Haluisitko mua...

SadUglyDuckling

Olen 34v nainen ja ongelmani on se, että vaikka miehet aluksi pitävät minua yleensä viehättävänä ja haluavat seksiä melkein koko ajan, niin suhteen edetessä halut kummasti lopahtaa...Olen alkanut pelätä tätä jokaisessa suhteessa jo etukäteen, että milloin se taas tapahtuu. Enkä ole saanut mitään selitystä asiaan. En siis esim yhtäkkiä ole muuttanut ulkonäköäni, lihonut tms. mutta mies ei vaan yhtäkkiä enää halua minua vaan alkaa vältellä seksiä. Voiko johtua siitä että itse olen varsin seksuaalinen, haluan oikeastaan aina ja paljon. Tuleeko siitä miehelle suorituspaineita? Yritän aina olla niin kuin asia ei olisi minulle iso juttu, mutta kai se esitys ja turhautumiseni näkyy läpi. Olen siis ihan o.k. kroppainen, en lihava mutta en langanlaihakaan (168cm, 60kg), urheilullinen, rinnat isohkot, pitkät hiukset, ihan kaunis naamasta ja sensuelli. Mikä minussa on vikana...

13

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tyrkky n

Oot liian tyrkky.Lopeta jo!

• Alkuperänennen

Millä tavalla tyrkky? Voisitko täsmentää?

• Batman79

SadUglyDuckling
      30.4.2012 18:16
      0
      "Olen 34v nainen ja ongelmani on se, että vaikka miehet aluksi pitävät minua yleensä viehättävänä ja haluavat seksiä melkein koko ajan, niin suhteen edetessä halut kummasti lopahtaa.... En siis esim yhtäkkiä ole muuttanut ulkonäköäni, lihonut tms. mutta mies ei vaan yhtäkkiä enää halua minua vaan alkaa vältellä seksiä. Voiko johtua siitä että itse olen varsin seksuaalinen, haluan oikeastaan aina ja paljon. Tuleeko siitä miehelle suorituspaineita? ... Olen siis ihan o.k. kroppainen, en lihava mutta en langanlaihakaan (168cm, 60kg), urheilullinen, rinnat isohkot, pitkät hiukset, ihan kaunis naamasta ja sensuelli. Mikä minussa on vikana... "

Niin, mikä vikana?
      Musta tuntuu vaan vahvasti sille, että olet liaani.
      Ripustaudut ja imeydyt kiinni kuin mustekala! En usko mihinkään suorituspaineisiin niinkään, vaan mulla ainakin karvat nousee pystyyn kun ajattelen tuollaista naista!
      Anna hyvä ihminen miehelle tilaa! Tukahdutat toisen, siltä vaikuttaa!
      Ripustautumalla ajat toisen vaan pois. Ei ikäänkuin ole tilaa hengittää, jos tajuat?!

• mieti nyt

No sinulla on ongelmia, kukaan tervepäinen ei halua seksi koko ajan ja paljon. Ei siitä mitään suorituspaineita kenellekkään tule, mutta tuskin miehetkään jaksaa koko ajan jyystää. Jutteleppa jonkun asiantuntijan kanssa, ettet osaa olla miesten kanssa, etkä halua muuta kuin seksiä.

Ja melkoisen teennäiseltä kuulostaa muuten puheesi, vai oikein sensuelli...just just. Olet juuri sellainen mitä kukaan ei halua, itseäsi täynnä. Oletko pitkäänkin peilin edessä harjoittelemassa sensuellia ilmettäsi ?

• sinkku36

Haluaisin sua varmasti. Olen mies ja aika seksuaalinen kans. Seurustelin yhen naisen kaa nuorempana 7 vuotta se halus koko ajan seksiä. Kerran päivässä vähintään ja ei minultakaan halut lopahtaneet. Nyt olen sinkku ja koko ajan tekis mieli paneskella mute i ole ketään. Pystyn kyl hillitsemään itseni et en runkkaa edes ku kerran vikkos.

• SadUglyDuckling

No enpä koe olevani mikään ripustautuja...mulla on oma elämä, ystävät ja paljon harrastuksia. Mutta joo, seksi vaan on musta tosi tärkeää, en osaa oikein olla ilman sitä. En tiedä mikä on normaalimäärä parisuhteessa mutta mä haluan kyllä melkein joka päivä, olis kiva joskus löytää sellainen oikeasti seksuaalinen mies jonka eroottisuus kestäisi sen alkuhuumankin läpi.

• ????????

No parisuhteissa on seksiä sen verran kuin puolisot haluavat. Mutta jos parisuhde perustuu pelkkään seksiin, se ei toimi. Oletko miettinyt, entä jos tilannetta ? Eli esim. mahdollinen puolisosi sairastuu vakavasti, eikä seksi tule mieleenkään, vaan mielessä on mahdollinen kuolema jne. ? Eli kestätkö sinä sen ?

• 16

-> ap

No jos ei suhteessa muuta ole kuin seksi ja eroottisuus niin ei se pitkälle kanna.

• NikoS

Ehkä miehet pitävät sua jakorasiana. Ei kukaan halua epäluotettavan kanssa vakavaan suhteeseen, paneminen sitten eri asia.

• sd6f7t58

Minä tapasin myös naisen joka halusi melkein kokoajan seksiä mikä sai minut ihan hämmilleen koska olin aina saanut sellaisen kuvan että naiset eivät pidä siitä niin paljon kuin miehet ja en oikein osannut tehdä aloitetta kokoajan koska minut on opetettu kunnioittamaan naisia enkä pysty pitämään heitä vain jonain seksi objekteina mutta kuitenkin pidin hänestä tosi paljon ja välillä vaikutti että ainoa läheisyys minkä tältä naiselta sain oli seksin aikana.. muuten en saanut haleja, koskettelua tai suukkoja joten vähensin seksin määrää koska halusin nähdä onko se ainoa asia mitä hän minusta tahtoi no siitähän sitten asiat meni ihan reisille ja tuli ero koska tämä nainen luuli että en pitänyt hänestä enää koska en tehnyt enää mitään aloitetta seksiin :/

• Halikundi

Mikset laittanut yhteystietojasi mukaan ?

Sinut olisi kiva pyytää treffeille !

• Intohimoton mies

Taitaa olla miehillä aika yleinen ongelma, että halut vähenee suhteen edetessä, jos seksiä on paljon. Mulle on käynyt samalla tavalla. Seksistä tulee helposti liian rutiininomaista ja kumppanista liian tuttu. Halut kestää pidempään, jos joutuu välillä elämään hieman puutteessa ja seksi on hyvää. Sinkkuaikana panettaa lähes jatkuvasti suhteen ensimmäinen vuosi on aika seksikeskeistä. Sitten intohimo vaan hiljalleen hiipuu kun arki astuu kuvaan. Jos suhteessa säilyy läheisyys ja välittäminen, niin ei mun seksihalut kokonaan lopu, mutta vähenevät noin kolmen vikkokerran tasolle.

Olishan se aivan mahtavaa tuntea samaa halua ja intohimoa kumppaniaan kohtaan vielä kymmenen vuoden jälkeen. Jospa joku osaisi kertoa, kuinka pitäää halua yllä.

• Mies metrosta....

Miehenä voisin sanoa, että nainen joka haluaa "oikeastaan aina ja paljon" ei kiinnosta pätkääkään, siis juuri pidemmän päälle. Minulla on käsitys, että liian himokas ja koko ajan tyrkky nainen ei oikeasti sa tyydytystä vaan tarvitsee koko ajan jotakin ja lisää - ja se taas on tosi tympeää.

Vaikka saattaa tullakin yllätyksenä, totean, etten minä ja moni muukaan mies, ole naisten kanssa pelkästää seksin takia. SIlloin kun nainen otetaan vakavasti ja hänen kanssaan halutaan ihan oikea parisuhde, pitää olla muutakin kuin mukiinmenevä kroppa ja varma saanti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe