Mitä akkojen ohjelmia suostutte katsomaan akkojenne

sohavanvaltaajat

kanssa? Mitä akkojen ohjelmia miehenne katsovat teidän kanssanne, akat?

25

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crocuta-crocuta

Ei ole akkaa.

• Mitä nyt sitten erityisesti lasketaan "akkojen ohjelmiksi" ?
      Lauantaina katsottiin mm. Putous ja Terra Nova, sunnuntaina Voice of Finland -uusinta perjantailta.

• puskalisko

sinulle ei ole huudettu olohuoneesta että "tuu kattomaan millanen tukka"

• 18+9=
        puskalisko kirjoitti:

sinulle ei ole huudettu olohuoneesta että "tuu kattomaan millanen tukka"

Joo ei oo ?

Enemmän me katsotaan jotain filmejä yhdessä kuin varsinaisesti TV-ohjelmia.

• En muista, milloin olisin naiseen kietoutuneena katsonut jotain telkkarista. Leffateatterissa kyllä, mutten koskaan kotona. Jos toinen haluaa jotain katsoa, niin ei minun ole pakko sitä tuijottaa. Voin vallan mainiosti samaan aikaan tehdä jotain muuta, vaikkapa surffata netissä. Tosin koska TV on aina päällä, tiedän pintapuolisesti aika monen hömppäsarjan juonen.

• Mitä akkojen ohjelmia miehenne katsovat teidän kanssanne, akat?

Noi perjaintain musiikki- kulttuuriohjelmat. Korkojen kera. Maria! Sisustusohjelmia joskus. Missikisojen bikinikierros :P

• alkaako miehelläsi

jöpöttämään tuossa viimeisessä ohjelmassa ;)

• yksinkertainen.blondi
        alkaako miehelläsi kirjoitti:

jöpöttämään tuossa viimeisessä ohjelmassa ;)

En usko. Ne on liian laihoja vissiin sen makuun. Ainakin niin se väittää.

• Meillä ei eres akka katto niitä akkojen ohjelmia.

Mut nii, oon saanu akalta luvan kattoa sitä mikä mua kiinnostaa.

• akadeemi

Akka? tarkoitatko rakasta kumppania?

Okei, olen nainen mutta en ole ikinä seurannut mitään saippuasarjoja.

Joitain alkuaikoijen tositeeveetä katsoin, (selviytyjät, maajussille morsian) nyt ne jo kyllästyttää. Nykyään dokumentit ja luonto-ohjelmat lempikatsottavaa. Miestä mulla ei ole, saa vapaasti valita kanavat itse ja vaikka alasti olla.

• puskalisko

minä en ole täällä se, joka katsoo akkojen ohjelmia ja on perillä vaatemerkeistä ja kynsilakoista. Kaikki missä on kuteita rätei lumpui hiuksien laittoa meikkaamista on buddyn mieleen.

• Ryynäsen kaksosveli

miksi seurustelet pullevan homoseksuaalin kanssa?

• puskalisko
        Ryynäsen kaksosveli kirjoitti:

miksi seurustelet pullevan homoseksuaalin kanssa?

ulkonäkösyistä (en paljasta kumman)

• KoppavaHoro

Akkojen vai ukkojen, sitä en tiedä, mutta Shieldiin rakastuttiin molemmat. Minä ekaksi, ja sitten katottiin boksilta kaikki kaudet.

Toinen yhteinen suosikki on Peep Show.

Meillä mies on se, jota sisustus- ja kiinteistökauppaohjelmat kiinnostavat enemmän.

• akka

Minä olen se, joka katsoo tosi vähän telkkaria.
      Vain Voice of Finland jaksaa kiinnostaa aina alkuun, kun formaatti vaihtuu.
      Idols alkaa kiinnostaa loppua kohden.
      Tanssii tähtien kanssa on kiva silloin tällöin.
      Lisäksi Euroviisujen loppukilpailut, jos Suomi mukana.

Aika typerää ohjelmaa todella akat katsoo!

• Yualle

VofF..., vain mainoksia olen siitä nähnyt, katsonut en ole...

Voisko joku yst. lyhyesti selittää, että mikä siinä on se idea, kun porukka kuuntelee artistia selkä häneen päin ja ilmehtii kuin jotkut mielipuolet konsanaan..., ei ole ainakaan niiden mainoksien perusteella mulle tämä vielä auennut...

• 8+14

Mä olin aikoinaan koukuttunut Täydellisiin naisiin. Samoin tullut katottua myös kauniita ja rohkeita.Niiin,eikä syönyt miehisyyttä lainkaan.

• akka

Mun mies kielsi aikoinaan multa hömppäsärjat. Jätin ne, mutta löysin itseni netistä, enkä sanoisi että tämä on yhtään sen järkevämpää.

• ???????

Jaa, miten ukko voi kieltää katsomasta sitä mitä haluaa ? Kysynpä vaan, eli mitä ukkos olisi tehnyt jos olisit vain katsonut niitä hömppäsarjojas ?

• nais-ihminen

Ei ole onneksi ukkoa. Saan katsoa mitä haluan milloin haluan.

• khjkjhkjhkhk

Sinkkuelämää! Mieheni väittää että se on typerä sarja, mutta katsoo sitä silti. Isoisälläni on aina kiire telkkarin ääreen kun sieltä tulee "maailman typerin sarja", eli Salkkarit. Minun vierailuni päättyy siihen, en vaan pysty sitä kattomaan.

• että mitenkä päin ?

Meillä ukko katsoo salkkareita, minä en....Muuten katson itse telkkarista poliisit, will & crace en muuta, joskus hyviä dokkareita, mutten pakota ukkoa katsomaan, istukoot tietokoneella.

• ksub

Ei ole televisiota, eikä tule. En halua semmoista meidän kotiin möykkäämään ja syytämään mainoksia, eikä sieltä mielestäni edes mitään järkevää tule.

• baddy-love

Akkojen suosimat draamasarjat ovat hyvinkin tärkeitä parisuhteessa asuville.
      Mies saa rauhassa tehdä tärkeämpiä töitä rauhassa, kun akka ei ole kälättämässä vieressä.

Minäkin voin rationalisoida kotiaskareet, pyykätä ja tiskata rauhassa,lattiaa ei saa imuroida metelin vuoksi sentään sillä aikaa, kun Lisko katselee Kauniit ja rohkeat, Kotikatu ja mitä kaikkia niitä onkaan.

• Yualle

Ruotsin miljonääräitejä olen joskus omasta vapaasta tahdostani katsonut sivusilmällä päivän lehtiä soffalla lukiessani..., sekin tulee niin myöhään, että menen nukkumaan jo ennen kuin loppuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe