Valosta!

Flygare 76/77

On kova depressio, ootan sitä valoa, missä se on onko se katuvalo vai joku muu valo, onko sitä kirjattu mihinkään sitä valoa ja sen kirkastumista, minua niin pelottaa missä se oikea valo on , senhän piti tulla "pian", oonko tullu sokeaks kun en nää mitään, kertokaa missä se oikea valo on.
Missä se tieto on koska se pian tulee, joutus tässä vähän järjesteleen asioita.

PS! Perskle olin tallissa ja valot poissa, sori en kiusaa enää teitä siitä valosta, unohdin vain painaa katkasijaa!
PS! Aurinko on justiin taivaan rannalla, valoa siis näkyvissä, just tähän aikaan, entä teillä, selittäkää miks minä näen sen valon mutta ette te, antakaa raamatullinen selitys, hoks`! ei tieteellistä

PS! Kaikki fröökenit jotka haluaa poistaa tämän kirjoituksen, niin niistä ei ole valon kantajiksi, tältä palstaltahan niitä löytyy!!

Hälsningar: Klara lysen på finska, på svenska ljusklara vappen!

9

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvää vappua
      • Flygare 76/77

        "selvää vappua", sullekki helel, vellihousuna on kiva olla entä sulla fröökeninä, joko oolveisit lentää vai lämpöä pukkaa , siivet löysänny vaikka valo on karannu, silti klara vappen...muuten tuo doktor filli vois antaa sulle sen toisen analyysin minun jälkeen. Kannattas ottaa yhteyttä doktor filliin kumman analyysin mukkaan mennään.

        PS! Kato ettei sitä valkosta viivaa näy nokan keskellä, tulis selittämistä, muuten on ollu joskus sitä ruskeaa nokan alla, eli kokemusta on!
        PS! Meillä nyt vasta valo himmenee entä teillä!


      • harrier
        Flygare 76/77 kirjoitti:

        "selvää vappua", sullekki helel, vellihousuna on kiva olla entä sulla fröökeninä, joko oolveisit lentää vai lämpöä pukkaa , siivet löysänny vaikka valo on karannu, silti klara vappen...muuten tuo doktor filli vois antaa sulle sen toisen analyysin minun jälkeen. Kannattas ottaa yhteyttä doktor filliin kumman analyysin mukkaan mennään.

        PS! Kato ettei sitä valkosta viivaa näy nokan keskellä, tulis selittämistä, muuten on ollu joskus sitä ruskeaa nokan alla, eli kokemusta on!
        PS! Meillä nyt vasta valo himmenee entä teillä!

        Tekstiäsi lukiessa minule valkeni mitä tarkoitat valon himmenemisellä.
        Se on täysin ymmärrettävää tässkin valossa, joka on kertomus sinun käynnistäsi psykiatrilla:

        "Mies meni psykiatrin vastaanotolle:
        "Tohtori hyvä, taidan tarvita apua!", sanoo mies käsiään huiskien, "kun noita lepakoita lentelee tuossa koko ajan!"
        "No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "


      • apua sain
        harrier kirjoitti:

        Tekstiäsi lukiessa minule valkeni mitä tarkoitat valon himmenemisellä.
        Se on täysin ymmärrettävää tässkin valossa, joka on kertomus sinun käynnistäsi psykiatrilla:

        "Mies meni psykiatrin vastaanotolle:
        "Tohtori hyvä, taidan tarvita apua!", sanoo mies käsiään huiskien, "kun noita lepakoita lentelee tuossa koko ajan!"
        "No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "

        *"No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "*

        Heiiiih, meilhän on ollut sama hemmo psykiatrina?

        Mua vaivas välillä kankkusessa valtava itikka/mäkäräisparvi,
        jota mä jouduin huitomaan jatkuvasti.
        Sit mä kuulin tästä psykistrista jolla on lepakoita vintillään,
        ja hän olikin avulias.
        Hänen lepakot söi kaikki mun lentävät inisijät, ja hänen lapakot voi oikein pulskasti nyt, oikein vampyyrilepakoilta näyttävät kuulemma...
        Mä en niitä nähnyt mut onneks ne kuitenkin söi mun itikat :)


      • huoh ja voih
        apua sain kirjoitti:

        *"No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "*

        Heiiiih, meilhän on ollut sama hemmo psykiatrina?

        Mua vaivas välillä kankkusessa valtava itikka/mäkäräisparvi,
        jota mä jouduin huitomaan jatkuvasti.
        Sit mä kuulin tästä psykistrista jolla on lepakoita vintillään,
        ja hän olikin avulias.
        Hänen lepakot söi kaikki mun lentävät inisijät, ja hänen lapakot voi oikein pulskasti nyt, oikein vampyyrilepakoilta näyttävät kuulemma...
        Mä en niitä nähnyt mut onneks ne kuitenkin söi mun itikat :)

        Ou nou. Nyt se on saanut aamulla kirkkaan väläyksen ja honannut miten asian voi kääntää kahteen suuntaan. Oon sanaton.


      • Kela betalar
        apua sain kirjoitti:

        *"No älkää hitossa niitä tänne huiskiko!", vastaa psykiatri vihaisesti. "*

        Heiiiih, meilhän on ollut sama hemmo psykiatrina?

        Mua vaivas välillä kankkusessa valtava itikka/mäkäräisparvi,
        jota mä jouduin huitomaan jatkuvasti.
        Sit mä kuulin tästä psykistrista jolla on lepakoita vintillään,
        ja hän olikin avulias.
        Hänen lepakot söi kaikki mun lentävät inisijät, ja hänen lapakot voi oikein pulskasti nyt, oikein vampyyrilepakoilta näyttävät kuulemma...
        Mä en niitä nähnyt mut onneks ne kuitenkin söi mun itikat :)

        Olen tavannut minäkin monta psykiatria,
        jolla on lepakoita vintissään.

        Pimeempiä kuin asiakkaansa...


    • Flygare 76/77

      "harrier" näinhän se kävi tohtori fillillekin, joutu hakemaan apua minun käsittelyn jälkeen!

      PS! Hoks, en muistanukkaan, niinhän se tuli tämä jessuli viiruskin jenkeistä, tokkopa se tohtori fillikään on parantunu näistä jenkkiläisten uskiksista.

      • tatanka yotanka

        Mikähän siinä maanosassa on niin kovin erikoista...

        "The Great Spirit, also called Wakan Tanka among the Sioux, the Creator or the Great Maker in English, and Gitchi Manitou in Algonquian, is a conception of a supreme being prevalent among some Native American and First Nations cultures. According to Lakotah activist Russell Means a better translation of Wakan Tanka is the Great Mystery."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe