Voiko mahdollinen suhde toimia? Olen 26 vuotias ja mies vanhenpi.
Olen varma etten halua lapsia ja en koe,että itselläni jotain "elämätöntä elämää" takana.
Jostain syystä omanikäiset ei kiinnosta...
16 vuoden ikäero
7
980
Vastaukset
- 8+1
Lasten suhteen mielesi saattaa vielä muuttua. Tuossa kolmenkympin tietämissä alkaa usein se biolooginen kello tikittää ;).
Mutta 16 vuotta, eihän tuo ole vielä mitään verrattuna vaikkapa presidenttiehdokkaidemme ikäeroihin kumppaneihinsa. - -K-
Iällä ei ole mitään merkitystä jos itse hyväksytte sen. Toinen voi olla ikästään nuorekkaamman näkönen joten huomaako edes. Ja jos huomaa, mitä väliä sillä on? Henkilökemia ja teidän tunteet on se tärkein, muista se!
- Don't worry
Näin tarvitsee todeta, että tosi rakkaudessa ratkaisevat aivan muut tekijät kuin ikä, jokin tietty ulkonäköseikka, kansallisuus, yms... Rakkaudessa kyse on ihan jostain muusta, jota ei edes oikein pysty selittää. Näin tarvitsee itse todeta, sillä Rakkaus vain yllätti, eikä sille voi minkään, se vie niin totaalisesti. Ikä on todella vain numeroita ja Rakkaus taas iätön. Eikä ikää edes loppupeleissä muista ollenkaan, ulkopuoliset saavat olla mitä mieltä haluaa. Te kaksi tiedätte, mitä teidän välillä on.
- Marianneh
Nainen oon ja hieman sua vanhempi. Meillä on 16 vuotta ikäeroo ja henkisesti just sopiva. Siitä vain.
- niin vaikeaa...
Olen 17v. ja ihastukseni kohde on 30 v. Jos olisin 4 vuotta vanhempi niin pokaisin sen miehen itelleni ja me oltais ikuisesti yhdessä.
Ja mikä paskinta tässä hommassa, se on mun ope. (vaikkei opetakkaa suoraa mulle mitään mut on siin koulus missä mä oon opiskelees) Meillä on niin hyvät välit ja puhutaan kauniisti toisillemme.
En mitään muuta tahtoiskaan niin paljo kun saada sen itelleni. Oon nyt ollu n. 3 vuotta rakastunu siihe - rohkeasti vain
miksi 4 vuotta vanhempi ? sitten kun täytät 18 voit laillisesti hänen kanssaan seurustella vaikka hän olisikin opettajasi , ja tämä ei ole mielipide joka täällä puhuu vaan laki.
- Mie
Kappas, itsekin 26v ja seurustelukumppani 16v vanhempi. Minä vaan valitettavasti koen, että itsellä on sitä "elämätöntä elämää", kun nuoruudessa oli masennusta yms. Ja lapset olisi ihan kiva jossain vaiheessa, kunhan on saanut riekkua tarpeeksi pitkään (silleen siivosti).
Tässä ollaan oltu jo pari vuotta yhdessä. Suhteen alkuaikoina jätin miehen kerran (ja särjin sen sydämen, gaak), mut päädyttiin takas yhteen. En ollut vakuuttunut voinko elää sen kanssa, mutten voinut olla oikein ilmankaan :P Nyt vieraillaan jo vanhemmilla ja semmosta.
Elämässäni on silti päänsisäinen ristiriita. Rakastan kyllä häntä, vähän vaihtelevalla innolla ja sävyllä. Toisaalta toivon niiin paljon enemmän suhteesta, kuten joitakin mätsäävämpiä luonteenpiirteitä ja kiinnostuksenkohteita - ja kyllä, joskus myös nuoruutta. Mies on paikalleen asettunut, minulla elämä ja ura edessä, hän vähän jähmeä, minä liikkuvainen, hän elämänarvoissaan letkeämpi, minä idealistisempi, miehen kaveripiirissä on nelikymppisiä naisia, jotain mitä minä EN ole.
Tätä kun lukee niin miettii mikä oikeen pitää yhdessä. Kaipa se on se rakkaus, joka tekee sokeaksi ;) Ja kyllä meillä synkkaa toden teolla, hän olisi varmaan aivan mahtava ihan ystävänäkin - näin parisuhteessa tulee vaan toivoneeksi joitain asioita mitä ystävyydessä ei.
Ajattelen, että nyt näen vähän maailmaa mm. opiskelijavaihdossa, ja katselen, josko tässä kasvaisin ja rauhoittuisin. Saas nähä mihin tässä mennään!
Ja kommenttini alkuperäiseen kysymykseen:
Itse aina välillä koen, että meidän suhde voisi hyvinkin toimia, jopa lapsilla. Mutta sitten tulee noita omia kelailuja tielle. Mutta, JOS ei ole mitään tukahdutettuja tarpeita, ja molemmat on suht itsenäisiä, uskon että hyvinkin voi toimia, ja vielä ihan mukavasti. Omilla vanhemmilla 15v ikäero, ja ihan ok se tainnut olla, tosin omat ongelmansa heilläkin. Niinkuin joka suhteessa. Olehan tuntosarvet pystyssä, eiköhän tuo vähitellen hahmotu! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483