattavaa voi ottaa mikrosirun"
        Jos tuo kyseinen siru yleistyy joskus lähitulevaisuudessa, niin eiköhän tuollaisen "rikollisen leiman" saa kaikki jotka haluavat pitää kiinni omasta vapaudestaan, ja oikeudestaan yksityisyyteen.


    • Sielujemme pelastus

      on anoa Jumalan vanhurskautta Jeesuksen nimessä ja syntyä elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä.

      Sydämen uskon saatuasi Sanansa kautta Raamatusta tunnusta suullasi uskosi Jeesukseen ihmisille ja ota kaste vedessä Herran opetuksen mukaan.

      Pysy Jeesuksen opetuksessa ja rakasta Jeesusta. Ano myös Pyhän Hengen kaste ja opetus ja puolusta ja siunaus, niin Herran opettamat merkit seuraavat uskoasi ja saat elää levossa ja rauhassa yltäkylläistä hyvää hengellistä elämää.

      Koetuksissa ja kiusauksessa turhaa Herraan ja Isän Jumalan tahdossa tuota hyvää hedelmää tehden opetuksensa mukaan. Ole tässä kaikessa kestävä ja saat siunatun elämän ja hyvän päämäärän Jumalan Paratiisiin ja on ihan konkreettista täältä lähdettyämme kun olemme pysyneet armoliitossaan ja totuudessaan.

      Herra Jeesus on hyvä Paimen, kiitetään ja kunnioitetaan Isää nimessään, kun olemme saaneet syntyä lupauksen lapseuteensa. Hallelujah!

    • salaperäinen vai.

      Kysn teiltä jotka uskotte,kuka kirjoitti raamatun?

      • tässä asiasta

    • tullaan Jumalan

      hyvää ja hengelliseen lupauksen lapseuteen Jeesuksessa, sillä siihen meitä kutsutaan ilman soimaamista ja syytöstä ja taivaassa iloitaan kun tulemme ja vastaanotamme Herran armoa ja totuutta ja vanhurskautta ja pyhitymme kantamaan hyvää hedelmää, joka on kantajalle itselleen suloista ja laupiasta ja hyvää eikä mitään parempaa voi kenelläkään ihmisellä olla.

    • Daniel 7

      NÄIN JUURI. KOKO MAAILMA SEURAA JO NYT PETOA NIIN, ETTÄ IHMISET EIVÄT YMMÄRRÄ OLLENKAAN KOKO SIRU-ASIAA. TUNTUU, ETTÄ SIITÄ ON TURHA RUVETA KENELLEKÄÄN PUHUMAANKAAN, KUN EIVÄT KUITENKAAN OTA KUULEVIIN KORVIINSA.

      MUTTA USKOVALLA EI OLE MITÄÄN HÄTÄÄ, ONHAN HERRA LUVANNUT OLLA KANSSAMME MAAILMAN LOPPUUN ASTI. ELI SIRUA EI TODELLAKAAN OLE PAKKO OTTAA. SEHÄN TULEE PAKOLLISEKSI VASTA YLÖSTEMPAUKSEN JÄLKEEN, JOLLOIN MAAILMA ON KYPSÄ ANTAMAAN KAIKEN VALLAN PEDOLLE.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe