vastakkaisella sukupuolella? Minkälaisen miehen/naisen kanssa et voisi seurustella ja/tai harrastaa seksiä? On varmasti joku piirre, vaikka ulkonäöllä ei olisi väliä. Itse en voisi seurustella miehen kanssa, jolla on kaljapullohartiat, eli hyvin kapeat hartiat ja leveä iso takapuoli. Kasvoista olematon leuka on turn off.Vaikka hän olisi sisäisesti kuinka kaunis/komea, en voisi. Kaveri voisin toki olla. Silmälasit, huono iho, lyhyys, (lievä)lihavuus, laihuus ei haittaa, mutta tuo edellä mainittu yhdistelmä kyllä.
Mikä piirre vartalossa ja kasvoissa on turn off
17
772
Vastaukset
- äh...
mulla ei oo iso leuka, mutta rillit...
- ap.
Siis iso leuka ei haittaa miehellä ollenkaan. Eikä rillit.
- ei kun mulla
ap. kirjoitti:
Siis iso leuka ei haittaa miehellä ollenkaan. Eikä rillit.
ei juuri ole isoa leukaa...
- ap.
ei kun mulla kirjoitti:
ei juuri ole isoa leukaa...
Ei sen leuan iso tarvi olla. "Leuaton" mies on aika harvinainen. Naisille tyypillisempää.
- Himpalla oli
ap. kirjoitti:
Ei sen leuan iso tarvi olla. "Leuaton" mies on aika harvinainen. Naisille tyypillisempää.
myös pieni leuka
http://lh3.ggpht.com/-xDgfPMwaqzw/TAvS9hIdnHI/AAAAAAAADSM/6l-iVbN9BfM/heinrich-himmler.jpg
- frost-free
pottunenä, kalju nuori mies joka ei suostu leikkaamaan olemattomia haituviaan ja nyt kun mainitsit leuattomuuden niin...hintelyys on ok jos miehessä on katu-uskottavuutta mut sellainen urheilulla näännytetty hintelä on turn-off niin ja polkkatukka miehellä ehdoton turn-off...
Geniolla on valtava leuka ja huono iho. Minulla on kuulemma kaljapullohartiat.
Onnea valinnallesi.no itse tuskin ihastuisin mieheen joka olisi mua lyhyempi ja kevyempi
ja/tai kasvoiltaan kovin sievä ja lapsenomainen taikka sit finnejä täynnä,
mur- Sua on siinä
mielessä onnistanut, että etäsuhdemiehesi Toljake näyttää 70-vuotiaalta.
Sua on siinä kirjoitti:
mielessä onnistanut, että etäsuhdemiehesi Toljake näyttää 70-vuotiaalta.
mjahah,
ja siellähän sit ilmeisesti on joku Jumalainen Adonis kun ei kehtaa omaa naamaansa muille näyttää,
mur
Nainen, joka olisi minua pidempi. En, vaikka pituusero tasottuisikin vaakatasossa.
Tulikin mieleeni vanha juttu. Kaverini pokasi Suomen naisten lätkämaajoukkueen pelaajan. Siinä oli mielestäni kaikki turn-offit samassa ihmisessä. Se oli valtavan suuri, osin siilitukkainen ja käyttäytyi kuin mies. Olisin lyönyt roponi vetoa, että se on lesbo, mutta kaveri todisti toista.- KoppavaHoro
Mikään ei merkkaa niin kuin tuoksu. Vaikka olis kreikkalainen jumala, niin jos haju on väärä (ei välttämättä paha) niin se on kyllä nou thank you! Pahinta tässä on se, ettei sitä voi etukäteen määritellä (paitsi jos tuoksuna on Kouros), vaan sen tietää sitten siinä kun toisen niskaa nuuskuttelee. Vähän tylyä sanoa siinä vaiheessa, ettei heru, mutta minkäs teet...
- tuoksuva puutarha
On tutkittukin, että ihmisen oma ominaistuoksu toimii feromoneina
ja siten voi sananukaisesti kemiat kohdata.
Pallomainen keskivartolo ja hoikat raajat.
Kertoo siitä... no luonnollisesti, että on rasvan kertymisen suhteen kamalat geenit... Mutta myös siitä, että liikunta on ihan hirveä asia... Kun raajat on sellaset lihaksettomat ja silti ohuet... Yök.
hahmotelma kirjoitti:
Kertoo siitä... no luonnollisesti, että on rasvan kertymisen suhteen kamalat geenit... Mutta myös siitä, että liikunta on ihan hirveä asia... Kun raajat on sellaset lihaksettomat ja silti ohuet... Yök.
Luulisi ylipainoisella olevan lihaa edes reisissä... Mutku ei saatana liiku niin se on niinkin mahdollista...
hahmotelma kirjoitti:
Kertoo siitä... no luonnollisesti, että on rasvan kertymisen suhteen kamalat geenit... Mutta myös siitä, että liikunta on ihan hirveä asia... Kun raajat on sellaset lihaksettomat ja silti ohuet... Yök.
Anteeksi käytin väärää sanaa... Ei liikunta vaan liikkuminen. Liikunta kun tuo mieleen... No vähän niinku liikkumisen vuoksi liikkumisen. Tarkoitan tosiaan siis vain liikkumista.
Aktiiviliikunnan voi näiden aktiivisesti liikkumista minimoivien ihmisten kanssa jättää sanavarastosta pois kokonaan. Nämä eivät kävele yhtä kerrosta rappusia, jos on hissi. Ja postilaatikolle he eivät kävellen mene, vaan yhdistävät postin noutamisen aina siihen kun autolla lähtevät 200 metrin päässä olevaan kauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504