Pienen tytön helvetti - oma perhe ja uskonyhteisö painostivat

Kalapagos (ei kirj.)

Tästä taisi olla aiemmin jo keskustelua, mutta kertaus on opintojen äiti.

"Vuosien kauhu vei Maijalta henkisen ja ruumiillisen terveyden. Tiivis uskonyhteisö ja jopa omat vanhemmat ja siskot kääntyivät uhria vastaan ja syyttivät Maijaa useiden miesten hänelle tekemistä hirmuteoista."

"Ensimmäisen kerran Maija raiskattiin, kun hän oli 9-vuotias. Tekijä oli aikuinen poika maalaistalosta, jossa Maija oli viettämässä kesälomaa."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042515495237_uu.shtml

8

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ""Vuosien kauhu vei Maijalta henkisen ja ruumiillisen terveyden. Tiivis uskonyhteisö ja jopa omat vanhemmat ja siskot kääntyivät uhria vastaan ja syyttivät Maijaa useiden miesten hänelle tekemistä hirmuteoista.""

Jos olet tuollaista vastaan, olet samalla linjalla kuin minä, Raamattu (jota pitänet satukirjana) ja Jumala.

On hienoa, että ateistitkin ovat alkaneet uskoa Raamattuun!

• Eli hän siis uskoo satukirjaan?

• ?????

''Jos olet tuollaista vastaan, olet samalla linjalla kuin minä, Raamattu (jota pitänet satukirjana) ja Jumala.''
        Missä kohtaa raamattua se kielletään?

• mdma
        ????? kirjoitti:

''Jos olet tuollaista vastaan, olet samalla linjalla kuin minä, Raamattu (jota pitänet satukirjana) ja Jumala.''
        Missä kohtaa raamattua se kielletään?

"Missä kohtaa raamattua se kielletään?"

Tuo poikahan toimi raamatun vastaisesti ainoastaan siinä ettei hän vienyt temppujensa jälkeen "Maijaa" vihille.

• -

"On hienoa, että ateistitkin ovat alkaneet uskoa Raamattuun!"

Kusipäää, kusipäätrolli tai kusipääuskovainen. Tai noiden yhdistelmä. En todellakaan haluaisi tuntea kaltaistasi elävässä elämässä. Jos tuntisin jonkun, joka heittelisi tuollaisia kommentteja, olisi minulla suuria vaikeuksia hillitä itseäni ryhtymästä tarpeettoman, vitttumaisen sarkastiseksi.

• näin on ...

Mutta kun tällaista tapahtuu niissäkin perheissä, joissa uskonto ei ole ainakaan näkyvästi ja aktiivisesti esillä.
      Insesti ja pedofiilia on yllättävän yleistä ja en usko että uusioperheissä ja avioerojen kasvun myötä on vähenemään päin, vaikka uskonto väheniksin. Nykyään on niin paljon noitä isä- ja äitipuolia, tulee monenlaista sisar- ja velipuolta ja serkun serkkua kun perheen rakenteet murtuvat. Sitten on vielä niitä biseksuaaleja ja homosekoiluja näissä perheissä. syy taitaa löytä yleisestä synnistä ja moraalin reppeutumisesta. Nykyään nämä asiat otetaan helpommin esille ja käsittelyyn.
      Syy ei löydy totuudesta että Jumala on ja olemme iankaikkisuusolentoja. Saatana yrittää tässäkin käyttää omia hedelmiään asiaansa edistämään.

• A.Mikkonen ei kirj.

Mutta nimenomaan uskovaisten porukoissa tuollaista ei pitäisi tapahtua ikinä, koska juuri he ovat ottaneet asiaksensa kertoa kuinka moraalittomia kaikki muut ovat, mutta totta tuokin että hyväksikäyttöö tapahtuu muuallakin, mutta tuo uskovaisuuskaan ei sitä vaan näytä poistavan.

• Kalapagos (ei kirj.)
        A.Mikkonen ei kirj. kirjoitti:

Mutta nimenomaan uskovaisten porukoissa tuollaista ei pitäisi tapahtua ikinä, koska juuri he ovat ottaneet asiaksensa kertoa kuinka moraalittomia kaikki muut ovat, mutta totta tuokin että hyväksikäyttöö tapahtuu muuallakin, mutta tuo uskovaisuuskaan ei sitä vaan näytä poistavan.

Nimenomaan tuo on se pointti. Odotan sitä päivää, kun uskovat myöntävät, että ateistien moraali on ihan samanlainen kuin heidän omansakin ellei jopa parempi. Uskonnollisuus ei paranna ihmisen moraalia tai estä tekemästä pahaa ja toisaalta ateismi ei johda siihen, että yksilö automaattisesti olisi paha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe