Olenko omituinen vai mikä vaivaa? Minulla pitäisi olla ns. kaikki hyvin, mutta en pysty olemaan sellainen kuin haluaisin olla, siis oma itseni..
Olen ollut melkein 40vuotta avioliitossa, lapsia on, kaikki jo aikuisia, lapsenlapsikin on ja toinen tulossa, mutta jokin mättää..
Jos olen vaikka konsertissa mieheni kanssa ja musiikki on sellaista joka tempaa minut mukaansa niin se on aivan järkyttävää eihän niin voi tehdä.!
Minusta tuntuu, etten tiedä olenko olemassa vai en..
Jos haluan keskustella, niin se voi tapahtua vain jos en kiihdy tai korota ääntäni, miehe i kyllä saa huutaa vaikka kuinka paljon...
Onko miehet odellakin tällaisia vai minäkö olen omituinen vai olenko enää edes ihminen.?
Haluan nauttia elämästäni ja tuntea olevani edes joku...
olenko vai enkö
2
74
Vastaukset
- bbgghh
Niin,en nyt ihan ymmärtänyt kirjoituksen pointtia?
Miksi et voisi nauttia elämästä ja tuntea olevasi joku? Kaipaatko siihen toisen ihmisen hyväksyntää?
Käyt miehesi kanssa konserteissa. Noilla avioliitto vuosilla ei välttämättä kaikki edes käy toisen kanssa missään. Miehesi järkyttyy intoutumista musiikkiin? Mitä sitten? Sano että etkö 40 v. avioliiton jälkeen vielä tiedä että näin käy? Jää kotiin seuraavalla kerralla!
On ihan sinusta itsestäsi kiinni elätkö,oletko vai etkö ole. Jos pyytelee olemassaoloaan anteeksi ei varmaankaan saa tuntea olevansa joku.- tiiti
Näinhän asia on, ja minunkin pitäisi se ymmärtää, mutta en oikein jaksa sitten sitä mökötystä ja kaikkea mikä siihen liittyy...
Ehkä eilen silmäni vasta aukesivat kun tajusin, että vaikka nyt kävimmekin konsertissa, niin edellisestä on aikaa ehkä noin 20 vuotta ja silti saan siitäkinj tuntea huonoa omaatuntoa..
Ymmärrän kyllä pointtisi tuossa asiassa ja minussahan se vika on sen kyllä käsitän, mutta aina ei vaan jaksa sitä mökötystä ja muuta mikä seuraa jos menen kavereideni kanssa..
Tuo lauseesi että etkö jo tiedä, että näin käy, on kyllä aivan nappiin osuva.
Pitäisihän hänen jo tietää, että rakastan musiikkia ja tanssia.
Ja kunpa vaan pystyisinkin siihen, etten pyytelisi olemassaoloani anteeksi, olet siinäkin aivan oikeassa, mutta ei se ole helppoa kun on aina tarvinnut tavallaan ansaita se olemassaolonsa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483