Hei!!! Olen ihastunut työpaikallani olevaan parivuotta minuavanhempaan naiseen minä (23) enkä tiedä miten edetä. En saa minkäänlaisia signaaleja, että hän pitäisi minusta. Olen pyytänyt häntä fb kaveriksi eikä hän tätä kutsua ole hyväksynyt vieläkään. Tauoilla kyllä tulee seuraani istumaan paitsi jos on muita hänen osaston väkeä paikalla. Hänestä huomaa kyllä, että on ujo vaikkei olekkaan hiljainen. Itse olen myös ujo vaikka sitä ei välttämättä huomaa. Eli keskustelu sujuu kyllä. Mitenkä siis saan tietää pitääkö hän minusta? Hän kyllä VARMASTI tietää, että minä pidän hänestä. Eli mitä pitäisi tehdä. Mennä kahvitauolla hänen vastapäätä istumaan ja tuijottaa suoraan silmiin kunnes saa jotain irti? Vai kahdenkesken ollessa yrittää löytää rohkeutta kysyä sitä häneltä, jota yritetty jo monta kertaan, mutta sanat ei tule ulos.
Vai olenko antanut itsestäni taas liian kylmän ja ilkeän kuvan ja hänestä on vain hyvä pysyä ''työpaikkatuttuina'' vaikka karhu on oikeasti nalle. Jos saisi apua tai vinkkejä niin kiitos, vaikka rohkeutta tässä haetaan kunnes menen taas hänen eteen ja paineet lisääntyy.
Apua Pelkurille
6
263
Vastaukset
- Vastaus täs
Mikä on hänen asemansa työpaikalla? Kokemus kertoo, että tuollaiset romanssit voivat saada hommissa varsin raadollisia piirteitä etenkin jos iskee epäilys, että siksi jotakuta suositaan.
Entäs jos hänellä on jo joku?- vjvjvj
Hän on kassatyöntekiä ja sinkku, sen verran olen saanut selville ja ihan hyvin ollaan tutustuttu muuten ja kuten tossa jo sanoin, että en tiedä pitääkö hän minusta ja niitä signaaleja yritän metsästää. Eenkä menis nyt väittämään, että menisi raadolliseksi. Olen sentään hyvä ihminen
- Mies24v
vjvjvj kirjoitti:
Hän on kassatyöntekiä ja sinkku, sen verran olen saanut selville ja ihan hyvin ollaan tutustuttu muuten ja kuten tossa jo sanoin, että en tiedä pitääkö hän minusta ja niitä signaaleja yritän metsästää. Eenkä menis nyt väittämään, että menisi raadolliseksi. Olen sentään hyvä ihminen
Eiköhän tuo selviä onko kiinnostunut, kun kysäisee lähtemään ulos joskus. Miksi haaskata aikaa asian miettimiseen ja pikkuviestien tulkintavirheiden mahdollistamiseen? Jos ei lähde, niin asia tulee selväksi. Uutta matoa koukkuun. Jos lähtee, niin onpahan enemmän päiviä jäljellä elämässä siihen tutustumiseen ja mahdolliseen yhdessäoloon. Jos suoruudesta ja rohkeudesta sakottaa, niin olen pahoillani.
- jatkovastaus
Ei sun kohdaltas. Viittaus oli siihen minkä olen nähnyt jos alempi on ylemmän kaa suhteessa se menee helposti silloin siten. Vaikka mitään erikoisetuja ei kumpikaan saisi jotkut voi luulla. Tiedät ihmiset kyllä.
Tuo signaalijuttu on vaikeampi toisaalta. Onko hän kaikille sellainen vaiko vain sinulle?- vjvjvj
Mitä nyt olen huomannut niin kaikkienkanssa aikalailla samanlainen, paitsi tottakai niiden parhaiden kavereiden seurassa
- LK
Minä tulkitsisin tuon niin että ei ole kiinnostunut noilla aloitusviestin tiedoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514