Mikä on se jäänmurtaja, jolla olisi hyvä avata keskustelu entuudestaan tuntemattomalle naiselle baarissa? Tai no miksei muuallakin, mutta baarissa tuota keskustelun avausta eniten tarvisi.
Olen 21v ja mielestäni sujuva juttelija. Jos nainen avaa keskustelun minulle, niin hoidan yleensä homman niin sanotusti kotiin. Näin käy kuitenkin melko harvoin ja haluaisin itsekkin tehdä aloitteita, etten näyttäisi ihan idiootilta naisten silmissä. Tuntuu vaan niin hölmöltä aloittaa jutustelu aina sillä iänikuisella "mitä kuuluu?" läpällä.
Toivottavasti saan vastauksia ja vinkkejä sekä miehiltä, että naisilta :)
AISBREIKKERI
9
286
Vastaukset
- 9+3
No, sanotaan nyt niin, että se iän ikinen "moi" tai moi mitä kuuluu saa jo huomion.
Se oikea ice breaker on se, mitä sitten seuraa... ei ehkä kannata niitä vanhoja kuluneita iskulauseita "käytsä tääl usein" tms. (ellei sitten keksi ite uusia tai huumorilla latele)
mutta mut ainakin yllättää, jos suoraan toinen kertoo itsestään jotain, ennen kuin alkaa kysellä multa jotain henkilökohtaista... esim. "äänestin putouksessa luttista, entä sä? "
Josta juttu lähtee heti luistaan, tai jos mainitsemasi juttu ei iske, voi kysyä, mitä toinen sitten katsoo tv:stä, tai jos ei katso tv:tä, harrastaa.
Siis, että toinen uskaltaa ensin mainita jotain itsestään, saa pian kyllä toisenkin avautumaan.
Se voi olla vaikka joku ihan pieni juttu, vaikka että söin just mansikkajäätelön, mistä jäätelöstä sä tykkäät? joka toimii hyvänä aloituksena... - kolli iltamissa
Mene naisen eteen tai viereen istumaan rennosti ja sanot vaikka Hyvää Iltaa! Seuraatko sinä minua?..jää on murrettu...:) :) Tai jotakin muuta..Kosketa hänen olkapäätään takaa ja kun hän kääntyy-toteat että sainapas tämän ihanaisen huomion..Näillä oon aina pärjäilly..huumoria vaan..ja jos pakit tulee..ei se mitään...:)
- 11
Mitä sä juot? Se on jännän väristä. -Naisena käytän usein tätä :)
- Exujo
Hmm ihan mikä vaa voi olla icebreikkaaja, vaikka ihan perus moi mites menee, kunhan ei keskustelu jää siihen. Tietty jotkin omaperäiset heitot voivat toimia erittäin hyvin tai.... Niin itse en kyllä tarjoa naisille mitään drinkkejä, baareissa on paljon naisia jotka sitten juovat laskuusi jä häipyvät.. Voit vaikka kokeilla erinlaisia repliikkejä. Itse kun käytän jotain avausrepliikkiä niin se on sellanen ns vitsi mistä tulee rento ilmapiiri keskusteluun
- jp
Ei se nyt tarvi mitään rakettitiedettä olla mitä tulee heittämään. Perusmoikkaus ja tyyliin "Miten ilta menny?" herättää jo mielenkiintoa ja kyllä siihen vastataan. Se vaan, että tosiaan siitä pitää sitten osata jatkaa juttua eikä jäädä vain typeränä möllöttämään...
Nyt äkkiseltään kun mietin, millaiset miesten aloitteet on olleet kivoja ja jotka on sitten oikeasi johtaneet mukaviin keskusteluihin ja numeroitten vaihtamiseen ovat olleet vähän läpällä heitettyjä. Esim. kerran etsin kaveriani tanssilattialta, jollon yhtäkkiä vieressä ollut mies katsoo todella pitkään ja heittää kaverilleen jotain, josta hieman sain selvää ja kuulin sen koskevan mua... Sillon oli pakko pysähtyä ja heittää jotain takaisin, josta mies vaan jatkoi hieman "vttuilevan humoristisesti" jotain "näytit vaa nii haahuilevalta" ja siitäpä se sitten lähti...
Toinen tapaus taas oli vähän vastaavanlainen, nojailin baarin pöytään ja odotin kaveria, joka oli vaan pikaisesti vessassa käymässä. Samalla vilkaisin puhelinta ja vastasin siihen tulleeseen viestiin, kun pöytään tulee nojailemaan kaksi miestä. Olin jo väistyä syrjään ja antamassa heille tilaa, että saavat siitä paikan kun en itse varsinaisesti enää tarvinut, kunnes toinen heittää naureskellen: "Ei häiritä sitä kun se tekstaa sen poikaystävälle". Siinä vaiheessa havahduin, että jaa, ne puhuu mulle ja tomerana tyttönä siihen tietysti piti heittää jotain takaisin.
Että eipä sen tosiaan tarvi niin kummallista olla. - hemmo551
Kiitos hyvistä vastuksista! :P ei muuta kun perjantaita odotellessa, että pääsee testaa näitä käytännössä heh.
Ja tosiaan toi juomien tarjoominen ei ole minulle ainakaan mikään vaihtoehto. Käsittääkseni suurin osa naisista pitää drinkkien tarjoojia välittömästi hölmöinä (?) - jp
Riippuu varmaan naisesta ja sen tarkoitusperistä.
Jos nainen on etsimässä panoa/haluaa ryypätä muiden rahoilla, niin toki sellaiset naiset silmät kiiluen ottaa tarjouksen vastaan. Mutta tuskin itsekkään sellaisia naisia etsit...
Itse (juon suht vähän baarissa, parin drinkin tai shotin verran), pidän tarjoamista jotenkin... en nyt tiedä kiusallisena, mutta vähän sellaisena, että en siitä oikein riemastukkaan. Mielummin maksan omat juomani enkä maksata tuntemattomalla ihmisellä, vaikka hän mukavalta vaikuttaisikin.
Osa kavereistani taas häikäilemättä käyttää juomia tarjooavia miehiä hyväkseen. Eivät he etsi niistä juttu- eikä panoseuraa (saatikka poikaystäväainesta), vaan ihan rehellisesti vain juoman maksajaa... - jame342
no siis jos osaa aloittaa keskustelun jollain hauskalla läpällä niin tottakai niistä seuraa mukava keskustelu koska jos ei keksi mitään hauskaa alkuun niin ei ne keskustelutaidotkaan mitää loistokkaita ole silloin.
- nainen21vuotta
Baaritiskillä kun odotellaan, voi toiselta kysyä että mitä se suosittelisi. Mun mielestä kaikki moikkaukset ja "miten on ilta sujunut" on vähän... No. Mun mielestä parempi lähestymistapa on rento eikä virallinen, joku huomautus jostain, johon voi sitten reagoida naurulla. Edellistä kompaten, joku hauska juttu, joka ei ole edes vält. kovin hauska voi jo murtaa jään. Mä olen joskus tutustunut tyyppiin juuri tiskillä kun molemmat koitettiin epätoivoisesti saada oma tilaus perille: "Okei kohta mä teen jotain arvaamatonta. " "Hmmm, joo, mä kans." "Aletaan molemmat huutaa AAAAAA ANTAKAA JUOTAVAAAAA?" "No, sitten saatettais pian löytää itsemme tuolta ulkoa eikä saada koskaan niitä juotavia."
Mutta ehkä sellaisiin naisiin, jotka on etsimässä sitä yhdenyön juttua ihan perus helloukin voi toimia, en tiiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463