Olen aina ihastunut kovin hoikkiin miehiin, jopa ruipeloihin. Mitkään kovin lihaksikkaat miehet eivät ole innostaneet eivätkä ylipainoiset. Mutta noissa hyvävartaloisissa miehissä on ollut sellaista pulmaa, että ovat pääasiassa rakastaneet itseään, ei minua. Nyt olen tutustunut vähäsen ylipainoiseen mieheen. Hän on varsin ihana ja hyväsydäminen mies. Minua hieman harmittaa tuo ylipaino. En pidä itsessäni tästä ominaisuudesta. Mutta vaikka se ylipaino minua harmittaa vähäsen, koska mielestäni mies on hyvännäköinen ja voisi olla tosi edustava hoikempana, niin olen halunnut tapailla häntä. Hän on kertonut laihduttavansa. Se olisi tietysti hienoa mutta en voi aloittaa mitään suhdetta sillä ajatuksella, että hän varmasti laihtuu vaan minun pitää hyväksyä hänet sellaisena kuin hän on ja rakastua häneen sellaisena kuin hän on. Haluan päästä yli tästä painojutusta. Miten? Olen myös niin tyhmä, että pelkään hitusen, mitä ympäristöni sanoo :(. Olen antanut itselleni aikaa olemalla ryntäämättä suhteeseen ja tutustumalla häneen varovaisesti ajan kanssa, koska tiedän, että ajan kanssa pienet ulkonäköseikat menettävät merkityksensä, jos henkisellä tasolla synkkaa hyvin.
minun pitää muuttua
5
152
Vastaukset
- tyikulihjk
No hittoako se ympäristölle kuuluu, minkä painoisen miehen kanssa seukkaat?!
Ei ymmärrä... Taidat olla kovin nuori tai sitten kypsymätön aikuinen, kun noin vähäpätöinen asia kuin lievä ylipaino ovat elämää suurempi asia?!
Ei tuohon ole mitään neuvoa - joko pääset ylipainoasista yli tai et, oma on päätöksesi. Itse en haluaisi missään nimessä yrittää suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jolle jokin yksittäinen piirre minussa on noin iso miikka!- tyhmeliini
Ei se mikään iso miikka ole :). En usko tavanneeni hienompaa ihmistä. Se on oikeasti aika vähäpäitöinen asia. En itsekään ole täydellinen, en edes lähellä täydellistä :(.
- Xhibition
Ja pitäiskö sitten olla täydellinen? Kenelle? Ja miks?
Ole iloinen että löysit niin hyvän miehen, ja nauti siitä, ja suhteestanne!
Ja tosiaan, ympäristölle ei kuulu, vaikka seurustelisit Marsilaisen kanssa. Rakkaus on kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti! - 3971
En voisi olla miehen kanssa, joka on mielestäni epäeroottinen. Seksi loppuu aika nopeasti kun ei haluta. Selittele siinä sitten rehellisesti, miksei haluta :(
- minun pitää muuttua
Tajusin yhtäkkiä hänet tavatessani uudelleen, että hänessä on aivan riittävästi minulle tuota fyysistäkin vetovoimaa :). Hänen kanssaan vaan on niin hyvä olla henkisesti. Tajusin, että haluan hänet juuri tuollaisena kuin hän on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473