Mustis..

turhasta

Ollaan pariskunta joilla on yksi lapsi. Yhdessä ollaan oltu noin 5 vuotta. Koko yhdessäoloajan mies on ollut todella mustasukkainen minusta ja epäillyt ja syytellyt millon mistäkin.Viime syksynä erottiin, kun mies jäi kiinni pettämisestä. Olimme erossa n. 6kk ja tänä aikana minulla ei ollut mitään seksuaalista kenenkään kanssa, toisin kun miehelläni. Nyt kun olemme sitten palanneet yhteen, niin mies on useita kertoja epäillyt että minulla olisi tuon eron aikana ollut sänkykumppaneita. Minä en jaksa noita vihjailuja yhtään, sillä nuo epäilyt jatkuvasti tuovat minulle mieleen eron syyt ja sen kuinka mies mulle monta kuukautta valehteli kaikkea. Mua loukkaa se, että kuinka hän on mua aina huoraksi haukkunut ja syyttänyt että jaan tuolla kylillä persettä ja itse sitten onkin pettänyt mua. No kierokset siis nousee todella paljon ja sitten mun mies keksikin että hermostun hänelle siksi, koska olen siis tehnyt jotain tuona aikana ja haluan salailla jotakin. Miten saan sen ymmärtään, että kyse on ainoastaan tuosta hänen syyttelystä jota oon nyt kohta viis vuotta kuunnellut ilman että sen ansaitsisin..

3

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

      Te kajsi tomppelia ette saa toista ymmärtämään millinkään vertaa yhtään mitään uutta, toistelette vain samoja loukkauksia toisillenne kuin raivotautiset papukaijat. Ja pierni lapsi joutuu kaiken kuulemaan, näkemään ja kestämään. Joko lähdet ja lopullisesti, tai kerrot ongelmastasi perheneuvolassa tai hakeudutte muualle paritertapiaan.
      Tarvitsette molemmat ulkopuolista keskusteluapua, se joko auttaa tai sitten ei.

    • !!!

      Musta tuntuu aika kohtuuttomalta kuunnella näitä "syytöksiä" kaiken sen jälkeen, mitä oon itse yrittänyt antaa anteeksi ja unohtaa.. Ja tuo jatkuva mun syyttely muistuttaa jatkuvasti siitä, mitä mies on tehny ja mitä minä en. Mun päähän ei mahdu se, et miten hän kokee voivansa mua syytellä, kun on itse tehnyt jotain todella törkeää mua kohtaan.

    • heivaa se pois

      se kukan pettää,epäilee aina toista.mustasukkaisuus on sairaus jos hallitsee elämäänne.ja kysehän voi olla persoonahäiriöisestä ihmisestä ja vainoharhasta.ei osaa epäillä toista,jos ei itse petä selän takana.sitähän pelkää toisen tekevän-mitä itse on tehnyt! kerropa se ja lopeta aiheesta jauhaminen.ei kannata olla ja kuunnella sairasta puhetta,pimahdat pian ja lapsenkin hyvinvointi alkaa reistailla.ne vaistoavat ja tajuavat kuules enemmän kuin ymmärrätkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe