Suhteessamme mies on saanut riidan aikaiseksi seksistä. Selvisi myöhemmin, että hänellä oli vieraita naisia, sai tuollaisista riidoista syyn niihin, olin suorastaan pakottanut. Jos yhden kerran kieltäytyminen aiheutti tämän.
Puoli vuotta sitten hän kieltäytyi seksistä itse. Ei ole suostunut yrityksistäni huolimatta, ja kosketuksestakin kiukustuu. Hän sanoo, että minun tarvitsee tunnustaa pettämiseni. Hänen mielestään minulla on täytynyt olla joku mies. Ennen tunnustamista hän ei seksiin suostu. Yhden kerran olen tämän kohtuuttomuuden hänelle kertonut, mutta hän raivostui ja kävi minuun käsiksi, jolloin hänelle itselleen tuli sairaalareissu. En siis uskalla puhua asiasta, koska pelkään raivostumistaan ja niinpä mennään sitten täysin platonisessa suhteessa. Pettänyt en ole häntä koskaan. Voisi vain kuvitella, jos itse olisin tällaisen ajanjakson pihdannut seksissä, hän olisi varmaan jo pahoinpidellyt minut henkiltä. Epäilen, että hänellä on nainen työmatkoillaan tms. koska muuten tämä on aivan mahdoton tilanne.
Seksittömyyttä puoli vuotta
4
209
Vastaukset
- maggipeikko
Tuollaisesta herää kysymys... mikä pitää sinut tuossa suhteessa? yksinjäämisen pelko? eikö elämä yksin olisi mieluisampaa kuin tuo nykyinen pelossa eläminen. Eihän tuo mies arvosta sinua yhtään, pitää vaan ajankulunaan "parempaa odotellessa". Syyttelee sinua asioista, joihin et ole syyllistynyt. Yleensä se on merkki siitä, että on itse pettänyt ja pettää, yrittää kaikinkeinoin peitellä tekemisiään ja latistaa toisen itsetunnon täysin halveksimalla ja syyttelemällä. Lopulta kuvittelet että vika on sinussa ja pidät itseäsi pahana ihmisenä joka ei ansaitsisi parempaa. Se on väärä luulo, jos arvostat elämääsi yhtään niin lopetat tuollaisen katsomisen, lähde lätkimään ja elä onnellinen loppuelämä, et tarvitse tuollaista pahoinpitelijää ja sortajaa.
- mies 36v
Miehes yrittää vähätellä omia tekemisiään ja pettämistään syyllistämällä sua ja alistamalla sua omaan tahtoonsa. Teidän suhde on kuollut jo ja rakkautta ei ole miehes osalta. En ymmärrä siis et miksi olet sen miehen kanssa vielä. Ja sit se käy vielä käsiksi kun jää häviölle väittelyssä. tyypillinen narsistin piirteitä. Jätä se ennen kun tapahtuu pahempaa.
- maggipeikko
Tuollaiseen vanhanaikaiseen ajatusmaailmaansa jumittuneet erilaisuutta sietämättömät mutta kuitenkin tavallaan hyvää tarkoittavat vanhemmat ovat todella rasittavia lapsilleen. Itsekin poden huonommuudentunnetta omien vanhempieni vuoksi, joiden mielestä heitän elämäni hukkaan kun menin rakastumaan itseäni 14 vuotta vanhempaan mieheen, enkä heidän mielikseen ole hakeutunut töihin joksikin tilintarkastajaksi, joka työnä ei voisi vähempää kiinnostaa. Muutenkin on ollut jotakin käsittämättömiä odotuksia siitä mitä minusta tulee ja miten tulen elämäni elämään. Kieroa syyttelyä vääristä valinnoista ja hirveän isot odotukset... potenut olen koko ikäni masennusta osaltaan vanhempieni takia. En kuitenkaan ole suostunut hyppimään heidän pillinsä mukaan, elän elämäni tavallani ja vierailut heidän luonaan ovat jääneet aika vähään sen heidän masentavan ilmapiirinsä vuoksi. Sitä tuntee itsensä niin hirveän huonoksi ihmiseksi kun siellä käy. Se ahdistus, riittämättömyyden tunne kulkee aina mukana. Voisivat hyvät ihmiset jo 4 vuoden jälkeen hyväksyä edes kumppanini, jossa ei heidän mukaansa ole yhtään mitään muuta vikaa kuin se ikä (37).
Antakaahan poikanne elää elämänsä tavallaan ja kokea ja kuulostella mitä elämältään tahtoo. Jos seurustelevat niin seurustelevat minkä seurustelevat, voi olla ettei suhde kestäkään pidemmän päälle, mutta pitää hyväksyä myös se jos se jatkuukin loppuun asti, mikä on nykyaikana aikamoisen harvinaista. Jos löytää jonkun kaltaisensa, ihmisen jonka kanssa jakaa mielellään elämänsä ilot ja surut, niin on se sen varran arvokas suhde ettei sitä kannata heittää hukkaan, ei ainakaan ulkopuolisten pahojen katseiden vuoksi. - 18 + 5
Erotkaa, ennen kuin henki lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483