Miten saada poijat kiinostumaan?

kyllästynyt122

Elikkä, mä en saa ikinä ketään poikaa kiinostumaan! Oon sillon tällön jossain bileissä, jossa olis tosi kivoja poikia, mutta en keksi millään mistä puhua ja muutenkin meen ihan lukkoon siinä kohtaa kun ei ole muita tyttöjä. Kaikki muut mun tyttökaverit saa aina poikia ja mä en koskaan! Sit on vielä se kun en oo mikään hirveen kaunis, mutta yritän kuitenki panostaa ulkonäköön ja vaatteisiin. Senkin takia en viitsi puhua kenenkään pojan kanssa, kun ajattelen, että nolaan itseni ihan totaallisesti jos puhun jollekkin komeelle pojalle. Joten voisko joku kertoo jotain vinkkejä, jotka vois auttaa mua!:))

4

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli olet 16-20v tienoilla tai nuorempi. Mun nuoruudessa 10 vuotta sitten pojat oli aika ulkonäkökeskeisiä, kannattaa hommata luontevat push-upit tms jos kuppikokosi on pieni ja panostaa naiselliseen profiiliin eli tuoda peppua esiin sopivasti. Sex appeal works with all boys. Älä silti tuo seksuaalisuuttas niin voimakkaasti esille että jätkä rupee ajatteleen pelkällä munallaan, kato vähän miten muut tytöt tekee sen puolen ja löydä oma tyylis. Äläkä anna jokaiselle tai liian aikaisin, parempi vähän pihtari kuin vähän horo. Hymyile ja heitä jotain perusmukavaa läppää ainakin aluksi, älä turhaan mieti ittes nolaamista vaan anna palaa. Semmonen vähän kysyvä hymy että "onks ok tulla jutteleen sulle" on kaikkein paras jos ei oo varma menestyksestä, ei mitään feikkausta kuitenkaan. Usko pois, varsinkin ne komeet pojat voi olla tosi huonoja tekeen alotetta... kyllä niiden kanssa tulee hyvin juttuun ku vähän lämpiävät ja sitten ku oot yhen kanssa jutellu niin osaat homman. Älä anna itestäs helpon nakin kuvaa vaikkei tarvi esittää mitään vaikeesti tavoteltavaakaan.

    • kyllästynyt122

      Kiitos avusta!:)

    • Asdasd123

      Mutta mistä sitä vois puhua, kun mulla on siitä aika huono kokemus, kun yritän puhua jollekkin pojalle niin joko juttuni on niin huonoja tai liian jotenkin ehkä "poikamaisia" Niin mistä se juttelu kannattaisi aloittaa ja millaista läppää sitä voi heittää?

    • Ex pimp

      Kun et kerta oo mikään kaunis niin ei sun kuulukaan saada niitä komeita poikia eikä jutella niille. Yleensä ne vähemmän kivan näköset pojat ja hiljaiset ovat niitä jotka kohtelee naisia kunnolla ja osaa tehdä asioita naisen eteen, koska heidän on se tehtävä, koska eivät voi pelata pelkällä ulkonäöllä

      Keksi etukäteen mitä aiot puhua. Ihan vaan puheenaiheita ja pistä muistiin. Samoin avausreplat opettelet ulkoa. Aika yksinkertaista. Ei oo vaikeeta.

      Ehkä kannattas lukea kirjoja niin sulla ois enemmän puhuttavaa ja ajatuksia muustakin kuin tyttöjen kanssa ainaiset kenkä- ja laukkukeskustelut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1004
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      761
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      286
      713
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe