Hyvää seksiä?

Ninni1978

Olen seurannut tuttavapiirissäni naisia, jotka hakeutuvat mielellään ulkomaalaisten ja varsikin afrikkalaisten miesten seuraan. Pari on avoliitossakin.

Pointtini on kuitenkin se, että ymmärtääkseni melkein poikkeuksetta nämä naiset sanovat yhdeksi syyksi hyvän seksin. Tästä kiinnostuneena ja ylipäätään seksistä kovasti nauttivana naisena olen tässä sitten viimeisen vuoden aikana ollut peräti useammankin afrikkalaisen miehen kanssa tekemisissä, mutta olen joutunut poikkeuksetta pettymään tuon seksin suhteen.

Ei kummempaa huomioonottamista, ei kummempaa kestoa, ei kummempaa taitoa, no jollakin kiitettävästi paksuutta, mutta ei oikein mitään sen kummempaa niissä asioissa mitä nyt ainakin itse arvostan miehessä.

Osaisiko joku ihan asiallisesti kommentoida, onko minulla ollut huono tuuri, vai onko tuo seksin kehuminen vaan asia jolla halutaan selitellä kumppanin valintaa. Kun sitä kuitenkin joskus joutuu selittämään. Vai pitääkö minun vaan laajentaa otostani=)

33

5362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvää on

Ehkäpä se hyvä seksi vaatisi hieman pitemmän tutustumisen ja suhteen?? Itselläni on ulkomaalainen mies ja olen tosi tyytyväinen tuohon puoleen suhteessamme. Hän ei koskaan sano ei eikä toisaalta toisin päin vaadi minulta liikaa. Suomalainen mies aikoinaan kauhistui minua ja halusi tavanomaisen "lahnan" mutta nykyinen mieheni sietää voimakkaammatkin otteet :).

• jepjep

Kolmen afrikkalaisen kokemuksella itseasiassa en todellakaan pitäisi heitä erityisen hyvinä rakastajina. Eivät ota naista huomioon, vaan lähinnä ajattelevat omaa nautintoaan. Ihan turha ainakin minulla oli esittää mitään omia toiveita, melkein kokivat loukkauksena jos en ollut vaan tyytyväinen jne.

Tämä siis omalla kokemuksella, ei voi kaikkiin yleistää. Mutta suomalaisiin ja vähän muihinkin eurooppalaisiin minulla kyllä on kertynyt vertailupohjaa.

• maasta muuttaja

Olen avoliitossa afrikkalaisen miehen kanssa ja suhteen tärkein asia ei ole ollut missään vaiheessa seksi. Se on tärkeä osa parisuhdetta, mutta ei kaikki. Meillä on hyvä ja tasapainoinen suhde ja seksi toimii paremmin kuin kenenkään muun kanssa aiemmin. Minut tarpeineni otetaan huomioon sekä seksin osalta kuin muiltakin osin suhteessamme. Sama koskee toista osapuolta, jota kunnioitan todella paljon ja rakastan tietty myös. Olen asiaa pohtinut ja tullut omalta osaltani siihen tulokseen, että koska suhde on tasapuolinen ja tunne aito ja meillä on samat toiveet ja päämäärät tulevaisuuden osalta, niin seksikin toimii tuon vuoksi. Eli on se kiinni ihmisistä ja mikä lähtökohta on.

• Mansen mimmi

Samaa olen ihmetellyt kuin aloittaja, olen ollut kolmen eri mustan miehen kanssa (kolmas kerta toden sanoo ;) ja kaikkien kanssa vähän sama juttu: itse vehje kyllä on pitkä ja paksu, mutta se käyttö sitten...

Yhdellä varsinkin sellaista rajua survomista että paikat vielä seuraavana päivänä hellinä... Tykkäävät vain perinteisestä lähetyssaarnaajaasennosta tai sitten doggystylestä. Halusivat että nainen on hiljaa ja alla. Kyllä, Afrikassa kuulemma arvostetaan naisia jotka ovat sängyssä (ja varmaan muutenkin) hiljaa! Eli en ilmesisesti olisi saanut nauttia ja jos nautinkin niin en olisi saanut näyttää sitä!

Noista kolmesta sentään yksi poikkeus, joka antoi minunkin olla päällä ja kosketteli minua käsilläänkin eikä vaan sillä elimellään survonut. Kaksi noista oli kristittyjä, yksi muslimi, ja hän varsinkin hyvin tarkka noista "kuka saa olla kenenkin päällä/alla ja koskea mihinkin"-säännöistä. Täytyy myös sanoa että olen todella yllättynyt, suomalaisexäni nimenomaan halunneet kokeilla eri asentoja ja paikkoja, oraaliseksiä ja käsinhyväilyä puolin ja toisin, asioita mitkä näille Afrikan herroille ilmeisesti vieraita ja vastenmielisiä.

Suomalaiset mieheni ovat myös todella halunneet että nautin, ja annan sekä näkyä ja kuulua, ja he ovat myös tehneet kaikkensa sen eteen että viihtyisin. Ilmeisesti nämä afrikkalaiset ajattelevat että se suuri elin ja eksoottisuus riittää nautinnoksi naiselle, ja heidän kulttuurissaan sillä naisen nautinnolla ei ilmeisesti edes ole väliä, kunhan mies viihtyy!

Tähän taisivat loppua minun kokeiluni vieraiden, tai ainakin afrikkalaisten kulttuurien parissa. Mikään noista jutuista ei ollut myöskään mikään yhden illan juttu, vaan seurustelin jokaisen kanssa jonkin aikaa. Ehkä olin myös liian nuori ja naiivi, ja hyväksyin mieheltä tuommoistakin itsekeskeistä käytöstä. Nykyään enää en, osaan vaatia molemminpuolista huomioonottamista, ja jos en sitä saa, lähden kävelemään.

• Ninni 1990

Itsekseni olen joskus miettinyt tuota ihan samaa. Minulla kaksi seurustelusuhdetta afrikkalaisen miehen kanssa, koska minua vain viehättää afrikkalaiset miehet.

Mutta ei se seksi ollut minullakaan se juttu. Ei todellakaan. Eivät ainakaan minun mieheni osanneet yhtään edes siten ottaa minua huomioon kuin suomalaiset poikaystäväni. Eivät toki osaa kaikki suomalaisetkaan, mutta kyllä ainakin minä aika vahvasti epäilen jos joku suomalainen nainen kehuu afrikkalaisen miehensä seksitaitoja. Asenne on vaan niin täysin erilainen koko asiaan ja naisen ei kyllä tule pyytää yhtään mitään tai kertoa toiveistaan. Tietyllä tavalla mielestäni afrikkalaisen miehen kanssa mennään vuosikymmeniä taaksepäin siihen verrattuna mitä Suomessa ajatellaan naisen seksuaalisuudesta. Ainakin omien miesteni kanssa oli todellakin näin.

Iso vehjekään ei paljon lohduta jos sitä ei käytetä niin, että minäkin nauttisin. Eikä kaikki todellakaan ole edes isoja. Ja seksi on niin paljon muutakin, tai ainakin voisi olla. Luulenpa, että afrikkalaisten seksitaitoja kehuvat naiset ovat joko hyvin kokemattomia seksin suhteen tai sitten he ovat niin haltioissaan eksotiikasta että mikä vaan tuntuu hyvälle. Joillakin naisillahan tuntuu olevan suuri toive musta mies sänkykumppanina.

Näitä olen itsekseni miettinyt samalla kun pohdin mikä oikein meni niissäkin suhteissa vikaan.

• helmikuu2012

Tällä hetkellä seurustelen kamerunilaisen miehen kanssa, joka haluaa minun nauttivan, on hellä ja raju sopivassa suhteessa ja oikeissa kohdissa... ;) Lieneekö sattunut hyvä tuuri, mutta tyytyväinen kyllä olen.

• Afrikan kävijä

Samaa ei voi sanoa afrikkalaisista tytöistä. He ovat olleet seksin suhteen lähes poikkeuksetta hyviä kokemuksia. Voi tietenkin olla että he halusivat miellyttää valkoista miestä.Kokemuksia on pidemmistä seurustelusuhteista aina yhden kerran maksullisiin juttuihin, Saharan eteläpuolisen Afrikan eri maista.Paljon.
      Ja se paljon puhuttu kalun koko :) . Kyselin joskus tytöiltä mustien miesten mittoja, heidän mukaansa hyvin samaa kokoa kuin valkoisillakin.
      Mutta minun on kyllä sanottava että mustilla naisilla on keskimäärin tiukempi. Ja silkkisen pehmeä iho.

• mama-africa

Olen ollut vain afrikkalaisten miesten kanssa tekemisissä. Minulla ei ole koskaan ollut suomalaista tai yleensäkkään valkoista miestä. (Saattaa johtua siitäkin, koska olen puoliksi afrikkalainen).
      Minulla on ollut n.20 afrikkalaista sänkykumppania eri puolilta Afrikkaa, jotkut hyviä, jotkut ihan tyydyttäviä ja jotkut ihan hirveetä tuskaa, mutta yleisesti olen tyytyväinen heihin sänkykäverina. Yleistäminen on niin turhaa, jos on ollut esim. 3 afrikkalaisen miehen kanssa sängyssä. Se on joka puolella maailmaa samanlaista, jotkut on hyviä ja jotkut sitten huonompia.

• natasha - 86

Ei minullakaan. En seurustele suomimiehen kanssa. Hänellä on hyvin ruma asenne naisiin. Hän pitää kaikkia naisia maksullisina. Kun hän vaatii naiseltaan koulutukset ja urat ja kielitaidot, ja ulkonäköä ja urheiluharrastusta, hän itse on mitä rumin yksilö. Jos suominainen ei huoli häntä, ei pidä olettaa, että venäläinenkään nainen huolisi. Thaimaalaiset nyt huolii mitä vaan.

• miehes pettää sua!!
        natasha - 86 kirjoitti:

Ei minullakaan. En seurustele suomimiehen kanssa. Hänellä on hyvin ruma asenne naisiin. Hän pitää kaikkia naisia maksullisina. Kun hän vaatii naiseltaan koulutukset ja urat ja kielitaidot, ja ulkonäköä ja urheiluharrastusta, hän itse on mitä rumin yksilö. Jos suominainen ei huoli häntä, ei pidä olettaa, että venäläinenkään nainen huolisi. Thaimaalaiset nyt huolii mitä vaan.

oletko naimisissa irakin kanssa?

• ....................
        natasha - 86 kirjoitti:

Kyllä niille venäläisillekin kelpaa mikä vaan, jos haistavat rahan. Nimi: tiedän monta 40-50-vuotiasta kaljamahaista rumaa suomiäijää, joilla 20-30 vuotta vanhempia hoikkia venäläisiä vaimoja... Mutta kaikissa näissä tapauksissa ukoilla on paksua mahan lisäksi myös lompakko!

• Batzo

Aasialaisilla on vieläkin tiukempi ku mustilla mimmeille, mutta ei mustien mimmienkään värkeissä vikaa ole. Tosta ihosta olen kyllä eri mieltä, sillä musta iho tuntuu olevan välillä aika karheaa ja kovaa.

Kannattaa Mama-Africa kokeilla vaihteeksi valkoista miestä niin voit kenties tulla vieläkin tyytyväisemmäksi;) Ihan kivoja me ollaan!

Oman kokemuksen mukaan mustat tytöt kyllä tykkäävät valkoisista miehistä. Itse kuullut samoin mustilta tytöiltä että ei se kikkeli isompi ole vaan ihan yksilöstä kiinni. Myytti mustan miehen isosta kullista on jo aika vanhentunut ja täyttä paskaa, jännä että joku siiihen edelleenkin uskoo.

Hyviä panoja vaan kaikille niin valkoisen tai mustan kanssa!!

• mama-africa

Siis tiedän paljon mukavia ja hyvännäköisiä valkosia miehiä, mutta en vain nää mielenkiintoa heihin enempää :) Katsoo sitten joskus jos onkin halua kokeilla :D

• 19+56

Olen suomalainen mies, ja vielä enemmän mua häiritsisi jos naisen harkintakyky olisi pettänyt niin pahasti että hän olisi vehdannut kaltaisesi alkukantaisen fasistin kanssa.

• terveisiä tatjanalta

Eli "viimeisen vuoden aikana peräti useamman afrikkalaisen pikapan.na"?!? Paljon sinulla oli ylipäätään näitä tutkimuskohteita?? En ihmettele, miksi ulkomaalaisista naisista on suomimiehillä sellaiset stereotypiat mitä on. Kun kotimaiset tantat antavat jokaiselle vastaantulevalle harrastusmielessä, niin tottakai ulkomaalaistenkin täytyy... Ja jos kasvoissa on meikkiä ja jalassa korkokengät ja on vähänkin siistinnäköinen niin tyhmä kaljamahainen suomireiska on jo laukeamispisteessä.

• erilaisiakaikki

Olen harrastanut seksiä noi viidentoista miehen kanssa. Listaan mahtuu puolalainen (aika kiva), espanjalainen (liian kännissä), liettualainen (ihana), italialainen (suloinen), saksalainen (ihan karsee), kongolainen (kovakourainen pönttö), 2 nigerialaista (toinen ei tiennyt mitä teki, toinen räjäytti tajunnan). Loput suomalaisia (toiset hyviä, toiset ei). Pitkä parisuhde minulla on ollut kahden suomalaisen ja yhden nigerialaisen kanssa. Viimeisimmän kanssa avioliittoa takana nyt yli 10 vuotta.

En ole valinnut kumppaniani seksin vuoksi, vaikkakin se on aina ollut mahtavaa. Suomalaisen, aika rajoittuneen ja pikkupoikamaisen miehen jälkeen oli mieletön kokemus rakastella aikuisen, osaavan ja seksikkään Miehen kanssa.

• riippuu mist roikkuu

Myönnettäköön, että mielestäni kyllä ulkomaalaiselta saatu seksi on parempaa, vaikka yksilöllistähän se on miesten kohdalla kuka osaa hommansa ja kuka ei. Minun mielipiteeni pohjautuu vahvasti siihen etten ole koskaan seurustellut suomalaisen kanssa, ja olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa turkkilaisen miehen kanssa. Nyt elän avoliitossa jälleen ulkomaalaistaustaisen miehen kanssa. Mielestäni kokemukseni perusteella on kuitenkin niin, että sitä kokoa löytyy ainakin pikkusen enemmän ulkomaalaisen miehen housuista ja toiseksi ne on kiihkeämpiä luonteeltaan kuin suomalaiset. Eivät ujostele tai mieti liikoja, hoitavat hommansa ja osaavat olla tarpeen tullen "rajumpiakin" jos siltä tuntuu. Joudun tosin myöntämään, että oma mielipiteeni johtuu kyllä nimenomaan miesmaustani, ja koska pidän enemmän tummemmista miehistä, niin myös pohjautuu mielipiteeni siihen. Muutama afrikkalaistaustainenkin ihan vaan yhdenillan juttuna on ollut, toisen kanssa meno oli oikein kivaa ja hurjaa. Toisella oli niin iso, että meenasi itku päästä, mutta hommaansa ei osannut alkuunkaan. Yksilöllistä siis ! :)

• liputan ruotsalaista

Myös virolaisiin miehiin olen kovasti tykästynyt. Hiven romantiikkaa...

• gffghfg

"Myönnettäköön, että mielestäni kyllä ulkomaalaiselta saatu seksi on parempaa"

" Minun mielipiteeni pohjautuu vahvasti siihen etten ole koskaan seurustellut suomalaisen kanssa"

No tosi hyvä vertailupohja :)

• 32r32r

Eli yksilöllistä on, mutta silti suomalainen on huonompi, ihan vain periaatteesta? Kai ymmärrät, että kyse ei ole suomalaisten todellisesta huonoudesta tai ulkomaalaisten todellisesta paremmuudesta? Kyse on sinun mielikuvistasi ja preferensseistäsi kansallisuuden suhteen. Ethän sinä oikeasti ole niin typerä, että väittäisit tosissasi ulkomaalaisilla olevan suuremman varustuksen tai paremmat rakastelutaidot vain siksi, että he eivät ole suomalaisia? Ethän?
        Entäs sitten, jos vastaan tulee musta kaveri, jonka onkin syntyperäinen suomalainen? Meneekö maailmankuva sekaisin?

• On se nero
        gffghfg kirjoitti:

"Myönnettäköön, että mielestäni kyllä ulkomaalaiselta saatu seksi on parempaa"

" Minun mielipiteeni pohjautuu vahvasti siihen etten ole koskaan seurustellut suomalaisen kanssa"

No tosi hyvä vertailupohja :)

Juu, todellinen asiantuntija :D

Hänestä tulisi varmaan hyvä tiedemies/tutkija. Voisi antaa faktaa vähän juttuja vilaistuaan :D

• Kyl mä tiiän hei
        32r32r kirjoitti:

Eli yksilöllistä on, mutta silti suomalainen on huonompi, ihan vain periaatteesta? Kai ymmärrät, että kyse ei ole suomalaisten todellisesta huonoudesta tai ulkomaalaisten todellisesta paremmuudesta? Kyse on sinun mielikuvistasi ja preferensseistäsi kansallisuuden suhteen. Ethän sinä oikeasti ole niin typerä, että väittäisit tosissasi ulkomaalaisilla olevan suuremman varustuksen tai paremmat rakastelutaidot vain siksi, että he eivät ole suomalaisia? Ethän?
        Entäs sitten, jos vastaan tulee musta kaveri, jonka onkin syntyperäinen suomalainen? Meneekö maailmankuva sekaisin?

Jotkut naiset haluavat julistaa suomalaiset huonommiksi kaikessa ihan vaan periaatteen takia. Ei niillä faktoilla niin väliä, kunhan pääsee kehumaan ulkomaalaista (kaikkia) ja vähättelemään suomalaisia.

Se on totta, koska sanoin niin ja haluan niin uskoa!!!111

• Mä en tajua
        32r32r kirjoitti:

Mistä lähtien kansalaisuus on vaikuttanut asioihin, jotka juontuvat kansallisuudesta?

• riippuu mist roikkuu

Selventääkseni... Olen harrastanut seksiä suomalaisten kanssa. En kuitenkaan seurustellut. Tarkoitin tällä sitä, että myös kun pidemmän aikaan olet saman ihmisen kanssa, seksi paranee koska tunteet tulevat mukaan ja oppii tietämään mistä toinen tykkää. Tätä en ole kokenut suomalaisten kanssa. Yhdenillan jutut nähty.

Ja mielipiteeni pohjautumisella tarkoitin sitä, että pidän henk.koht. enemmän ulkomaalaisista miehistä, joten heidän "paremmuus" johtuu tässä mielipiteessäni vain siitä. Suomalaisetkin voisivat olla melkoisia sonnia, mistä sitä tietää. Mutta jos ei kiinnosta tutustua, niin ei varmaan sitten vällyjen väliinkään päästä.

• hghjgh

Hetkinen - Sua ei siis kiinnosta edes tutustua suomalaisiin mutta seksiä kuiteskin oot suomalaisten kanssa harrastanut!
        Aika löyhillä perusteilla oot sitten vällyjen väliin miehiä laskenut jos et oo ees välittäny tutustuu panokavereihis.

• 32342342

Ei kannattaisi sitten kirjoittaa näin älyttömiä lauseita: "Myönnettäköön, että mielestäni kyllä ulkomaalaiselta saatu seksi on parempaa..."
        Ne antavat kirjoittajastaan täysin ääliömäisen kuvan.

• Ei irtopainoksia
        hghjgh kirjoitti:

Hetkinen - Sua ei siis kiinnosta edes tutustua suomalaisiin mutta seksiä kuiteskin oot suomalaisten kanssa harrastanut!
        Aika löyhillä perusteilla oot sitten vällyjen väliin miehiä laskenut jos et oo ees välittäny tutustuu panokavereihis.

Aina voi panna, vaikka ei uskaltaisi selvinpäin edes treffeille lähteä. Tämä tuntuu olevan nykyajan naisten periaate. Ei mikään ihme, että monilla on kymmeniä panokumppaneita.

Jotenkin surullista, mutta pankoot vaikka kaikkia, jos se niin ihailtavaa ja tavoiteltavaa muka on. Itse panostan enemmän laatuun kuin määrään.

• punapää88

voi hyvää päivää. afrikka ei ole maa vaan mantere. jos joku svensson sverigessä onnistuisi tai epäonnistuisi seksissä, olisiko jollakin latinolla oikeus sanoa, että eurooppalaiset (myös suomalaiset) miehet ovat huonoja sängyssä?

• Ei noin

Höh, eihän tuo ole ollenkaan sama asia. Afrikkalaisilla on lähtökohtaisesti samanlainen asennoituminen seksiin. Ja se ei palvele naisen nautintoa.

• nollamies

Niinpä. Me suomalaiset olemme kaikessa paskoja, täysin nollia, pienimunasia, huonoja sänky hommissa jne... Vain mustat parasta, vain mustilta saa orgasmeja, mutta valkoiselta ei. Eli kaikki Suomalaiset valehtelevat nauttivansa valkoisesta seksistä. Niin se on koko maailmassa, että valkoiselta ei saa tyydytystä.
      Valkoiset naiset maailmalla rasisteja valkoisia miehiä kohtaan mutta ei mustia kohtaan.

Suomalainen kelpaa vaan lapsen tekoon. Näin todistamme että, 100% Suomalaisista naisista tekee lapset rahasta, eikä rakkaudesta.
      Ero tulee aina enne kuin lapsi täyttää 18 vee, näin saadaan elatusmaksut.
      Moniko musta joutuu maksamaan elatusmaksuja yhteisestä lapsesta, jos on eronut Suomalaisesta naisesta.
      Suomalaisen miehen pitää maksaa seksistä, ja tietysti mustat saa kaiken ilmaiseksi, eikä tärvii kinua kahta sekuntia pitempään.

Suomalainen menee se mustan molon takia, koska se on tärkein tekijä se koko.
      Suomi miehen takia mennään vaan elatusmaksujen takia.

• Murheellista

Olipa vuodatus oletko ihan terve.Onko erostasi vasta vähän aikaa kun olet katkera ehkä väärille asioille.

• Laajenna

otosta. Ei kai ne kaikki voi huonoja olla. Ja kerro täällä kun löydät hyvän ja pistä nimikin vielä niin voitte vertailla mitä temppuja kenellekin tehnyt.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe