Naiset, miksi tulette iskemään minua kävelemällä viereen samaan pöytään ja olemalla aivan hiljaa?
Nainen, miksi isket tulemalla tyrkylle hiljaa?
19
1526
Vastaukset
- mfmdmm
Mistäs tiedät yrittääkö joku sua iskeä vain tulemalla viereiseen pöytään?
Hohhoijaa... - Mitenpä itse?
Silloin kun on tunteita, ihminen käyttäytyy eri tavalla kuin normaalisti. Eli puhumattomuus on ihan normaalia. Yhtä lailla toinen sukupuoli vaikenee, kun on TOSI kyseessä. Tarvii siis odottaa sopivaa hetkeä. Miten tulkitset tuon iskuyritykseksi, kukin saa istua siellä missä tykkää. Taisit jättää itse elämäsi tilaisuuden käyttämättä(kö)...?
- miesbaarista
Tulkitsen tapahtuman iskuyritykseksi tai iskettäväksituloyritykseksi, koska näissä tilanteissa tilaa on ollut baarissa yllinkyllin ja toinen tai kaksi naista tulee samaan pöytään keskusteluyhteyden (0.5-1m) päähän tai baaritiskille tilaamatta kuitenkaan juomaa. Siinä sitten ovat hiljaa ja vilkuilevat minua, kunnes lähtevät pois 2-3min päästä jos vain juttelen kavereilleni. En laske mukaan ruuhkatilanteita, vaan tällaisia selkeitä jossa tullaan lähelle ja vilkuillaan hiljaa, vaikka tilaa riittäisi esim 2m päässäkin.
Tällainen toiminta hämmentää hyvin paljon, koska vastuu siirretään minulle tyhjästä. Osaan kyllä tehdä aloitteita itse ihan puhumalla ja elämän tilaisuudet eivät ole jääneet käyttämättä. Tämä on vain omasta näkökulma harmittava muoti-ilmiö, koska en osaa suhtautua siihen, jos on juttu kesken kavereiden kanssa ja sitten pitäisi yhtäkkiä laukoa tyhjästä joku vitsi tai temppu, kun toiset antavat olettaa, että näytähän taitosi poika. Itse pidän vuorovaikutuksesta myös tutustumistilanteissa.- jaska jokunen
Kuulostaa hyvin tutulta. Sama saattaa tapahtua myös yksin ollessani. Luulisi että silloin voisi ainakin tulla ihan reilusti juttelemaan kun ei ole pelkoa että häiritsee tai keskeyttää mitään.
Näin vanhemmiten on oppinut jo tarkkailemaan ihan liikaa ihmisiä ja heidän käytöstään. Nykyään tällainen lähestymistapa aiheuttaa ainakin minussa hylkimisreaktion. Nuorempana sitä ei varmaan tajunnut ja alkoi iloisesti jutella kun viereen "sattui" naisihminen. - On epäreilua
Odottaa Miehiltä, että aina pitäisi olla valmis hurmaamaan Nainen kuin Nainen jos mennään siihen lähelle. Aika harva pystyy olemaan spontaanisti hauska ja hyvää keskustelu seuraa niin halutessaan. Itse en lämpene näihin lähelle tulijoihin jos ei ole ennestään tuttu, varsinkaan jos ei pukaheta ollenkaan tai katsota päin. Vaikea uskoa, että se olisi jotain aitoa kiinnostusta jos tullaan siihen lähelle sanomatta mitään, luultavasti vain huomion hakua. Pahimmassa tapauksessa odottavat, että tarjoaisin heille paukut.
- tdty
Voi voi. Sekinkö on liikaa sun miehisyydelle, ettet saa olla valitsija täysin sataprosenttisesti, kun joku naisraasu tulee oikein tyrkylle sun viereen, etkä saa itse valita. No voi voi sentään, kylläpä oli kamalaa.
- fck
Tuleekohan sulle paskahalvaus, jos se nainen aukaisisi suunsa ja yrittäisi oikein tuplatyrkyttää itseään sulle?
- 5+6
Itseluottamuksen puute tai ujous, vanhat stereotypiat (mies iskee jne.), irrationaalinen panikointi tuollaisissa tilanteissa, huomion kaipuu tai halu tuntea itsensä halutuksi, ei haluta tuntea sitä mahdollisten pakkien tuomaa tunnetta kun tuollaiset asiat voi aina selittää itselleen sillä, että mies ei vaan huomannut... jne. Mahdollisia syitä on paljon.
Ainakin olet sen verran montaa muuta miestä edellä, että osaat tunnistaa tällaiset tilanteet, jossa nainen hakeutuu lähellesi koska haluaa sinun lähestyvän häntä. Se on paljon enemmän kun monesta muusta miehestä voidaan sanoa.- huohhdjdgh
"Ainakin olet sen verran montaa muuta miestä edellä, että osaat tunnistaa tällaiset tilanteet, jossa nainen hakeutuu lähellesi koska haluaa sinun lähestyvän häntä. Se on paljon enemmän kun monesta muusta miehestä voidaan sanoa."
Yleensähän miehet valittaa täällä, kun eivät tiedä uskaltaisiko lähestyä jotain naista, kun eivät osaa tulkita elekieltä ja naisia ja ulvovat kun nainen ei voi tehdä suoraa aloitetta. Tää oli ensimmäinen havainto, joita ärsyttää se, että saavat naiselta merkin lähestyä itseään. Sekin vaan piti nähdä mahdollisimman negatiivisessa valossa. - voittajan elkeet
En yhtään ihmettele, että Suomessa on niin paljon sinkkuja, kun aivan alkeellisetkin lähestymistavat ovat ihan hakusessa. Ulkomaalaiset ovat tässä asiassa valovuoden meitä jurreja suomalaisia edellä ja kulkevat kauniit suomineidot kainalossaan. Varmaan ulkkarit itsekin vähän ihmettelevät omaa suosiotaan mutta mitä välii.
- miesbaarista
Keskustelua ei oikein tunnu syntyvän. Ilmeisesti jokaisella on omat syynsä tai ei lainkaan suunniteltua syytä, mikä tekee henkilökohtaisen käyttäytymisen tarkastelusta hankalaa.
Haluan nyt kuitenkin ketjun avaajana vielä sanoa, että en minä sitä tarkoittanut, että naisten tulisi iskeä minua eri tavalla. Kenelläkään ei ole velvollisuutta minua kohtaan ja jokainen saa tavoitellä ketä haluaa ja millä tavalla vain haluaa.
Olisin vain ollut kiinnostunut kuulemaan naisten omia ajatuksia toimistaan. Kun ajattelen 5 6:n viestiä, niin tulee väistämättä mieleen olenkohan itse pasiivisuuttani aiheuttanut joillekkin naisille vääriä käsityksiä heidän viehättävyydestään tai pakkien antamisesta. Siitähän ei ole ollut kyse, vaan hämmennyksestä hiljaista tyyliä kohtaan. Onneksi kuitenkin perinteinen keskustelevampi tyyli jyllää toistaiseksi ja hiljaiset tyttösetkin lienevät löytäneen etsimänsä jostain muualta.- 19
Sorry vain, mutta kovin on kapeat ja kaavoihin kangistuneet maailmankuvat. Mistä tuollainen psyko-henkinen joustamattomuus, esntellisuus ja karikatyyrinen maailmanluva ihmissuhteissa kumpuaa? Mistä moinen henkinen itaruus?
Elä ja anna toistenkin elää. On täysin luontaista naisille luoda asetelma jossa voi potentiaalisesti luoda kontaktin. Edelleen nykyisinkin suurelle osaa naisista on vaikea tehdä suoraa keskustelun avausta ja siksi he tekevät itsensä "näkyviksi" mahdolliselle keskustelukumppanille. Varsin moni Suomi-juntti kuvittelee naisen olevan "valmista kauraa" ja haluavan suoraan sänkyyn jos hän avaa keskustelun.
Mies on täysin vapaa reagoimaan lähelle tulemiseen tai olla reagoimatta.
Toisaalta, mikä estää miestä tervehtimästä ja hymyilemästä ystävällisesti lähelle tulleelle naiselle, varsinkin jos hän vakuttaa sympaattiselta? Ei se mihinkään sido. Päinvastoin, se saattaa tarjota mahdollisuuden viettää vaikkapa pienen ennon ja mukavan tuokion toisen kanssa keskustellen sen sijaan, että "katselee seiniä".
Täytyy todeta suomalaisten sosiaalisten taitojen olevan edelleenkin kivikaudelta. Etelä-Euroopassa keskustellaan jatkuvasti eri tilanteissa tuiki tuntemattomien ihmisten kanssa, naisten, miesten, nuorten ja vähemmän nuorten. Sosialiset kontaktit ja vuorovaikutus on luonnollista. C'est la vie!
Suomi-juntti kyräilee ja arvuuttelee toisen motiiveja ja vääntää aivan viattomista tilanteista ties millaisia skenarioita vinoutuneessa, kapeutuneessa ja ahdasmielisessä mielessään.
On siinä ketjun avaajalla "ongelmat" ! Argh ! - miesbaarista
19 kirjoitti:
Sorry vain, mutta kovin on kapeat ja kaavoihin kangistuneet maailmankuvat. Mistä tuollainen psyko-henkinen joustamattomuus, esntellisuus ja karikatyyrinen maailmanluva ihmissuhteissa kumpuaa? Mistä moinen henkinen itaruus?
Elä ja anna toistenkin elää. On täysin luontaista naisille luoda asetelma jossa voi potentiaalisesti luoda kontaktin. Edelleen nykyisinkin suurelle osaa naisista on vaikea tehdä suoraa keskustelun avausta ja siksi he tekevät itsensä "näkyviksi" mahdolliselle keskustelukumppanille. Varsin moni Suomi-juntti kuvittelee naisen olevan "valmista kauraa" ja haluavan suoraan sänkyyn jos hän avaa keskustelun.
Mies on täysin vapaa reagoimaan lähelle tulemiseen tai olla reagoimatta.
Toisaalta, mikä estää miestä tervehtimästä ja hymyilemästä ystävällisesti lähelle tulleelle naiselle, varsinkin jos hän vakuttaa sympaattiselta? Ei se mihinkään sido. Päinvastoin, se saattaa tarjota mahdollisuuden viettää vaikkapa pienen ennon ja mukavan tuokion toisen kanssa keskustellen sen sijaan, että "katselee seiniä".
Täytyy todeta suomalaisten sosiaalisten taitojen olevan edelleenkin kivikaudelta. Etelä-Euroopassa keskustellaan jatkuvasti eri tilanteissa tuiki tuntemattomien ihmisten kanssa, naisten, miesten, nuorten ja vähemmän nuorten. Sosialiset kontaktit ja vuorovaikutus on luonnollista. C'est la vie!
Suomi-juntti kyräilee ja arvuuttelee toisen motiiveja ja vääntää aivan viattomista tilanteista ties millaisia skenarioita vinoutuneessa, kapeutuneessa ja ahdasmielisessä mielessään.
On siinä ketjun avaajalla "ongelmat" ! Argh !Junttiuteen erikoistuneelle filosofille:
Taidat kompastua oman subjektiivisen tulkintakykysi rajallisuuteen. En niinkään arvostellut naisten lähestymistyyliä, vaan pikemminkin etsin syitä siihen ja totesin sen olevan itselleni haastava keskusteluun pääsemiseksi. Minulle ei ole täysin vaivatonta avata peliä, jos toinen tulee puskista viereen ja odottaa siinä suu kiinni.
Viestistäsi heijastuu jonkinlainen sovinistis-konservatiivinen ajattelutapa, jossa nainen käsitetään luonnostaan hyvin epävarmaksi ja miehen velvollisuutena ohjastaa nainen suhteeseen. Näinhän ei onneksi enää ole! Naisen on hyvä tehdä aloitteita omien halujen ja päämäärien saavuttamiseksi ja toisaalta mieskin saa olla joskus epävarma ilman että menettää koko miehisyytensä.
Emme elä enää 1800-luvun sikarintuoksuisissa salongeissa. - 19
miesbaarista kirjoitti:
Junttiuteen erikoistuneelle filosofille:
Taidat kompastua oman subjektiivisen tulkintakykysi rajallisuuteen. En niinkään arvostellut naisten lähestymistyyliä, vaan pikemminkin etsin syitä siihen ja totesin sen olevan itselleni haastava keskusteluun pääsemiseksi. Minulle ei ole täysin vaivatonta avata peliä, jos toinen tulee puskista viereen ja odottaa siinä suu kiinni.
Viestistäsi heijastuu jonkinlainen sovinistis-konservatiivinen ajattelutapa, jossa nainen käsitetään luonnostaan hyvin epävarmaksi ja miehen velvollisuutena ohjastaa nainen suhteeseen. Näinhän ei onneksi enää ole! Naisen on hyvä tehdä aloitteita omien halujen ja päämäärien saavuttamiseksi ja toisaalta mieskin saa olla joskus epävarma ilman että menettää koko miehisyytensä.
Emme elä enää 1800-luvun sikarintuoksuisissa salongeissa.>> Nainen, miksi isket tulemalla tyrkylle hiljaa?
Aivan ensimetriltä henkinen asennemaailma alkaa viirata. Jo lähtökohtaisesti lievästi ilmaisten alatyylinen ja naista arvostamaton karikatyyriolettama. On selvää, että mikäli lähetyville tuleva nainen koetaan pelkkänä "tyrkkynä", niin sen seurauksetkin ovat sen mukaiset. Muita vaihtoehtoja?
>> Tulkitsen tapahtuman iskuyritykseksi tai iskettäväksituloyritykseksi, koska näissä tilanteissa tilaa on ollut...
Voisko olla kyse subjektiivisestä mielkuvasta oman roolisi ja herättämäsi kiinnostavuuden suhteen? Mahtuuko maailmanuvaasi ko. olevissa tilanteissa vain "tyrkky" ja "iskuyritys" miesten ja naisten välisessä vuorovaiktuksessa? Missä ihminen?
>> Siinä sitten ovat hiljaa ja vilkuilevat minua, kunnes lähtevät pois 2-3min päästä jos vain juttelen kavereilleni.
Mistä johtunee, mutta keronnastasi tulee jotenkin hieman narsisitis-subjektiivinen vaikutelma.
>> Tällainen toiminta hämmentää hyvin paljon, koska vastuu siirretään minulle tyhjästä.
Mikä vastuu? Olet täysin vapaa toimimaan haluamallasi tavalla, joko naisen huomioimalla tai sitten ei. Halutessai voit reagoidan olettamaasi osaksesi saamaasi huomioon. Ystävällinen hymy ja rento tervehdys ei maksa mitään.
>> Tämä on vain omasta näkökulma harmittava muoti-ilmiö, koska en osaa suhtautua siihen,
Muoti-ilmiö? Yhtä vanha kuin maailma. Useinkin naiset ollessaan kiinnostuneista jostakin mielestä toimivat tavalla, että tämä huomaa heidät toivoen tulevansa huomioiduksi. Se ilmenee monin eri tavoin kontekstistä riipuen, spontaani tilanne, yleinen tilaisuus, ammattimiljöö, yhteisessä tuttavapiirissä jne. Joka tapauksessa nainen alkaa hakea mahdollisuuksia olla siellä missä mieskin.
>> ...jos on juttu kesken kavereiden kanssa ja sitten pitäisi yhtäkkiä laukoa tyhjästä joku vitsi tai temppu,
Ensinnäkään sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään sellaista jota et halua tehdä. Vapaus ja valinta on omasi. Ovatko siis naisten ja miesten väliset kesksutelun avaukset jotakin sirkushuvia? Mikäli näin, niin ehkä onkin parempi vaieta.
>> Itse pidän vuorovaikutuksesta myös tutustumistilanteissa.
On erilaista vuorovaikutusta. Naisten ja miesten toimintamallit useinkin poikkeavat toisistaan. Toisaalta mikäli tunnet lähettyville tulevan naisen vieraana ja ei mielenkiintoisena, niin voit olla reagoimatta.
>> Minulle ei ole täysin vaivatonta avata peliä, jos toinen tulee puskista viereen ja odottaa siinä suu kiinni.
Osaapa olla subjektiivis-negatiiviset maailmankuvat. Ei se nainen ole uhka elämällesi. Mikäli viereeni tupsahtaa itseäni viehättävä nainen, joka alkaa silmäillä minua hieman pidempään, niin olen vain otettu ja vastaan hänelle ystävällisellä hymyllä ja viipyvällä katseella. Ensi askel lähempään tutustumiseen.
Olet olet täysin vapaa reagoimaan tai olla reagoimatta. "Tyrkky" - "iskuyritys" - "peli". Mikäli läheisyyteen ilmestynyt nainen herättää tuonkaltaisia alentavia ja negatiivisiä tunteita ja ajatuksia, niin on varmasti molemien kannalta parempi että jatkat vain yhä tiivimmin kesksutelua kavereidesi kanssa. Kannattaisko muuten hieman tarkistaa arvomaailmaa ja vuorovaikutus-, sekä ihmissuhdeasenteitaan? Nainen on ennnekaikkea _i h m i n e n_ ja _y k s i l ö_, ei mikään pelikenttä tai makuualusta.
>> Viestistäsi heijastuu jonkinlainen sovinistis-konservatiivinen ajattelutapa, jossa nainen käsitetään luonnostaan hyvin epävarmaksi ja miehen velvollisuutena ohjastaa nainen suhteeseen.
Erikoinen tilanteen ylösalaisin asettelu. Valitat naisten heille luontaista toimintatapaa ja sitä etteivät naiset tee avointa keskutelunavausta ja sitten peilaat tuon reaaliteetin siihen reagoivan sovinismiksi ( ps. kannattaa tarkistaa sovinismin laajempi merkitys ).
Ihmiset ovat yksilöitä iästään, sukupuolestaan ja kulttuuristaan huolimatta. Kuitenkin edelleenkin suurella osalla naisa on naisille ominainen tapa reagoida ja toimia mies-naisuhteissa. Se niinsanottu "nykymaailma" ei todellisuudessa ole kuitenkaan muuttanut miesten ja naisten syvintä olemusta, vaikka on onneksi tuonut myös naisille enempi vapautta toimia.
>> Naisen on hyvä tehdä aloitteita omien halujen ja päämäärien saavuttamiseksi ja toisaalta mieskin saa olla joskus epävarma ilman että menettää koko miehisyytensä.
No, tulihan se sieltä viimein. Avauksessa purat todellisuudessa omaa turhaumaa ja peilaat omia subjektiivisia odotuksiasi naisilta toivomiesi toimintamallien suhteen.
Anteeksi, mutta en oikein osaa hahamotta ja sisäistää miten koet menettäväsi avauksessa kuvaamasasi tilanteessa "miehisyytesi." Ehkä kuitenkin kannattaisi tarkistaa vuorovaikutusmallejasi ja opetella arvostamaan naisia ja aivan ensiksi opetella kohtelemaan heitä ihmisinä ja yksilöinä, ei "tyrkkyinä" - "iskua yrittävinä" ja "pelikenttinä.". 19 kirjoitti:
>> Nainen, miksi isket tulemalla tyrkylle hiljaa?
Aivan ensimetriltä henkinen asennemaailma alkaa viirata. Jo lähtökohtaisesti lievästi ilmaisten alatyylinen ja naista arvostamaton karikatyyriolettama. On selvää, että mikäli lähetyville tuleva nainen koetaan pelkkänä "tyrkkynä", niin sen seurauksetkin ovat sen mukaiset. Muita vaihtoehtoja?
>> Tulkitsen tapahtuman iskuyritykseksi tai iskettäväksituloyritykseksi, koska näissä tilanteissa tilaa on ollut...
Voisko olla kyse subjektiivisestä mielkuvasta oman roolisi ja herättämäsi kiinnostavuuden suhteen? Mahtuuko maailmanuvaasi ko. olevissa tilanteissa vain "tyrkky" ja "iskuyritys" miesten ja naisten välisessä vuorovaiktuksessa? Missä ihminen?
>> Siinä sitten ovat hiljaa ja vilkuilevat minua, kunnes lähtevät pois 2-3min päästä jos vain juttelen kavereilleni.
Mistä johtunee, mutta keronnastasi tulee jotenkin hieman narsisitis-subjektiivinen vaikutelma.
>> Tällainen toiminta hämmentää hyvin paljon, koska vastuu siirretään minulle tyhjästä.
Mikä vastuu? Olet täysin vapaa toimimaan haluamallasi tavalla, joko naisen huomioimalla tai sitten ei. Halutessai voit reagoidan olettamaasi osaksesi saamaasi huomioon. Ystävällinen hymy ja rento tervehdys ei maksa mitään.
>> Tämä on vain omasta näkökulma harmittava muoti-ilmiö, koska en osaa suhtautua siihen,
Muoti-ilmiö? Yhtä vanha kuin maailma. Useinkin naiset ollessaan kiinnostuneista jostakin mielestä toimivat tavalla, että tämä huomaa heidät toivoen tulevansa huomioiduksi. Se ilmenee monin eri tavoin kontekstistä riipuen, spontaani tilanne, yleinen tilaisuus, ammattimiljöö, yhteisessä tuttavapiirissä jne. Joka tapauksessa nainen alkaa hakea mahdollisuuksia olla siellä missä mieskin.
>> ...jos on juttu kesken kavereiden kanssa ja sitten pitäisi yhtäkkiä laukoa tyhjästä joku vitsi tai temppu,
Ensinnäkään sinun ei tarvitse tehdä yhtään mitään sellaista jota et halua tehdä. Vapaus ja valinta on omasi. Ovatko siis naisten ja miesten väliset kesksutelun avaukset jotakin sirkushuvia? Mikäli näin, niin ehkä onkin parempi vaieta.
>> Itse pidän vuorovaikutuksesta myös tutustumistilanteissa.
On erilaista vuorovaikutusta. Naisten ja miesten toimintamallit useinkin poikkeavat toisistaan. Toisaalta mikäli tunnet lähettyville tulevan naisen vieraana ja ei mielenkiintoisena, niin voit olla reagoimatta.
>> Minulle ei ole täysin vaivatonta avata peliä, jos toinen tulee puskista viereen ja odottaa siinä suu kiinni.
Osaapa olla subjektiivis-negatiiviset maailmankuvat. Ei se nainen ole uhka elämällesi. Mikäli viereeni tupsahtaa itseäni viehättävä nainen, joka alkaa silmäillä minua hieman pidempään, niin olen vain otettu ja vastaan hänelle ystävällisellä hymyllä ja viipyvällä katseella. Ensi askel lähempään tutustumiseen.
Olet olet täysin vapaa reagoimaan tai olla reagoimatta. "Tyrkky" - "iskuyritys" - "peli". Mikäli läheisyyteen ilmestynyt nainen herättää tuonkaltaisia alentavia ja negatiivisiä tunteita ja ajatuksia, niin on varmasti molemien kannalta parempi että jatkat vain yhä tiivimmin kesksutelua kavereidesi kanssa. Kannattaisko muuten hieman tarkistaa arvomaailmaa ja vuorovaikutus-, sekä ihmissuhdeasenteitaan? Nainen on ennnekaikkea _i h m i n e n_ ja _y k s i l ö_, ei mikään pelikenttä tai makuualusta.
>> Viestistäsi heijastuu jonkinlainen sovinistis-konservatiivinen ajattelutapa, jossa nainen käsitetään luonnostaan hyvin epävarmaksi ja miehen velvollisuutena ohjastaa nainen suhteeseen.
Erikoinen tilanteen ylösalaisin asettelu. Valitat naisten heille luontaista toimintatapaa ja sitä etteivät naiset tee avointa keskutelunavausta ja sitten peilaat tuon reaaliteetin siihen reagoivan sovinismiksi ( ps. kannattaa tarkistaa sovinismin laajempi merkitys ).
Ihmiset ovat yksilöitä iästään, sukupuolestaan ja kulttuuristaan huolimatta. Kuitenkin edelleenkin suurella osalla naisa on naisille ominainen tapa reagoida ja toimia mies-naisuhteissa. Se niinsanottu "nykymaailma" ei todellisuudessa ole kuitenkaan muuttanut miesten ja naisten syvintä olemusta, vaikka on onneksi tuonut myös naisille enempi vapautta toimia.
>> Naisen on hyvä tehdä aloitteita omien halujen ja päämäärien saavuttamiseksi ja toisaalta mieskin saa olla joskus epävarma ilman että menettää koko miehisyytensä.
No, tulihan se sieltä viimein. Avauksessa purat todellisuudessa omaa turhaumaa ja peilaat omia subjektiivisia odotuksiasi naisilta toivomiesi toimintamallien suhteen.
Anteeksi, mutta en oikein osaa hahamotta ja sisäistää miten koet menettäväsi avauksessa kuvaamasasi tilanteessa "miehisyytesi." Ehkä kuitenkin kannattaisi tarkistaa vuorovaikutusmallejasi ja opetella arvostamaan naisia ja aivan ensiksi opetella kohtelemaan heitä ihmisinä ja yksilöinä, ei "tyrkkyinä" - "iskua yrittävinä" ja "pelikenttinä.".Hehe. Tässähän tilanteessa asian voi ottaa ihan joltain muulta kuin iskemiskantilta puolin ja toisin kunnes tuollaiset paineet menee ohi. Voihan sitä aina sanoa suoraan jos toinen rupeaa saamaan niitä ideoita että "sä olet hauska/mukava/kiva, mutta mä tahdon tänään olla ajattelematta tommosia" tai jotain. Jätetään ne pelit kotiin. Mun mielestä olisi hyvä jos nainen uskaltaisi kunnolla lähestyä huolimatta siitä mitä jotkut muut naiset jotka nyt sattumalta ovat samassa baarissa ja joita ei tunne, ajattelevat. Miehenä en halua lähestyä jos tiedän vaikuttavani "kukavaankelpaa"-tyypiltä tai pelurilta, niitä päiviä on jolloin on vaikea vaikuttaa muulta vaikka olisi oikeasti mukava lähestyä naista. Ainahan se on kynnys molemmille joka tapauksessa, turha ruveta syyttelemään toisia.
- Caleb87
Kumpa minulle kävisi kuten aloittajalle että tulisi nainen samaan pöytään, toki mieluiten silloin kun olen yksi pöydän äärellä.
Vaikka minulla onkin vain miehiä kavereina. Tunnen oloni tuntemattomien ihmisten joukossa mukavimmaksi naisten vierellä kaikissa julksissa paikoissa, baarin lisäksi myös esimerkiksi bussissa olen mieluummin naisen vieressä kuin miehen vieressä. Tuntemattomista miehistä tulee lähinnä inhottava olo ja tulee aina toive että kumpa mies häipyisi läheltäni mahdollisimman pian. - pistit naurattamaan
Älä luule itsestäsi liikoja, nörtti.
Siihen voi olla satamiljoonaa muuta syytä, miksi nainen menee juuri sinun pöytäsi viereiseen pöytään istumaan. Ei se hiljaa oleminen ole mitään iskemistä. - 14+9
tota nii, itse naisena harrastan kyseistä menettelytapaa ihan johtuen siitä, että joku tyyppi kovasti kiinnostaisi, mutta en vaan kehtaa mennä täräyttämään mitään avausreplaa suorilta käsin niin menemällä keskusteluetäisyydelle koitan vähän mitata et olisko saumaa tai edes ylipäänsä tyyliin et 'heeei ooks muute huomannu et mäkin oisin täällä'. jos saa takasin vähän silmää ja hymyä niin jos tyyppi on yksin niin sitten lähden juttusille, jos on kaveriporukassa niin jätän myöhemmälle ja vaikka vähän odottelen että kaveri itse etsiytyisi minun luokseni kun on saanut juttunsa juteltua. se on vähän sellasta vihreen valon hakemista et sais toisesta jonkun signaalin et juu sopii lähestyä en saa oksennusrefleksireaktiota.
Heippa! Kaipasit naisilta vastauksia. Syy todennäköisesti on ujona/ ei niin sanaseppänä olon vuoksi useimmat hakee vähän varmistusta ennen lähestymistään kuten nim 14 9. asian esitteli.
Minusta on mukavaa jos joku lähestyy minua sillai hiljaakin, kunhan tulisi puhe-etäisyydelle asti ja vielä ehkä hieman nyökkäisi noin niinkun tervehdykseksi jos ei suusta sanaa saa ulos (niinkun minulle käy jos kiinnostaa) Sitten on helpompi tervehtiä ja keksiä juttuja.
Minusta taas tuntuu, että pojat/miehet käyttää tätä keinoa (hiljaista tuijottamista) tai sitten sanovat tehneensä vedon, jonka vuoksi lähestyvät, ja heti kun ei keksi sanomista häviävät.
BTW. Miksi mies ei voi puhua kun yhdelle "yritykselle" illassa? En tarkoita kaikkia mutta tullut tälläinenkin uumotus..
Ps1. Etkö muka itse ole päätellyt asiaa? Tulkinnut asiaa väärin kun joku on sinua kiinnostanut? Ei kiinnostakaan ehkä mutta tsekkasit kuitenkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483