Ollaa seurusteltu jo pitemmän aikaa miesystäväni kanssa.
Nyt tuli sitten tietoon että hän joutuu lähtee istuun kolmeksi kuukaudeksi parin vuoden takaista pahoinpitelyä(eimua koht) !! piti ensin olla yhd.kuntapelvelua mutta ei sit olekaan.
Nyt kysynkin....
Onko teitä, joilla ollu samanlainen tilanne/kokemus takana,tai parhaillaan menossa??
Siis,rakastamme ja haluamme olla yhdessä, mutta onko tuo 3kk miten petollinen aika olla erillää??
tietääkseni kyseessä on avovankila minne hän menee.....
saman kokeneet huomio!!!
9
188
Vastaukset
- 2202
Eikö miesystäväsi ollut kertonut sinulle, että odottaa tuomiota pahoinpitelystä?
Aikanahan 3kk ei ole pitkä, varsinkaan jos olette seurustelleet kauan. Enemmän näin ulkopuolisena ajattelisi, että ongelmaksi nousee se, että ylipäätään miesystävä on syyllistynyt pahoinpitelyyn ja onko siis puhunut siitä avoimesti kanssasi...
Olen läheltä seurannut pariskuntaa, jossa samanalainen tilanne: mies mustasukkainen ja ahdistaa naista epäilyillään ja nainen elää pelossa ja vakuuttelee miehelle jatkuvasti uskollisuuttaan. Vapauduttuaan mies pahoinpiteli päihtyneenä naisen. Ensimmäisen kerran väkivalta kohdistui naiseen. Mutta kuten näissä liitoissa usein, rakkaus voitti ja elämä jatkuu, kunnes seuraava isku tulee... - mieti uudestaan
Kuka ihme on sanonut että jos on syyte pahoinpitelystä tarkoittaa se automaattisesti että puolisoa/tyttöystävää pahoinpidellään?
Järjen köyhyyttä edelliseltä kirjoittajalta.
Miehellä tuomio pahoinpitelystä. Sai soviteltua ja kumottua sakkoihin. Muuten olisi lähtenyt istumaan. Ei ole väkivaltainen millään tavalla. Sattui vaan niin sopivasti ja kivasti että baarireissulla käytiin kimppuun ja todistajina päälle käyneen kaverit. Ja siinäei tarvitse kenenkään miettiä ketä syyttävä sormi osoitti?
Että tekeekö tämä nyt sitten miehestä väkivaltaisen ja naisen hakkaajan kun puolustaa omaa itseään älykääpiöiltä?- trealiteettinen
Kyllä se yleensä niin on että jos pahoinpitelee muita, niin suurella todennäköisyydellä myös perheenjäseniään. Niin se vain menee ja turha tästä totuudesta on whinetä.
Sattui vaan sopivasta mentaliteetti kun vetää jotain turpaan kertoo ongelmista korvien välissä. Älykääpiö ei osaa pitää puoliaan, ei edes oikeuden edessä. Ehkä huumeilla oli osuutta asiaan. - 2202
Sinulle "Mieti Uudestaan"
En missään vaiheessa esittänyt oletusta, että syyte pahoinpitelystä tarkoittaa automaattisesti tulevaisuuden lähisuhdeväkivaltaa.
Suosittelen, että luet tekstini uudestaan. Ihan rauhassa. Pyydä vaikka kaveria auttamaan, jos siinä oli liian vaikeita sanoja.
On kuitenkin aivan selvä asia, että väkivaltainen henkilö käyttää helpommin väkivaltaa ristiriitatilanteissa kuin henkilö, joka ei ole väkivaltaiseen käytökseen taipuvainen. Kerroin siis esimerkin työni kautta. Voit lukea tekstini uudestaan, jotta ymmärrät pointtini.
Sinun järjessäsi ei varmaankaan ole moitteen sanaa. On varmasti mukavaa/helppoa olla älykäs, sanavalmis nainen, joka ei omaa tervettä itsekritiikkiä. Onnea vaan.
- mimmuli82
siis...
olemme puhuneet näistä... ja olen ollut tietoinen että aiemmin ollut just tollasta hulttiokäytöstä...nyt ei oo enää aikoihin,ei meidän seurustelun aikoihin...
Meillä ei oo riitoja juurikaan ollut,mitää ääntä korottamista kummempaa tms..
Ensin olikin sakko,mutta tuli maksun kanssa ongelmia... Nyt siis lähtee istuun sitä.
Mietin vaa eniten sitä että miten sitä kestää/jaksaa yksin tuon ajan.
Meillä oli yhtesen asunnonkin katsominen,mutta se siirtyy siihen kunnes vapautuu,ja muutkin suunnitelmat joutuu laittaa jäihin... - linnakundin vaimo
Todennäköisesti hän ei kestä vankilassa, niinkuin jo vähän osasitkin odottaa. 3 kuukauttahan on miehelle kuin kolme vuotta. Miehesi siis tulee pettämään sinun sellikaveriensan kanssa tai vielä pahempaa yhteissuihkusessioissa :(
Tiedättekö oikeastaan yhtään mistään mitään? Ydyskuntapalvelut muuttuvat istumisiksi ja sitten ollaankin jo avovankilassa vai mitä häh tä. - täysin nolla
hahahahahahah. naiset ne vaan rakastuu miehiin jotka hakkaavat ties ketä. eli rikollisiin naiset rakastuu. Ei tälläinen mukava, fiksu mies kenellekkään kelpaa. Pitääkö alkaa tekee rikoksia et joku nainen kiinnostuis musta. Juopot ja rikolliset saa naisia aina. Olen kateellinen niille joo.
- oppeliini1
Mistä maailmasta teitä sinunlaisiasi naisia siunaantuu Suomeen?!!!!!!!!!!!!
- rakkauttavain
Kyllä te kestätte jos rakastatte. Se vahvistaa suhdettanne.
Ja muille kirjoittajille, ihmiset voi muuttua! Kyllä munkin miehellä on railakas menneisyys ja liika-alkoholinkäyttöä mutta meidän suhteen aikana ei mitään sellaista. Ja kuten joku kirjoitti ei se pahoinpitely automaattisesti tarkoita että on hakannut puolisonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483