pitiki men ihastumaan
vihaan itteeni
12
797
Vastaukset
- ................
kehen sinä olet ihastunut jos saan udella?
- ku
vittuako sil o välii ku sil o kuiteski joku muu
- Ei kovinkaan
ku kirjoitti:
merkittävä juttu ensi vuosituhannella.
- ............
ku kirjoitti:
mitä jos hänellä ei ole kuitnkaan jotain muuta?
- ookoo
Mistä voit olla niin varma että sillä olisi joku muu?
- -
mites siinä nyt niin pääs käymään.
- ku
no eipä siin voi olla ihastumat ku toine kattoo sillai:(:D
- mmh.
ku kirjoitti:
no eipä siin voi olla ihastumat ku toine kattoo sillai:(:D
olitko sä se huppupäinen tyttö ?
- ku
mmh. kirjoitti:
olitko sä se huppupäinen tyttö ?
tuskimpa
- kaikmentjo35vmies
Äläpä muuta sano! Noh, tää oliki viimeinen kerta!
- ujoilija
ootkohan mun mies35
- Minierkki
Pyydän varmuuden vuoksi anteeksi niiltä kaikilta naisilta joiden kanssa olen keskustellut kahden. Jos pupillini ovat laajentuneet ei se välttämättä tarkoita olevani ihastunut, saatan helposti häikäistyä ihan tavallisen näköisten naisten kauneudesta ja se ujostuttaa ja tekee puheen hankalaksi. Liekö se sitä, että ei ole nuoruuden kaveripiirissä ollut paljoa tyttöjä kavereina.
Kun viimeksi olin kahden kesken juttelemassa suurin piirtein samanikäisen naishenkilön kanssa hänen toimistossaan, niin menin melkein puheestani lukkoon ja en tiedä punastelinko myös. Tiedä sitten laajentuiko pupillini entisestään ja käyttäydyinkö jotenkin omituisesti ja tuijotinko pitkään. Jotenkin vain tuntuu siltä että tämä pupillien laajentuminen antaa
väärää merkkiä keskustelukumppanille sieluni tilasta.
Tuntuu siltä, että haen puolisoa vain ns. omasta mielestä hyvännäköisistä naisista vaikka sisäiseen kauneuteen tulisi enemmän keskittyä. Itseäni pidän ihan "normaalikasvoisena" suomalaisena miehenä, akne tekee kasvoistani hieman epätasaisen. Olen hoikka, en liian lihaksikas ja silmälasipäinen. Voisin melkein alkaa etsimään näitä mielestäni hyvännäköisiä naisia sillä joiltakin heiltä olen vastaanottanut salakatseita ja hymyä kohdatessa. Tarkoittaako se sitten sitä että luonnostamme tai "johdatuksen" kautta ihastumme toisiimme vastapuolen miellyttävän ulkonäön perusteella.
Älkää siis naiset ihmetelkö kaltaisiamme hölmöjä. Löydätte meistäkin varmasti ihmisiä välittävän ja huumorintajuisen henkilön. Make-uppia ei paljoa nainen tarvitse saadakseen miehellä jalat tutisemaan.
No luoja tietää miten tässä lopulta käykään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 69949
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 89592
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473