Hienoa että oikea mies voitti vaalit. Niinistö on jämerä, aktiivinen keskustelija, sympaattinen ja kovia elämässään kokenut (vaimon kuolema, tsunami etc) ei enää niin puolivallaton poikamies. Hienoa että löysi Jennin joka on näyttävä nainen, sanavalmis, kaunis ja älykäs. Siinä on meillä kansainvälinen edustuspari joka kelpaa kuninkaallistenkin seuraan. Haavistoa ja homokumppaniaan olisi saanut hävetä.
Maamme äiti on näyttävä pakkaus
9
139
Vastaukset
- papallenukke
Jenni on jo liian vanha. Olisi aikaa vaihtaa nuorempaan, 20-vuotiaaseen.
- Onnea Saulille
Onneksi pääsi Sauli ja Jenny.. Miten sitä Antonia olisi pitänyt nimittää ?
maan Äidiksi vai. Onneksi tuli Saulista Pressa.- vcxvxcvxc
Kuka ylipäänsä kutsuu presidentin puolisoa maan äidiksi ? Presidentin puoliso on presidentin puoliso, ei todellakaan maan äiti. Jos tällä maalla on joku äiti niin sitten se on Venäjä tai Ruotsi.
- uw54 u6
Sauli on varmaan pressa siinä missä kuka muukin joo, ihan jees. Mutta pelimies se on, se on ammattipoliitikko ja todella kova pelimies. Se on pelannut poikien kanssa hyvävelijärjestöissä ja ne raharikkaat tukijat eivät tue ketään turhaan eivätkä kansanparhaaksi. Turha siis hörhöillä, nuori Jenni on status symboli, kuten oli 22 vuotta nuorempi missi Tanja Karpelakin. 30 vuoden ikäero on tottakai sallittua, ovathan he aikuisia ihmisiä, mutta avioliitossa, ihanko totta... Uskon homoihinkin enemmän kun siihen, että 35-vuotias kaunis ja kohtuu nuori nainen haluaa 65-vuotiasta eläikäistä. Onhan Sauli toki nuorekas, mutta 60 vuotta on 60 vuotta.
Onneksi kuninkaallisillakin on ikäeroja, sovittuja liittoja ja ties mitä, että edustajaksi sopii kyllä, ja italian berlusconin coinimisen jälkeen ei mikään tunnu missään, sehän coini jonkun teinitytönkin kanssa. Kyllä siinä alkaa ikäerot kaveta.
Mutta kun joku kysyi mikä antonio olisi ollut, niin "presidentin puoliso" kuten jenni on saulille ja pentti tarjalle.
Mielestäni näissä vaaleissa ei ollut täysin sopivaa ehdokasta ollenkaan, Haavisto oli ehkä paras, mutta tiesihän sen että jos ei muu niin se homous ratkaisee: myönnetään sitä tai ei. Niinistö on ihan jees. Muista... Nooh, siis ei siellä vaan edes ole vaihtoehtoja. Mitä koko Biaudet teki vaaleissa ylipäätään?
Mutta se on hienoa, että politiikkaankin on saatu sentään eloa ja väriä: äänestäjiä on ollut rutkasti ja niin pitääkin. Koska siis kauanhan täällä olikin jo kuivaa, tylsää ja yksipuolista ja pelkkää paskapuhetta koko politiikka.- ~cissi~
Kyllä voi päälle kolmekymppinen nainen haluta yli kuuskymppistä miestä (ja paljon!!), mutta tämä ei tarkoita sitä että kuka tahansa kolmekymppinen haluaisi ketä tahansa kuuskymppistä. Tavikset voivat vaipua takaisin koomaan kiitos
- Naisasialooseri.
~cissi~ kirjoitti:
Kyllä voi päälle kolmekymppinen nainen haluta yli kuuskymppistä miestä (ja paljon!!), mutta tämä ei tarkoita sitä että kuka tahansa kolmekymppinen haluaisi ketä tahansa kuuskymppistä. Tavikset voivat vaipua takaisin koomaan kiitos
Nainen tykkää vanhemmasta. Minunkin äitini eräs 35 vuotias kaveri seurustelee 62 vuotiaan karismaattisen miehen kanssa.
- ~cissi~
Naisasialooseri. kirjoitti:
Nainen tykkää vanhemmasta. Minunkin äitini eräs 35 vuotias kaveri seurustelee 62 vuotiaan karismaattisen miehen kanssa.
Nii, jos mies charmikkaasti vanhenee niin valinnanvara hänellä vaan kasvaa. Meillä muilla se on vaan alamäkeä...
- ...
Aika vaikeaa on ATM:n samaistua Niinistöön. Kuinka monella suomalaisella miehellä ylipäätään on 30v nuorempi nainen? Niinistö on koulutetun ja elämässään eteenpäin pyrkivien, menestyvien ihmisten presidentti. Kyllä tavallinen suomalainen mies on jotain aivan muuta.
- no
Onhan tuo ainakin paremman näköinen maamme äiti kuin mitä Arajärvi oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483