Nyt loppu, 3 vuotta ollaan tapailtu eikä mua voi perheelle esitellä vaikka asuvat 5 kilometrin säteellä kaikki.
Kavereillekin kierrellen kaarrellen esitellään ja muutenkin olen aina se viimeinen vaihtoehto jonka kanssa voi viettää aikaa.
Ettikööt mies jonkun toisen typerän, minä sanoudun irti nyt!!!!!!!!!!
3 vuotta neljän seinän sisällä
4
207
Vastaukset
- Surullinennnn
Been there...done that. Kun löytäs sen ihmisen jolle on ei ainoa, mutta ensimmäinen vaihtoehto...Etsin kunnes löydän.
- n30+
Toi oli hyvin sanottu. Nyt ei kyllä jaksa mitään etsiä, mutta jos joskus taas jaksan ni yritän muistaa ton lauseen... " ei ainoa, mutta ensimmäinen..."
- Onnea matkaan!!!
Hyvä, että olet saanut itseäsi niskasta kiinni.
Ei tuo mies oikeasti sinua rakasta - pitääpä vain (omasta mielestään) parempaa odotellessa.
Kumma kun ei ole saanut syötyä itsetuntoasi kokonaan. Sinä ansaitset parempaa!- Mäkeen vaan
Hyvä, kun huomasit ennen kuin olet niin liekassa ettet enää osaa lähteä. Niin kovin helposti jää roikkumaan ja narraamaan itselleen, että kyllä se tästä lähtee, kunhan vaan jaksaa olla kärsivällinen. Ei lähde. Jos tyyppi on kolme vuotta pitänyt sinua vähän niinkuin varalla, niin viimeistään nyt on aika tehdä johtopäätökset. Ja niinhän sinä teitkin. Onnea matkaan vaan, parempi elämä odottaa sinua ihan vamana nyt, kun tuo tyyppi ei enää ole esteenä. Sinulla ei ole mitään menetettävää, hänellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504