kaikennäkösii hassunhauskoi tarinoita sitä onki porukka liikkeelle laittannu :)
http://www.jehovahs-witness.net/jw/experiences/123185/1/SCARY-actually-hilarious-JW-Urban-Legends-smurf-content
Urbaanilegendoja rivijäsenillä
5
109
Vastaukset
- srslysmurffi
On muuten tuo tarina sisaresta , joka käy raiskaajan ovella tuttu ihan suomessakin :)
samat tarinat kiertää...
hauskaa jos joku perustaa uskoansa tuollaisten rohkaisujen varaan :) - hi-hi-HO-HO
Omat vitsinsä eri yhteisöillä...
Monessakohan jt-porukassa on tyyppi joka on kutsuttu nimellä "Harmagedon" ?
Ei siksi että hän olisi mikään tuhoava tyyppi vaan:
koska on aina ..myöhässä :D- smurffmaanikko
Mistä tunnistaa Aidon Todistajan lomalla ulkomailla?
Hän etsii ensimmäiseksi Valtakunnansalin ja menee sitten vasta Hotelliinsa :) - Jep-jep-pulis
smurffmaanikko kirjoitti:
Mistä tunnistaa Aidon Todistajan lomalla ulkomailla?
Hän etsii ensimmäiseksi Valtakunnansalin ja menee sitten vasta Hotelliinsa :)Entäpä kotimaassa?
Todistaja tietää mihin kohtaan Nisankuun 14 pv sijoittuu kunakin vuonna
tavisallakassa,
mutta ei muista kenenkään ihmisen syntymäpäiviä . - >>Legzend
Jep-jep-pulis kirjoitti:
Entäpä kotimaassa?
Todistaja tietää mihin kohtaan Nisankuun 14 pv sijoittuu kunakin vuonna
tavisallakassa,
mutta ei muista kenenkään ihmisen syntymäpäiviä .eihän aloituksessa ollut kyse jehovalaisvitseistä vaan legendoista ja tarinoista, jotka kiertävät ympäri maailmaa ja johin osa todistajista uskoo /noudattaa.
Minäkin muistan kuulleeni nuoruudessani tuon tarinan sisaresta, johon raiskaaja ei koskenut,kun takana seisoi kaksi muskelimiestä :D
Aika paljon noista jenkkien tarinoista on kulkeutunut tänne asti. hienoa havaita itse sellainen asia, ett nuoruudessa jostain kumman syystä nuo kaikki tarinat otti todesta..
ehkeipä sitä saanut kyseenalaistaa tarinoita, koska eihän sitä voi olettaa minkään tuollaisen tarinan olevan vale tuossa puhtaassa järjestössä.
Samoin jätin smurffit rauhaan, kun puskaohjeena jostakin kuulin ,ettei ne ovat kyseenalaisia.
tarinoita on monia.
Joskus olen kuullut tarinaa kenttätyöstä jossa veljet menivät taloon jossa koiran nimi oli "jehova". Omistaja oli usuttanut koiran todistajien päälle . (ilmeisesti sanoin : "hyökkää jehova" "päälle jehova" tjms....) , mutta sen sijaan koira oli hyökännyt omistajansa päälle :)
jälleen hieno ja rohkaiseva todistus kenttätyöläisille, ettei saarnaamistyössä tarvitse pelätä.
tuohonkin tarinaan nuorena sillon aikoinaan uskoin..
varmasti moni muukin on tuon tarinan kuullut.
noita puskajuttuja on paljon. ja niihin uskotaan ja niitä noudatetaan , riippumatta siitä onko niistä viitteitä ite seuran materiaalissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701