Eräs mies, joka tulee kauppaan sillointällöin ostoksille, ei käsittääkseni seurustele, ei koskaan naista mukana ainakaan. Mukavan oloinen, juttelee asiallisesti aina ja ihan siis kyllä hyvä pakkaus varmasti. Olemme kaupassa töissä ollessamme koitanu jos jonkulaista kikkaa sen huomion herättämiseksi ja varmasti voin sanoa ettei olla sieltä huonoimmasta päästä edes ulkonäöltä. Mutta ei, siltä ei saa mitään tervehdystä ensimmäisenä suusta, ei hymyile yhtään takaisin vähänkään tuntemattomille. Koska jos on tuttuja kavereita ja varsinkin heidän naisia mukana, jututtaa hyvinkin mielellään ja on kuitenkin positiivinen ihminen. Nauraa ja vitsailee.
Me "iskijät" :D iältämme 20-30 välillä kuitenkin ja hän itse vaikuttaa olevan alle 30 selvästi, paitsi joskus joku sanoi hänen näyttäneen ajokorttia ja olikin yli 35 vuotias. No anyway, miten ihmeessä tämmöseen saa mitään kontaktia, kun ei sitte ensimmäistäkään hymyä suo, eikä juttele mitään kassalla ylimääräistä. Jututettu ollaan koitettu, aiheuttaa sekaannusta, viivytelty jne.. Jossain lähellä hän asuu kuitenkin, joten pitäskö lähtee muina naisina joskus samaa matkaa vaan kävellen vai mitä tässä uskaltaisi tehdä mielenkiinnon herättämiseksi?
Mies ei innostu
38
903
Vastaukset
- oho,minullekko
Itsellänä miehenä samanlainen tilanne,olen ihastunut kaupassa töissä olevaan naiseen,mutta jostain kumman syystä menen aivan lukkoon aina nähdessäni tämän naisen.ehkä pelottaa se intohimo joka kätkeytyy sisälleni,jota ei uskalla päästää valloilleen,jotain tälläistä siinä tapahtuu tämän tumman naisen nähdessäni,ja osasyynä on kahvikutsut joihin en ole saanut vastausta,mutta ehkäpä jo huomenna rohkaisen mieleni ja.......?
- vaikea yhtälö
pitää myöskin muistaa että silloin kun kauppaan tulee tulee toisen työpaikalle,ei siellä voi asiassa edetä,jos pyydät vaikka kassaa kahville,voi kassaneiti luvatessaan saada huonon maineen,koska tälläiset asiat liikkuvat panettelijoiden toimesta erittäin nopeasti,kyllä sitä pitää jossain muualla hoitaa nämä asiat,tai sitten antaa numero kuitin yhteydessä.
- mies34voijfwoefjm
Itse ainakin olen sen verran ujompaa tyyppiä, että se ylimäärinen juttelu/hymyily tuntemattomalle tuottaa usein vaikeuksia varsinkin, jos perässä kassalla on jonoa. Tutut ihmiset nyt ovat asia erikseen.
- 16+20
Ei tulisi mieleenkään lähestyä kasseneitejä/tätejä. Asiakaspalveluhommissa kun ovat, niin ovat velvoitettuja olemaan kohteliaita. Aina ovat olleet hyvin mukavia ja vähän silointällöin juteltukin, mutta eiköhän se ole juuri sitä asiakaspalvelua.
- *
Nii, mut jos on ihastunut..
- 32+23
Kyseessä varmaan homo-mies? Näyttääkö vähän "sellaiselta"?
Jos joku seuraavista täsmää, niin voi olla vähän hintahtava:
- siloposki tai siististi ajettu parta/viikset
- Pitkätukka
- kalju
- tumma ja pitkä
- puku päällä
- ruskeat silmät
- pukeutuu värikkäisiin vaatteisin
Suosittelisin, että arvoisat neidit ihastuisivat jatkossa sellaisiin luontaisen komeisiin miehiin. Eli komeus on miehessä itsessään, eikä hepineissä. Nämä miehet eivät hymyile, ovat hiukan karun näköisiä, mutta osaavat rakastaa ja suojella.- Oletko kokeillut?
"Suosittelisin, että arvoisat neidit ihastuisivat jatkossa sellaisiin luontaisen komeisiin miehiin. Eli komeus on miehessä itsessään, eikä hepineissä. Nämä miehet eivät hymyile, ovat hiukan karun näköisiä, mutta osaavat rakastaa ja suojella. "
Kuulostaa aika homolta, taidat olla itsekin sellainen? - 32+23
Oletko kokeillut? kirjoitti:
"Suosittelisin, että arvoisat neidit ihastuisivat jatkossa sellaisiin luontaisen komeisiin miehiin. Eli komeus on miehessä itsessään, eikä hepineissä. Nämä miehet eivät hymyile, ovat hiukan karun näköisiä, mutta osaavat rakastaa ja suojella. "
Kuulostaa aika homolta, taidat olla itsekin sellainen?Älä nyt käy riitelemään. Tuo lainaamasi kuvaus ei kuulostanut lainkaan homolta.
Lisäksi pakko myöntää, ettei homoissa mitään vikaa ole. Mukavia heppuja. - fwefewsfe
Pelimiesten/naisten ihanne kriteerit :D
- on ne tyhmiä
2332 iski oman ihannemiehen kehiin,aina ne homot jotenkin paljastuu jos ei muuten niin niitten fantasioiden myötä.
- 32+23
Kuka hiivatin 2332? :)
- 32+23
No jos kuitenkin tarkoitat minua, etkä 2332:sta (kuka ikinä se sitten onkaan), niin enhän minä ole missään vaiheessa kertonut omaa seksuaalista suuntautumistani :)
Kuten alkuperäisestä viestistäni huomasit, niin tunnen sekä homojen että heteroiden piirteitä. Siksi kirjoitinkin vihjeitä näille ihanille kaupan naisille. Ei niistä kannata pahastua, vaikka joku heterouteen viittaava piirre osuisi sinuun tai päinvastoin. Nehän perustuvat tietysti vain omiin kokemuksiini.
- mies ilman naista
Pitää mennä rohkeesti puhumaan sille miehelle. Ei miehet mitään tajua jos nainen flirttailee. Ne kuvittelee et nainen kiusaa. Meette ihan rohkeesti sanomaan et näytät hyvältä ja et lähdetkö kahville joku kerta ja sit annat numeros sille. Suora toiminta pistää miehen sukat pyörimään
- mies ilman naista
Siis olette jutellu sille jotain mut jos haluutte jotain tapahtuvan niin se tuskin tapahtuu siel kaupassa. Lykkäätte sille numeron ja sanotte et olis mukava mennä kahville joskus. Jos mies ei soita niin ei ole kiinnostunut.
- 32+23
Pyytäkää häntä auttamaan jossain asiassa. Tiukan purkin avaamisessa tai sen semmoisessa. Huolehtikaa siitä, että se purkki on sitten niin tiukka ettei sitä saa avatuksi.
Tarjotkaa sitten palkkioksi vaikka kahvit tai jotain.
Ei se niin vaikeaa ole. Me miehet olemme idiootteja. - LPRvanahapatu
Kokemusta on kassanaisten peleistä ja kun en tajunnut niitä, niin homoksi sitten nimitti yksi heistä. Olisi riittänyt kahville kysyminen tai hihasta nykäiseminen, mutta onhan se tietty vaikeeta. Vaihdoin sitten kauppaa...
- 32+23
Meniköhän asia kuitenkaan ihan noin kuin kirjoitit? Voi olla, että halusit tulkita asian tuolla tavoin. Ehkä sinua ei kuitenkaan edes yritetty iskeä? Olisiko kenties vielä herran käyttäytymisessä ollut jotain arveluttavaa? Mene ja tiedä.
- LPRvanahapatu
32+23 kirjoitti:
Meniköhän asia kuitenkaan ihan noin kuin kirjoitit? Voi olla, että halusit tulkita asian tuolla tavoin. Ehkä sinua ei kuitenkaan edes yritetty iskeä? Olisiko kenties vielä herran käyttäytymisessä ollut jotain arveluttavaa? Mene ja tiedä.
Kiitos, kun palautit minut maanpinnalle. Kukapa minusta nyt kiinnostunut olisikaan :(
- 32+23
LPRvanahapatu kirjoitti:
Kiitos, kun palautit minut maanpinnalle. Kukapa minusta nyt kiinnostunut olisikaan :(
Hei, en tarkoittanut sitä noin. Olen kovasti pahoillani. Varmasti sinustakin on kiinnostunut moni nainen ,, olen siitä melkoisen varma!!
- Kunnon mies
Jospas mies haluaa tehdä vain ostoksensa teittin kanssa ja nyt teillä pyörii muut ajatukset mielessä? Ottakaa järki käteen, jos olette raflassa, niin siellä teillä on mahdollisuus iskee se mies varmasti. Mutta jos olette kaupassa, niin olette töissä. Voi olla, että karkotatte kauppiaalta vaan pois hyvät asiakkaat.
- 32+23
Ei pahalla, mutta olet ihme niuho. Todennäköisesti olet nainen ja olet alkanut pelätä oman miehesi kaupassa käyntejä?
- Ujon miehen iskemine
Mies on todennäköisesti ujo näissä pariutumisasioissa, vaikka muuten olisi sosiaalinen. Kassaneitien iskemiseen/lähestymiseen on isompi kynnys koska
1A Nainen on asiakaspalvelutyössä ja saattaa hymyillä ja jutella mukavia ihan vaan ammattinsa tai iloisen luonteensa puolesta, eli kiinnostuksesta ei ole varmuutta.
1B Jotkut naiset flirttailevat ihan omaksi huvikseen vaikka muuten seurustelisivat
2A Kauppa ei ole ympäristönä "tarkoitettu" iskemisiä tai sukupuolisia lähentymisiä varten, "ilmapiiri" ei ole sopiva, etenkin jos ujostelee muutenkin
2B Muiden asiakkaiden läsnäolo saattaa tuntua nololta, varsinkin jos on pelko siitä että on tulkinnut kiinnostuksen väärin ja saakin pakit
3. Pakkien saaminen johtaisi todennäköisesti kaupan vaihtoon
Suosittelen silmiin katsomista ja hymyilyä, sekä tilanteen tekemistä otolliseksi miehen lähestymiselle, eli menet vaikka sinne hedelmähyllylle jotain omenoita lajittelemaan tms. kun mies on siellä. Ujostelevan miehen on helpompi lähestyä, jos hänen takanaan ei ole viiden ihmisen jonoa odottamassa vuoroaan kassalle.
Voit myös sujauttaa miehelle puhelinnumerosi kauppakuitin ohessa. Tässä tapauksessa voit myös varautua itse pakkeihin, joka on aina mahdollista.- ...........
en ny tiiä , mut ite oon yrittäny iskee kassaneitejä ja pakit oon aina saanu , mut en oo kyl kauppaa joutunu vaihtaa. luulen että ovat olleet imarreltuja tai jotain , ku kyllähän nainenkin kaipaa huomioo.
- yrjöö
jos alkas kaikkia viehättäviä asiakaspalvelijoita iskemään luultavasti alettas pitämään idioottina tai jotain muuta semmosta
- Idiot Savant
Miksi? Eikö idiootti nimenomaan olisi iskemättä jos aidosti kiinnostava tulee kohdalle?
- rumilus
Idiot Savant kirjoitti:
Miksi? Eikö idiootti nimenomaan olisi iskemättä jos aidosti kiinnostava tulee kohdalle?
Lähinnä pidettäisiin säälittävänä, kuten olen sen kokenut ja tähän on liittynyt pellkkä flirttaileva katse :/. Noh olenkin ruma...
- Antiruma
rumilus kirjoitti:
Lähinnä pidettäisiin säälittävänä, kuten olen sen kokenut ja tähän on liittynyt pellkkä flirttaileva katse :/. Noh olenkin ruma...
Niin no ruman ei kannatakaan. Muiden kyllä.
- yrjöö
ei suomi mies voi lähestyä naisia niiden työpaikolla vaikka kui kiinnostais se katsottaisiin epäsopivaksi ja törkeäksi ,luultavasti senjälkeen kokokaupan naiset naureskelis aina kun siellä kävis
- Kaffeneitiä kassalle
Voi saada seksuaalisesta ahdistelusta syytteen jos pyytää kassaneitiä kaffelle. Näin o!
- Miehen näkökulma
Asioin kaupassa itse ainakin ja olen ns. hyvännäköseksi haukuttu. Ongelma on yleensä siinä, että ne "naiset", jotka palvelevat, innostuvat liikaa. Se paitsi rasittaa minua, mutta myös häiritsee. Koska se ei ole todellakaan ainoa kauppa missä huomiota saan osakseni, ei ole ainoa ruokakauppa, vaatekauppa, apteekki jne. Aina samat kuviot ja tilanteet lieveilmiöineen. Joka kaupassa melkein on joku.
Mitä tapahtuu, kun näen kaverin naisystävän tai vaimon kaupungilla tms. Menemme yhdessä syömään siihen tuttuun lounaspaikkaan missä yleensä käyn, kauppaan mistä yleensä ostan ruoan... Saan palvelua, joka on aivan mielettömän ärsyttävää. Ikäänkuin suhtaudutaan aivan uudestaan, mennään lukkoon, ei saada sanaa suusta entiseen malliin. Myöhemmin asiakaspalvelu on hyvin jäykähköä, kangertelevaa ja suhtautuminen pettynyttä.
Siltä se minusta tuntuu. Saman koen moikkailijoiden kanssa, jotka ei hetken päästä moikkaa tai suhtautuu minuun hyvin ärsyttävästi. Sorry vaan, mutta pitäs osata ajatella myös näin päin asia. Siksi olen hyvin varovainen kenen tahansa kohdalla. Pelkkä hymyni voidaan tulkita väärin, eleeni jos kiitän jostain tms. Koska sama asia on toistunut liki 20 vuotta elämässäni, niin en vain jaksa sitä rumbaa, että miellyttäisin muita ihmisiä. Kiitos huomiostanne, mutta ei kiitos. Käyttäytykää kuten käyttäysitte muillekin tai pystytte käyttäytymään jatkossakin vaikka minulla olisi naisystävä mukana.
Suoraansanoen kammoan ja minua ahdistaa jo tuommoset tilanteet. Jos joku minulle antaa vaikka puhelinnumeronsa suoraan kuittiin kirjotettuna, en laittaisi pahakseni, ei kammottaisi, ei ahdistaisi, ei häiritsisi. Vastuu siirtyy sen jälkeen huomion saaneelle ja vaikka seurassani olisi silloinkin nainen, asia ok. En ole häntäheikki ja ainakaan hyvällä itsetunnolla varustettua naista ei saisi asia häiritä edes. Mutta please, ei mitään pelleilyä typeryyksillä mitä yleensä naiset tekee. Se on todella luotaantyöntävää ja voin sanoa, ei onnistu.. olkaa rehellisiä.- uuuuuh!
Ei kaikki miehet voi olla niin fiksuja kuin sinä. Siksi pitää koittaa kepillä jäätä jokatapauksessa! Jos sais kerranki hyvännäköstä miestä edes jallitettua, se riittäs.
- Kauhee rumilus
uuuuuh! kirjoitti:
Ei kaikki miehet voi olla niin fiksuja kuin sinä. Siksi pitää koittaa kepillä jäätä jokatapauksessa! Jos sais kerranki hyvännäköstä miestä edes jallitettua, se riittäs.
Ku kerrankin sais hyvännäköisen kundin huijattua panopuuhiin, nii a vot!
- Rottweil
Saan itsekin lähikaupassa flirttailevia katseita parilta kaupan tytöltä. Tytöt eivät missään tapauksessa edusta naismakuani, joka on urheilullinen ja korkeasti koulutettu nainen. Mukava noiden tyttöjen kanssa on läppää heittää, mutta vetäydyn aina, kun kuin huomaan sen tietyn katseen. Nyt olen jo varattu, joten siinäkin milessä olen esteellinen. En ole koskaan käynyt ko. kaupassa naiseni kanssa, joten tytöt eivät hänestä tiedä. Pitäs varmaan käydä, jotta tyttöt voisivat valita uuden mielenkiinnon kohteen.
Voisko AP: tapauksessa olla vastaava ilmiö kyseessä. - joklkökss
Uuden heilan kans vaa kauppaa
- kokkkllll
Tommosia iskeviä naisia kun olisi joka kaupassa
- yksinkertaista...
Sitä ei kiinnosta.
- dayya
oon samaa mieltä, että se on tosi vaikea lähestyä jotain parhaillaan työtä tekevää ihmistä. Tietty jos rohkeutta löytyy ni siitä vaan tekemään alotetta, mutta kaikki paras ois jos sais yhteyden vaikka jossain muussa tapahtumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504