Arkkipiispa ja piispat vierailevat Lähi-idässä Turun Sanomat kotimaa 23.3.2012 klo:14:41
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/326163/Arkkipiispa ja piispat vierailevat Lahiidassa
Suomen evankelisluterilaisen kirkon piispat vierailevat ensi viikolla arkkipiispa Kari Mäkisen johdolla Israelissa ja palestiinalaisalueilla. Kirkon tiedotuskeskuksen mukaan piispat käyvät raamattuhistorian pyhillä paikoilla. Ohjelmassa on tapaamisia alueen kirkollisten ja uskonnollisten johtajien kanssa.
Piispat tapaavat myös sekä Israelin hallituksen että palestiinalaishallinnon edustajia.
Piispat on kutsunut Jordanian ja Pyhän maan evankelisluterilaisen kirkon piispa ja Luterilaisen maailmanliiton presidentti Munib A. Younan.
TS–STT
ps.miten Raamatullinen (vt tai ut) on tämä että evlut suuntauksella on maailmanliiton presidentti? Eikö tuo evlut maailmanliiton presidentti ole se hemmo joka okkultisti vapaamuurari ja on ideologisesti lähes palestiinan muslimi! 8-I
http://fi.wikipedia.org/wiki/Munib_Younan
https://www.google.fi/#hl=fi&sugexp=frgbld&gs_nf=1&cp=15&gs_id=5&xhr=t&q=Munib A. Younan&pf=p&output=search&sclient=psy-ab&oq=Munib A. Younan&aq=&aqi=&aql=&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.,cf.osb&fp=a996abda0db8f2fe&biw=1198&bih=573
Arkkipiispa, piispat +hoviväki vierailee Lähi-idässä
19
92
Vastaukset
- Tiedotus!
"Munib A. Younanista on kertonut Harri Veijosen kirja "Jerusalemista sovittaessa Jeesus saapuu pilviin" seuraavaa:
"Palestiiinalaispapille (Apu-lehti 12.8.94) voi vastata, ettei sekään pirulle riitä, kysymykseen pitävätkö Suomen siionistikristityt Israelin vetäytymistä Gazasta ja Jerikosta paholaisesta lähtevänä. Kirkko yhtä vähän kuin Jasser Arafatin tavannut arkkipiispa John Vikström ovat profeettoja kuten palestiinalaispappi ylistää. Hehän profetoidun pimeyden huipun toteuttavat! "Portto tuo kirkon siunauksen Jumalan tuomion syylle, Israelin maan jakamiselle" (Pelastumisesi sanakirja). - - Luterilainen palestiinalaispappi kehotti meitä kaikkia tekemään parannusta, mutta parannuksen teko ei auta noita, jotka tarkoittavat sillä Jumalaa ja Hänen Sanaansa vastaan sotimista!" Seurakunnan Tiedotuskeskus/HV" - geeaa
"Verorahoilla". Voisitko määritellä millä verorahoilla ja mistä tunnet asian niin, että voit sen totena täällä esittää?
Mikäli kyse on kirkollisveroista, asia koskettaa ainoastaan kirkon jäseniä.
Valtion verorahoilla, jotka koskettavat kaikkia Suomen kansalaisia, tekevät poliitikot päivittäin, turhiakin, lentomatkoja edes takaisin, ympäri maailmaa. Mm. edellinen presidenttimme Tarja Halonen osasi hyvin hyödyntää työnsä tuomia mahdollisuuksia matkustella ympäriinsä. Samaa teki presidentti Martti Ahtisaari, näitä viimeaikaisia presidenttejä mainitakseni.
On normaalia, että tiettyjä tapahtumia varten täytyy kokoontua selvittämään asioita.
Olitko yhtä huolissasi kun Ruandan kansanmurhaa selvitellessä suomalaiset veronmaksajat saivat kustantaa oikeuden palvelijoiden lentelemisen edes takaisin Suomen ja Ruandan väliä, asiassa joka ei itsessään liittynyt millään tavoin Suomeen ja suomalaisiin, mutta tuli kuitenkin suomalaisten veronmaksajien maksettavaksi. Maksoivatko Ruandalaiset itse näistä lento- ja oikeudenkäyntikuluista euroakaan, en tiedä. - verovaroilla
Evlut lahkon Arkkipiispa Kari Mäkisen vuosiansio on yli 100.000€/vuosi ! Luulisi hänellä olevan rahaa matkustella niillä lampailta ja veromaksajilta huijatuilla varoilla!
Matka maksetaan erikseen evlut lahkoon piikkiin!
Vuosittain valtio antaa kymmeniä miljoonia euroja verorahoja evlut lahkolle,
se kun on valtionuskonto! Valtionuskonto jossa kirkkojen palkkapaimenet ja vanhemmisto valitaan puolupoliittisin perustein sdp kok kesk vihr rkp ps vas nimilistoilta.
Niin antaa valtiojohto rahaa myös muille suurimmille portto lahkoille (ilm.17-18)!
Näissä kaikissa papiston palkat ja menot vie suuren osa! Evlut lahkoihin kuulumattomat maksaa heidän matkoja ja edustuskuluja verovaroista!
Ei he omalla rahalla tai omalla työllä ansaituilla rahoilla matkustele!
Ensimmäisellä palkkapaimen paavali, ei halunut olla kenellekään rasitteeksi vaikka joutui muilta apua pyytämään, paavalilla oli ammattina teltantekeminen!
Mitä ihmettä SDP:n miljonäärit Tarja ja Martti taikka Ruanda nyt tänne palstalle ja tähän keskusteluun kuluu ?- geeaa
Yhtä paljon, jos enemmänkin, he kuuluisivat tälle palstalle, kuin ev.lut.kirkon piispat, joista itse haluat puhua.
Lukuisilla yksityisillä ihmisillä on elämässään esim. varaa matkustella kymmeniä kertoja Thaimaaseen, tai Etelä-Afrikkaan, toisilla ei ole varaa ulkomaan matkoihin ollenkaan, hyvä jos saa kengät itselleen.
Yksi piispojen valtionvierailu ei kovin rahakasta ole näihin verrattuina. Satakertaa ulkomailla matkaillut ei ole kunnioitettava ihminen, niinkuin hän itse luulee. Yhdenkin merenaaltoihin heitetyn matkan hinnalla hän olisi voinut auttaa kärsiviä ihmisiä. Uskovaiset, varmasti piispatkit, syytävät vuosittain yhteensä miljoonia euroja omista rahoistaan avustusjärjestöille ja niitä kautaa apua tarvitseville, Kristityillä itsellään on lukemattomia avustusjärjestöjä maailmalla. Juuri sellaisella matkalla piispat ovat.
Mutta tätähän ei kommunisti ymmärrä. Kommunisteilla ei tiettävästi ole yhtäkään avustusjärjestöä, sillä he suunnittelevat vain vallankumousta ja sotaa ja sanovat, ettei yksilöä saa auttaa, jos ei voi auttaa kaikkia. Näillä verukkeilla ei kommunistin tarvitse auttaa ketään. Lennellä vaan itse vuosittain toiselle puolelle maapalloa ensimmäisessä luokassa, kuin täysporvari ainakin, juoda hunajamaitoa ja syödä hummeria - verovaroilla
geeaa kirjoitti:
Yhtä paljon, jos enemmänkin, he kuuluisivat tälle palstalle, kuin ev.lut.kirkon piispat, joista itse haluat puhua.
Lukuisilla yksityisillä ihmisillä on elämässään esim. varaa matkustella kymmeniä kertoja Thaimaaseen, tai Etelä-Afrikkaan, toisilla ei ole varaa ulkomaan matkoihin ollenkaan, hyvä jos saa kengät itselleen.
Yksi piispojen valtionvierailu ei kovin rahakasta ole näihin verrattuina. Satakertaa ulkomailla matkaillut ei ole kunnioitettava ihminen, niinkuin hän itse luulee. Yhdenkin merenaaltoihin heitetyn matkan hinnalla hän olisi voinut auttaa kärsiviä ihmisiä. Uskovaiset, varmasti piispatkit, syytävät vuosittain yhteensä miljoonia euroja omista rahoistaan avustusjärjestöille ja niitä kautaa apua tarvitseville, Kristityillä itsellään on lukemattomia avustusjärjestöjä maailmalla. Juuri sellaisella matkalla piispat ovat.
Mutta tätähän ei kommunisti ymmärrä. Kommunisteilla ei tiettävästi ole yhtäkään avustusjärjestöä, sillä he suunnittelevat vain vallankumousta ja sotaa ja sanovat, ettei yksilöä saa auttaa, jos ei voi auttaa kaikkia. Näillä verukkeilla ei kommunistin tarvitse auttaa ketään. Lennellä vaan itse vuosittain toiselle puolelle maapalloa ensimmäisessä luokassa, kuin täysporvari ainakin, juoda hunajamaitoa ja syödä hummeriaTottakai portto babylon lahkon vierailu lähi-idässä ja Israelissa kuuluu tänne juutalaisuus palstalle! He kun opettaa Israel vastaista korvausteologiaa.
Ja samalla okkutisti vapaamuurarit ja temppelinherrat loosit ja lahkot ohjaa ekumeniaa ja evlut lahkoa!
Yritä vedättää keskustelua pois arasta aloitus aiheesta! Joka koskee korvausteologien ns. "moraalisen oikeutukseen" miehittää ja valloittaa koko Israel! tämän tähden nuo loosien ja lahkojen johdot vierailee lähi-idässä!
(vapaamuurarit jotka on evlut lahkossa aarkkipiispoinan ja piispoina vannovat käsi koraanilla! Tiesitkö tätä?)
Mitä sotket kommunismia tänne palstalle vaikka historiasta näemme tämän, se on Venäjän juutalaisten keksimä ideologia ja valtiomuoto! Jolla he sai alistettua köyhällistön ja heidän riittävän toimeentulon minimiin.
Hyväksi on nyt sitten tässä keskustelussa tietää tämä... Ei kommunismissa ja äärikapitalismilla ja niiden lopputuloksella ole mitään eroa! Molemmissa kun valtaeliitti vie rusinat ja pullat. Köyhä kansa saa mollemmisa ideologeissa tehdä työtä ilman kunnon palkkaa, kuin juutalaiset Egybtin orjuudessa.
Tänäänkin tämä heikoimman kansanosan alistamine nja orjuuttamienen on vastoin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Elohim Jahven tahtoa!
Mal.3:5
Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Mal. 3:1&rnd=1317013164923
Ei tässä ole juutalaisten ja Israelin 12 heimon historiassa tänäänkään mitään uutta auringon alla, rikkaat sortaa köyhiä juutalaisia!
2012
http://www.meirpanim.org
Neh.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1332668108318
Hes.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 34:1&rnd=1332668151023
Miik.3:8-12
Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.
9 Kuulkaa tämä, Jaakobin heimon päämiehet ja Israelin heimon ruhtinaat, te, jotka halveksitte oikeutta ja vääristätte kaiken suoran,
10 rakennatte Siionia veritöillä ja Jerusalemia vääryydellä.
11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
12 Siitä syystä, teidän tähtenne, Siion kynnetään pelloksi, Jerusalem tulee kiviraunioksi ja temppelivuori metsäkukkulaksi.
Tästä Miikan profetiasta voi lukea Sakarja.13:7-9 kohdasta kun vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu Herranpäivän vihasta!
Sak.13:7-9
Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani". - 19+13
verovaroilla kirjoitti:
Tottakai portto babylon lahkon vierailu lähi-idässä ja Israelissa kuuluu tänne juutalaisuus palstalle! He kun opettaa Israel vastaista korvausteologiaa.
Ja samalla okkutisti vapaamuurarit ja temppelinherrat loosit ja lahkot ohjaa ekumeniaa ja evlut lahkoa!
Yritä vedättää keskustelua pois arasta aloitus aiheesta! Joka koskee korvausteologien ns. "moraalisen oikeutukseen" miehittää ja valloittaa koko Israel! tämän tähden nuo loosien ja lahkojen johdot vierailee lähi-idässä!
(vapaamuurarit jotka on evlut lahkossa aarkkipiispoinan ja piispoina vannovat käsi koraanilla! Tiesitkö tätä?)
Mitä sotket kommunismia tänne palstalle vaikka historiasta näemme tämän, se on Venäjän juutalaisten keksimä ideologia ja valtiomuoto! Jolla he sai alistettua köyhällistön ja heidän riittävän toimeentulon minimiin.
Hyväksi on nyt sitten tässä keskustelussa tietää tämä... Ei kommunismissa ja äärikapitalismilla ja niiden lopputuloksella ole mitään eroa! Molemmissa kun valtaeliitti vie rusinat ja pullat. Köyhä kansa saa mollemmisa ideologeissa tehdä työtä ilman kunnon palkkaa, kuin juutalaiset Egybtin orjuudessa.
Tänäänkin tämä heikoimman kansanosan alistamine nja orjuuttamienen on vastoin Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Elohim Jahven tahtoa!
Mal.3:5
Ja minä lähestyn teitä pitääkseni tuomion ja tulen kiiruusti todistajaksi velhoja ja avionrikkojia ja väärinvannojia vastaan ja niitä vastaan, jotka sortavat palkkalaista palkanmaksussa, leskeä ja orpoa ja vääntävät vääräksi muukalaisen asian eivätkä pelkää minua, sanoo Herra Sebaot.
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Mal. 3:1&rnd=1317013164923
Ei tässä ole juutalaisten ja Israelin 12 heimon historiassa tänäänkään mitään uutta auringon alla, rikkaat sortaa köyhiä juutalaisia!
2012
http://www.meirpanim.org
Neh.5
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1332668108318
Hes.34
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Hes. 34:1&rnd=1332668151023
Miik.3:8-12
Mutta minä olen täynnä voimaa, Herran Henkeä, oikeutta ja väkevyyttä ilmoittaakseni Jaakobille sen rikokset ja Israelille sen synnit.
9 Kuulkaa tämä, Jaakobin heimon päämiehet ja Israelin heimon ruhtinaat, te, jotka halveksitte oikeutta ja vääristätte kaiken suoran,
10 rakennatte Siionia veritöillä ja Jerusalemia vääryydellä.
11 Sen päämiehet jakavat oikeutta lahjuksia vastaan, sen papit opettavat maksusta, ja sen profeetat ennustelevat rahasta. Mutta Herraan he turvautuvat, sanoen: "Eikö Herra ole meidän keskellämme? Ei tule meille onnettomuutta."
12 Siitä syystä, teidän tähtenne, Siion kynnetään pelloksi, Jerusalem tulee kiviraunioksi ja temppelivuori metsäkukkulaksi.
Tästä Miikan profetiasta voi lukea Sakarja.13:7-9 kohdasta kun vain 1/3 Israelin väestöstä pelastuu Herranpäivän vihasta!
Sak.13:7-9
Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani"."Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra, kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle. "
Minkä alueen maapallolla luulisit olevan tuon yksi kolmasosa ? Jos kaksi osaa koko maasta hävitetään. - verotuloilla
19+13 kirjoitti:
"Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra, kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle. "
Minkä alueen maapallolla luulisit olevan tuon yksi kolmasosa ? Jos kaksi osaa koko maasta hävitetään.Maa sana tuossa asiayhteydessä tarkoittaa asiayhteyden perusteella sitä maa aluetta jonka Jahveh on antanut Israelin 12 heimolle! Tanakista löytyy tuo maa alue eikä kirjoitusten perusteella siinä maassa tule lopulta asumaan jumalattomia muslimeita taikka ateisteja!
Myös Ilmestyskirjassa mainitaan maasta selviävän 1/3 ja se asia yhteys viittaa koko maapalloon.
1. Israel ja Israelin kartta Raamattussa
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.159949017421208.39120.158369494245827&type=3
2.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=186491788100264&set=a.159949017421208.39120.158369494245827&type=3&theater
Ennen tuota kuvassa olevaa karttaa, pitäisi tulla Morsiusseurakunnan ylöstempaus ! Ja se lopunajan 7.vuoden ajanjakso (ylöstempaus seitsämän vuoden alussa taikka puolessa välissä).
Tuona 1000 vuotisen rauhanvaltakunnan ajanjaksolla kaikki ihmiset uskovat Jeshuaan : ) Myös Israelin 12 heimoa.
Valitettavaa on se että ennen tuota aikaa Herran päivänä Yeshua puhdistaa Israelin ja vain 1/3 heistä jää jäljelle (sak.13:7-9), myös koko ihmiskunnasta selviää vain jäännös.
ps.tuo kartta on totta viimeistään 1000.vuotisessa rauhanvaltakunnassa, niin Aabrahamin molempien poikien jälkeläiset (Iisak Israelin 12 heimoa ja Ismail arabit) saavat asua tuolla alueella koska silloin kaikki uskovat Yeshuaan. Sitä ennen tuo kartta on mahdottomuus.
Vaikka muukalaiset saavat Israelin 12 heimon maassa asua. YHWH on asettanut valtioille rajat ja ne Israelin rajat löytyvät VT:n puolelta.
1.moos.2:7
5.moos.32:8
jes.55:6
jer.23:23
ISRAELIN VALTION RAJAT !
POHJOINEN / NORTH:
Libanon, 5 Moos.11:24; Joos.1:4 Hamat, 1 Kun.8:65; Hes.48:1.
LÄNSI / WEST:
Välimeri (Suuri Meri), 2 Moos.23.31, 5 Moos.11:24; Joos.1:4; 13:3.
Egyptin puro (Sihor=Wadi el Arish) 4 Moos.34:5; Joos.13:3.
Egyptin virta (Sihor=Niili, vrt. Aamos 8:8; 9:5) 1 Moos.15:18.
ETELÄ / SOUTH:
Kaades-Barnea, 4 Moos.34:4; Joos.15:3; Hes.47:19.
Punainen Meri (so. Akaban lahti tai Tiranan salmi), 2 Moos. 23:31.
ITÄ / EAST:
Eufrat-virta, 1 Moos.15:18, Joos.1:4.
fin (1933/38) / eng (King James) / rus
(5.Moos.11:24)
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=5. Moos. 11:1&rnd=1249211485840
TÄNÄÄN Raamatun VT:n ja UT:n mukaan Israelissa olevat muukalaiset saavat asua juutalaisten maassa, mutta maa ei ole heidän!
Porvarillinen herramoraali on pelkkää valehtelua. Mutta eihän pikkuporvarillinen geeaa sitä tajua.
- geeaa
Pikkuporvarillisen geeaan ainoa ulkomaanmatka on lähteä ovesta ulos ja kävellä puiston ympäri.
Ollapa kommunisti ja kuulua ammattiliittoon!
- KTS (Ei kirj.)
Tää on hienoo tää et Suomen ev.lut. kirkko toimii sovittelijana Lähi-idässä. Mikähän siinä on että tälle pikkulahkoiselle turhislössille ei mikään kelpaa. Välillä ruikutetaan rauhan puolesta ja kun joku toimii sen puolesta niin alkaa uusi itku ja valitus.
Tulossa on myös kokous ydinaseettomasta Lähi-idästä, jota Suomi isännöi.
HYVÄ!- geeaa
Ateistia kismittää kun kokonainen kirkkovaltuuskunta käy hieromassa rauhaa, tuskin edes ateistin omilla rahoilla. Toisaalla on niin hyvä syyttää kirkkoa ja juutalaisiakin kaikista pahoista teoista. Kun tosiasiat julkisesti esitetään, kristittyjen yleensä hiljaisuudessa suorittama moninainen rauhantyö ja avustustoiminta, ottaa se pannuun.
Niinistökin näyttää seikkailevan maailmalla rauhaa hieromassa. Asuu luultavasti hotellien presidensviiteissä, pappien tyytyessä ryhmämajoitukseen.
Ateisteja kismittää, että maailmassa tapahtuu asioita, jotka ovat heidän maailmankuvansa ulkopuolella, kaikki eivät tanssi kourallisen ateisteja mukaan, elämä jatkuu ja uskovaiset uskovat. Jumala ei ole kuollut. - verotuloilla
geeaa kirjoitti:
Ateistia kismittää kun kokonainen kirkkovaltuuskunta käy hieromassa rauhaa, tuskin edes ateistin omilla rahoilla. Toisaalla on niin hyvä syyttää kirkkoa ja juutalaisiakin kaikista pahoista teoista. Kun tosiasiat julkisesti esitetään, kristittyjen yleensä hiljaisuudessa suorittama moninainen rauhantyö ja avustustoiminta, ottaa se pannuun.
Niinistökin näyttää seikkailevan maailmalla rauhaa hieromassa. Asuu luultavasti hotellien presidensviiteissä, pappien tyytyessä ryhmämajoitukseen.
Ateisteja kismittää, että maailmassa tapahtuu asioita, jotka ovat heidän maailmankuvansa ulkopuolella, kaikki eivät tanssi kourallisen ateisteja mukaan, elämä jatkuu ja uskovaiset uskovat. Jumala ei ole kuollut.Hei "KTS ja geeaa" !
- geeaa
verotuloilla kirjoitti:
Hei "KTS ja geeaa" !
Jaaha. Koska täällä hilluu ainakin pari kommunistia, muutama natsi ja heidän helmoissaan pari palestiinalaista, yksi juutalainen, 10 juutalaismielistä, jokunen messiaaninen ja vain muutama kaikista käyttää pysyvää nickiä, en tiennyt, mikä sinä olet.
Enkä ole taatusti Israel-vastainen. Kai osaat lukea? - KTS (Ei kirj.)
geeaa kirjoitti:
Jaaha. Koska täällä hilluu ainakin pari kommunistia, muutama natsi ja heidän helmoissaan pari palestiinalaista, yksi juutalainen, 10 juutalaismielistä, jokunen messiaaninen ja vain muutama kaikista käyttää pysyvää nickiä, en tiennyt, mikä sinä olet.
Enkä ole taatusti Israel-vastainen. Kai osaat lukea?Ovatko ylimääräiset palkkiot ja etuisuudet kirkossa salaisuuksia? Millaisia jaetaan ja miten paljon, kuka tietää? Minulla ainakaan ei ole aavistustakaan.
Seurakuntalaisen kyselyssä yllättävän moni kannattaa palkkioiden piilossa pitämistä. Miksiköhän?
"OTA KANTAA: Tulisiko seurakuntien julkistaa avoimesti virkamiehille ja johdolle annettavat ylimääräiset palkkiot ja etuisuudet?
Vastaukset: Kyllä: 173 Ei: 107"
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/kotimaa/2312/kuopion_seurakuntayhtyma_palkitsi_kehnosti_tuottavan_rahaston_hoitajia
- KTS (Ei kirj.)
Äärikiihkomieliset pikkulössit eivät tietenkään voi sietää kristillistä peruslinjaa, jota ev.lut.kirkkomme noudattaa eikä niiltä siihen lupaa kysytäkään. Ev.lut.kirkkomme on ansiokkaasti edistänyt enemmistövaltaan siirtymistä ja siirtomaavaltojen purkamista kaikkialla maailmassa eikä jätä työtään kesken Palestiinassakaan.
HYVÄ!- lindu
Tuo ei nyt kuitenkaan ole kirkon ensisijainen tehtävä. Kumma kirkko, se puuhaa kaikkea sellaista, mikä ei sille suoranaisesti kuulu ja syrjii niitä, jotka julistavat sen alkuperäistä oppia.
- jep jep
Kuka palvoo muovinukkea heinäkasassa, suitsuttaa kultahameessa... kalahattu päässä ? ihahaa... Kiertää kirkkoa kuin muslimi kaaban mustaa kiveä, tai juo ihmisen verta, joka aikoinaan laskettiin kyllä maahan.
Se on K-teesin enemmistövaltuutettu.- geeaa
"Kuka palvoo muovinukkea heinäkasassa, suitsuttaa kultahameessa... kalahattu päässä ? ihahaa... Kiertää kirkkoa kuin muslimi kaaban mustaa kiveä, tai juo ihmisen verta, joka aikoinaan laskettiin kyllä maahan.
Se on K-teesin enemmistövaltuutettu."
Jahha. Muukkis on vaihtanu nickiä. Pitäiskö minunki?
- Muukkis
Kuka on Muukkis, en ole koskaan käyttänyt nikkiä Muukkis.
Mutta voin käyttää, jos niin haluat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701