kolme sopassa

soppaan hukkuva

Erosin avomiehestäni koska hän ei näyttänyt rakastavan minua. Hänellä oli mahdollisuus elää perheenä kanssani, mutta hän ei halunnut vaan halusi oman asunnon ja hankki sen vielä salaa (kaupungin asunto?) muutettuaan ensin kirjat luotani (salaa) ja salasi minulta sen sijainninkin. Hän sitten meinasi, että hän välillä asustelee siellä ja välillä minun luonani. Hän lähti sitten asunnolleen ja lopetin suhteen, vaikka rakastin häntä todella (ja olin aika hulluna häneen ne vuodet jotka olimme yhdessä...sen takia siedin hänen puoleltaa lähes mitä vaan...mutta yksin sain periaatteessa elää...ei hän edes ruokakaupassa suostunut käymään minun kanssani). Olen sen jälkeen tavannut hyvin mukavan miehen, oikeasti hyvän miehen, joka näyttää välittävän minusta. Meillä ei vielä ole mitään suhdetta, olemme vain tutustuneet ja jutelleet. Nyt ex-avomieheni haluaa tavata ja jatkaa suhdetta ja "keskustella" meidän tulevaisuudesta. Tämä on kamala paikka. Sen lisäksi, että olen jo tavannut todella mukavan miehen, niin hieman pelottaa ajatus tavata exää. Hän on loukattu ja joskus vihaisena hän voi olla hieman pelottava. En ymmärrä miksi hän haluaa tavata, kun silloin kun asuimme yhdessä, niin olin huono. Rakastaako hän minua kuitenkin?
Mitä teen? En oikein uskalla mennä hänen luokseen, vaikka hän nyt vihdoin sitten kutsui minut salaiselle asunnolleen. Menenkö kahvilaan? Vai luovunko suosiolla ja jatkan tutustumista mukavaan mieheen, jonka olen tavannut? Onko se kuitenkin parempi tavata ja selvittää asiat, että voin sitten vähintään jatkaa omaa elämääni ilman pohdintaa, että entä jos...

3

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Et ole tosissas

      Älä edes kuse sinne exsäsi suuntaan.
      Joidenkin päätä saa hakata ikuisesti seinään ja silti ne vaan spanielin katse silmissä pyytää lisää. Pidä huoli, ettet sinä ole tämä joku.
      Keskity hyvään mieheen ja anna onnen tulla elämääsi.

      • drftyhdtrfh

        Samaa mieltä! Totta kai exälle tuli kiire "keskustella" ja plaa plaa, kun paikalle ilmaantui uusi uros. Muuttuisiko tilanne muka paremmaksi, jos aloittaja antaisikin exälle tilaisuuden? Ei takuulla. "Hän on loukattu" - häh? Miten niin? Ukko hommaili aloittajan selän takana omaa asuntoa sun muuta ja häntä nyt on loukattu? Ei voi olla totta... Ja vielä pelottava vihaisena - en ymmärrä, miksi joku edes harkitsee taoaamista tms!


    • 29

      Miehenä vastaukseni on: heitä se exä selkeästi yli laidan. Ilmoita, ettet halua tavata etkä olla missään tekemisissä. Piste. Ja jos ei usko, niin uhkaa lähestymiskiellon hakemisella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe