Mitä ajattelette kasvottomasta keskustelijasta joka haukkuu muita ja kerskuu olevansa sitä sun tätä, mutta mitään näyttöä hänellä ei tietenkään ole esittää?
Uhoileminen netissä
8
65
Vastaukset
Feikkaaminen on palstan parasta antia. Kyllähän sinä sen tiedät. ;-)
- y.b..
Niin, sinä olet feikki, mutta mistä syystä sinusta tuli sellainen?
y.b.. kirjoitti:
Niin, sinä olet feikki, mutta mistä syystä sinusta tuli sellainen?
Kuuluu palstan henkeen. ;-)
- Itkevä mies
yksi maamme tunnetuimmista evankelistoista...SAANKO PROUDLY PRESENTEERATA.......hyvät naiset ja herrat.....Ellina Heinonen!
http://www.tv7.fi/vod/player/?program=19375- Atte.
NONNII !!
HIHHULIKIN VIELÄ RIESANA TAAS!
- !!!!
Tomma tunnor bulrar mest
- puskalisko
oikeastaan ajattelen sitä, että mitä ajattelen tällaisesta kysymyksestä ja kuka hitto tällaisella paskalla kuorruttaa pääkoppansa
- RIESANA TAAS!
HIHHULIKIN VIELÄ RIESANA TAAS!
Iankaikkinen RIESA 24/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436