Olen seurustellut poikaystäväni kanssa puoltoista vuotta ja tässä lähiaikoina olen huomannut etten saa läheskään yhtä paljon huomiota, mitä hän saa minulta. Olen erittäin läheisyydenkaipuinen ja siksi yritän helliä häntä toivoen samaa takaisin. Joskus esim hieron hänen kipeää selkäänsä, vaikka olen aivan itsekin väsynyt ja kun pyydän vastavuoroista palvelusta, saan kuulla kuinka väsynyt hän on... Lisäksi ikävä kyllä olen halukkaampi kuin hän ja olen yrittänyt monesti kaataa häntä sänkyyn monella eri tapaa huonoin tuloksin. Kun olemme erillämme, hän on aivan erilainen ja antaa ymmärtää haluavansa minua enemmän kuin mitään ja että hän kaipaa minua jnejne. Nähdessämme iskee naamaani taas karu totuus.
Teen omasta mielestäni myöskin suurimman osan kotitöistäkin ja kun pyydän häntä esim. ulkoiluttamaan koiraani saan vastaukseksi marmatusta, ettei se ole hänen hoidettava.
Miten saisin rakkaani huomioimaan itseäni yhtäpaljon kuin minä häntä? Olen nykyään hyvin surullinen asiasta ja kun saan itkukurkussa sanottua asiasta, hän lupaa parantaa tapansa ja saan silloin kaipaamaani hellyyttä mielinmäärin, mutta vain väliaikaisesti. Auttakaa!
Tasa-arvoa kiitos!
hopeless_gf
2
90
Vastaukset
- Lopeta sinäkin
Vähennä sinäkin hellyydenosoituksia! Sitten huomaat jääkö hän kaipaamaan niitä eli tekee aloitteita itse.
- anna turpaan
Asian saa kuntoon sairaalloisella vaatimisella. Alat käymään mieshierojalla, ja kehut ääneen miten on hyvä hieroja et mieshierojat on kaikista parhaita, vaikka hieroja olisikin nainen niin ei tarvitse kertoa totuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483