exän ja uuden välillä

?

Olen tällä hetkellä avoliitossa uuden mieheni kanssa.. Olemme suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta ja haluaisimme kovasti lapsia. Olen onnellinen miehen kanssa. Hän on todella huomaavainen ja rakastaa minua todella paljon. Minäkin rakastan häntä. Miehen perhe on todella mukava, kaikki ovat innoissaan minusta ja kuinka hieno nainen olen heidän pojalleen. Olemme olleet yhdessä vasta vajaan vuoden verran.

Erosin ex mieheni kanssa reilu puolitoista vuotta sitten. Seurustelimme ex miehen kanssa n. 4 vuotta ja välillä asuimme yhdessä välillä erillämme. Suhde oli hankala. Emme osanneet käsitellä asioita ja jäimme helposti jumiin pelkkään arkeen. Hyviäkin hetkiä oli. Paljonkin. Mutta lopulta erosimme kunnolla. Meni viikkoja, kuukausia ettemme tavanneet exän kanssa. Silloin tällöin vaihdoimme kuulumisia puhelimitse. Yritin päästä irti suhteesta ja en pitänyt häneen yhteyttä.

Viime syksynä (olin jo asumassa uuden mieheni kanssa) exäni soitti keskellä yötä kännipäissään ja kertoi kaatuneensa lasinsiruihin kaupungissa, hän aneli että lähden viemään hänet sairaalaan tikattavaksi. Pienen neuvottelun jälkeen suostuin. Sairaalassa ex avatui kuinka rakastaa minua edelleen todella paljon. Koitin unohtaa koko asian ja jatkoin uuden mieheni kanssa.

exäni kummittelee mielessä vähän väliä. En tiedä kannattaako yhteen palaaminen.. Ennenkin kun on jo eriteille lähdetty. En myöskään halua satuttaa nykyistä miestäni. Tunnen molempia kohtaan.. Molemmat miehet vannovat rakkauttaan minulle ja en todellakaan tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

12

242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 321123312

      Hän humalassa kertoi yhä rakasvatansa sinua.

      HUMALASSA.

      Humalassa ihmiset sanovat vaikka mitä.

      • holaholaa11

        mitenkäs se sanonta meni....

        Totuus kuullaan lapsen ja humalaisen suusta. On helppoa väittää aina, että nokun kännissä olin, en tarkoittanu, humalaisen juttuja älä ota tosissasi.

        Alkoholia aina syytetään, tosiasiassa se ain auttaa olemaan vapautuneempi ja on helpompi sanoa asiat niinkuin ne on :)
        Nimim. kokemusta on.


      • oppeliini1
        holaholaa11 kirjoitti:

        mitenkäs se sanonta meni....

        Totuus kuullaan lapsen ja humalaisen suusta. On helppoa väittää aina, että nokun kännissä olin, en tarkoittanu, humalaisen juttuja älä ota tosissasi.

        Alkoholia aina syytetään, tosiasiassa se ain auttaa olemaan vapautuneempi ja on helpompi sanoa asiat niinkuin ne on :)
        Nimim. kokemusta on.

        Tuon typerämpää vitsiä on vaikeaa keksiä; että muka kännipäistä pitää kuulla ja arvostaa! Viina sekoittaa aivot joten mitä juoppo kännissä holottää on täydellisen typerää molinää. Sitä EI kukaan järkiihminen edes kuuntele!


      • 4533333333
        holaholaa11 kirjoitti:

        mitenkäs se sanonta meni....

        Totuus kuullaan lapsen ja humalaisen suusta. On helppoa väittää aina, että nokun kännissä olin, en tarkoittanu, humalaisen juttuja älä ota tosissasi.

        Alkoholia aina syytetään, tosiasiassa se ain auttaa olemaan vapautuneempi ja on helpompi sanoa asiat niinkuin ne on :)
        Nimim. kokemusta on.

        Itse ainakin humalassa tuli sanottua asioita mitkä eivät todellakaan ollut totta vaan sen hetken tuntemuksia.

        humalaisen suusta ei kyl koskaan kuule totuutta ja lapsetkin valehtelee.


      • moleempi pareempi
        4533333333 kirjoitti:

        Itse ainakin humalassa tuli sanottua asioita mitkä eivät todellakaan ollut totta vaan sen hetken tuntemuksia.

        humalaisen suusta ei kyl koskaan kuule totuutta ja lapsetkin valehtelee.

        Riippuu tilanteesta ja ihmisestä, joku sekoaa viinasta täysin ja toinen taas uskaltaa kertoa asioita joita on miettinyt, mutta ei ole uskaltanut selvinpäin sanoa ääneen.

        Ja hyvin usein lapset tokaisee niinkuin asiat ovat, onko sitten sattumaa vai mitä mutta seuraavat aikuisten touhuja joskus hyvinkin tarkkaan joten..


      • turha sanonta
        holaholaa11 kirjoitti:

        mitenkäs se sanonta meni....

        Totuus kuullaan lapsen ja humalaisen suusta. On helppoa väittää aina, että nokun kännissä olin, en tarkoittanu, humalaisen juttuja älä ota tosissasi.

        Alkoholia aina syytetään, tosiasiassa se ain auttaa olemaan vapautuneempi ja on helpompi sanoa asiat niinkuin ne on :)
        Nimim. kokemusta on.

        Itse en humalassa muuta puhukaan kuin palturia. Ei pidä paikkaansa tuo sanonta.
        Humala on myrkytystila, siinä ei ole mitään luonnollista, alkoholi poistaa kyllä estoja, mutta sotkee aivot muuten. Ihminen ei ole silloin oma itsensä.


      • tyttönen..
        turha sanonta kirjoitti:

        Itse en humalassa muuta puhukaan kuin palturia. Ei pidä paikkaansa tuo sanonta.
        Humala on myrkytystila, siinä ei ole mitään luonnollista, alkoholi poistaa kyllä estoja, mutta sotkee aivot muuten. Ihminen ei ole silloin oma itsensä.

        Sama täällä, puhun mitä sylki suuhun tuo, eikä niillä asioilla ole mitään totuusperää. Ehkä just sillä hetkellä tuntuu siltä, mutta ei todellakaan seuraavana päivänä tai sitäkään seuraavana.


    • järki hoi

      Nyt vähän järkeä. Exän kanssa ette kyenneet elämään yhdessä. Miten luulet, että se sitten koskaan onnistuisi? Ihan järjetöntä edes ajatella. Aika kultaa muistot. Ei se sen helpompaa olisi hänen kanssaan kuin ennenkään. Varmaan luonteenne vain eivät sovellu yhteen. Olette olleet yhdessä fyysisen vetovoiman vuoksi mutta se ei kanna. Jos sinulla on nyt mies, jonka luonne sopii yksiin sinun luonteesi kanssa, niin ei mitään järkeä palata menneeseen...

      • et voi tietää

        Perustuu olettamuksiin..??


    • ajattelija jäjellä

      Normaali tasapainoinen ihminen ei tuollaiseen tilanteeseen ajaudu, eli ala uutta suhdetta jos edelliseen on vielä tunteita.
      Sä lähdit kuljettamaan häntä, et varmaan pelkästä säälistä, oma vikasi kannattaa harkita tekemisiään vastaisuudessa.

      PS. Juopon kanssa ei kannata yhteen palata, ambulanssi on tuollaisia tapauksia varten.

    • 2202

      Mun kaverimieheni sanoi, että tollainen on tyypillistä tietyntyyppisille miehille...

      Mun nuoruudenihastus toimi tollai, ikää tosin oli vasta vähän päälle 20v. silloin. Aina kun mun elämäni alkoi luistaa, niin hän ilmoitti rakaudestaan ja siitä, miten ei voi elää ilman mua... Sai mut suistumaan raiteilta pari kertaa ja palaamaan yhteen...Samaa helvettiä hetken kuluttua. Intohimoa ei siitä suhteesta puuttunut, mutta ei myöskään ollut luottamusta toiseen ja suhteen pysyvyyteen...

      Elämässäni kadun ainoastaan sitä, että erehdyin uskomaan sitä rakkaudeksi:) Just. Meni oppirahoiksi.

      Ei enää.

    • luuseri mies

      Kannattaa jättää se sun uusi mies ja ottaa juoppo exä tilalle joka kännissä kertoo rakastavansa. Fiksut naiset tekee just niin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe