Miten saada poijat kiinostumaan?

kyllästynyt122

Elikkä, mä en saa ikinä ketään poikaa kiinostumaan! Oon sillon tällön jossain bileissä, jossa olis tosi kivoja poikia, mutta en keksi millään mistä puhua ja muutenkin meen ihan lukkoon siinä kohtaa kun ei ole muita tyttöjä. Kaikki muut mun tyttökaverit saa aina poikia ja mä en koskaan! Sit on vielä se kun en oo mikään hirveen kaunis, mutta yritän kuitenki panostaa ulkonäköön ja vaatteisiin. Senkin takia en viitsi puhua kenenkään pojan kanssa, kun ajattelen, että nolaan itseni ihan totaallisesti jos puhun jollekkin komeelle pojalle. Joten voisko joku kertoo jotain vinkkejä, jotka vois auttaa mua!:))

4

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli olet 16-20v tienoilla tai nuorempi. Mun nuoruudessa 10 vuotta sitten pojat oli aika ulkonäkökeskeisiä, kannattaa hommata luontevat push-upit tms jos kuppikokosi on pieni ja panostaa naiselliseen profiiliin eli tuoda peppua esiin sopivasti. Sex appeal works with all boys. Älä silti tuo seksuaalisuuttas niin voimakkaasti esille että jätkä rupee ajatteleen pelkällä munallaan, kato vähän miten muut tytöt tekee sen puolen ja löydä oma tyylis. Äläkä anna jokaiselle tai liian aikaisin, parempi vähän pihtari kuin vähän horo. Hymyile ja heitä jotain perusmukavaa läppää ainakin aluksi, älä turhaan mieti ittes nolaamista vaan anna palaa. Semmonen vähän kysyvä hymy että "onks ok tulla jutteleen sulle" on kaikkein paras jos ei oo varma menestyksestä, ei mitään feikkausta kuitenkaan. Usko pois, varsinkin ne komeet pojat voi olla tosi huonoja tekeen alotetta... kyllä niiden kanssa tulee hyvin juttuun ku vähän lämpiävät ja sitten ku oot yhen kanssa jutellu niin osaat homman. Älä anna itestäs helpon nakin kuvaa vaikkei tarvi esittää mitään vaikeesti tavoteltavaakaan.

    • kyllästynyt122

      Kiitos avusta!:)

    • Asdasd123

      Mutta mistä sitä vois puhua, kun mulla on siitä aika huono kokemus, kun yritän puhua jollekkin pojalle niin joko juttuni on niin huonoja tai liian jotenkin ehkä "poikamaisia" Niin mistä se juttelu kannattaisi aloittaa ja millaista läppää sitä voi heittää?

    • Ex pimp

      Kun et kerta oo mikään kaunis niin ei sun kuulukaan saada niitä komeita poikia eikä jutella niille. Yleensä ne vähemmän kivan näköset pojat ja hiljaiset ovat niitä jotka kohtelee naisia kunnolla ja osaa tehdä asioita naisen eteen, koska heidän on se tehtävä, koska eivät voi pelata pelkällä ulkonäöllä

      Keksi etukäteen mitä aiot puhua. Ihan vaan puheenaiheita ja pistä muistiin. Samoin avausreplat opettelet ulkoa. Aika yksinkertaista. Ei oo vaikeeta.

      Ehkä kannattas lukea kirjoja niin sulla ois enemmän puhuttavaa ja ajatuksia muustakin kuin tyttöjen kanssa ainaiset kenkä- ja laukkukeskustelut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7091
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      69
      4068
    3. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      4051
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      43
      3399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      174
      2631
    6. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2452
    7. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    8. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      2020
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1700
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    Aihe