mitäs tää on

ajatuskukkanen

olemme naimisissa ... ja mieheni ajattelee yhä vaan aina MINÄ , kun minä taas ajattelen asiat ME. Minua tavallaan loukkaa kun mies ilmoittaa että hän menee ja ja hän tekee. sitten kysyy että tulenko minä. ja mitä minä ajattelin tehdä. Monesti tulee esim. viikonloppuisin että mieheni on miettinyt mitä hän tekee . Kysynkin että onko ajatellut mitä me voitaisiin tehdä. Sitten saan ryöpytyksen .Niin mieheni pyörii baareissa yms. ja toiset naiset ovat kuvassa. onhan se ihanaa kun naiset ymmärtävät häntä ja nostavat hänen itsetuntoaan.. eli mieheni elää sinkku elämää avioituneena.
Olen jollakin tapaa sitä mieltä niin kauan kuin ajattelee että minä niin ei ole sitoutunut liittoomme. mitä mieltä te olette?

2

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väsynyt olen

      Elän kanssa MINÄ-miehen kanssa. On välillä aika raskasta, varsinkin kun alan tajuta, että minä olen se, joka joutuu joustamaan ja siirtämään/jättää kokonaan tekemättä paljon asioita, joita haluaisin tehdä, jotta meitä voisi kutsua perheeksi. Jotta saisimme tehtyä edes jotain yhdessä.

      Arki vielä sujuu, mutta ongelmatilanteissa mieheni tuntuu näkevän vain oman kantansa. Minun tunteeni ja kokemukseni ovat mieheni mielestä vääriä, tai vähintäänkin outoja, jos hänen mielestään niihin ei ole syytä. Eli kaikki suodattuu hänen maailmankuvansa kautta.

      Nyt kun on lapsia, niin en enää viitsi pilata päiviä vääntämällä asioista(kuten tein nuorempana) vaan annan olla. Ei tämäkään ole mitenkään fiksua ja järkevää. Tiedän kyllä, ja vähän pelottaa, alanko muuttua pikkuhiljaa kynnysmatoksi. En vain jaksa huutaa olemassaoloani, kyllä minun pitäisi olla olemassa edes joskus.

      Ja kun olen tästä yrittänyt puhua, on mieheni sitä mieltä, että tätä ongelmaa ei kertakaikkisesti ole. Ja kun kerran ei ole ongelmaa, niin ei ole mitään mistä voisi puhua tai yrittää korjata...

      • ajatuskukkanen

        väsynyt olen...luin kirjoitustasi ja se oli kuin itse olisin kirjoittanut elämästäni... kaikki on just noin. Myös minä tunnen itseni kynnysmatoksi..tai oikeastaan tunnen itseni paskakasaksi... kaikki teen vääriin ja kaikki p... kaatuu niskoilleni. Jotenkin on rankkaa kun ei voi suunnitella viikonloppuja kun miestä ei kiinnosta minun ehdotukset ja sanookin ettei huvita.. Olen tehnyt sitäkin että olen ehdottanut sellasia asioita joita mieheni tekee mielellään..mutta kun ehdotus lähtee minulta niin silloin ei käy. Monesti mieheni menee yksin ..se kait on hänen tarkoituksensa..etten vaan lähde mukaan..saa leikkiä kuningasta. Tapaa mukavia ihmisiä joiden kaa pitää hauskaa... minullehan riittää kun saan siivota ja pyykätä.. joskus tuntuu että hän kuvittelee ettei minua tarvi arvostaa eikä minun eteen tarvi tehdä mitään.. ja se on mielestäni pahinta kun olen kaikesta kotityöstä väsynyt ja hän saapuu viihteltä kotiin niin pitäisi olla aktiivinen rakastelija..mutta kun ei aina jaksa sitäkään. kun tietää että toinen on viihteellä pyörähdellyt parketilla ja minun kanssani hän ei suostu tanssimaankaan..

        ja meilläkään ei ole ongelmia..minä vaan olen vaikea.. ihanaa tavallaan kuulla että en ole ainoa jolla on minä-mies vaikka toisaalta on surullista että joku muukin joutuu elämään tällästä elämää.. joskus mietin että miten kauan jaksan..ja mitä todellakin tuo mies ajattelee..tajuaako ollenkaan mitä tekee


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe