Olen 20 vuotias mies ja olen ollut 18 vuotiaan tyttöystäväni kanssa yli vuoden yhdessä ja kihloihinkin on menty (vieläkin kaukosuhde). Mutta olen huomannut että on vaikeaa olla hänen kanssaan. Kyse ei ole siitä etten rakastaisi häntä, mutta rakkauden muoto on vain vaihtunut. Tunnen olevani enemmänkin vain hänen paras ystävänsä. Tämän takia on vaikea, no esim kiihottua kun ajattelen häntä. En tunne enään tarvetta olla hänen kanssaan parina. Hän on hyvin tunteellinen ja en kestä ajatusta että häneen sattuu, mutta... nytkin omaa rintaa ahdistaa kun ajattelen parisuhdettamme ja tunteitani.
Siispä hyvät naiset... Pyydänkin teidän neuvoanne. Tää oikeesti sattuu iha stnasti. Haluan tän olon hemmettiin. Olkaa kilttejä :'-(
Rakkauden laatu muuttunut
7
238
Vastaukset
- nainen23v.
olette olleet vasta yli vuoden yhdessä ja menitte kihloihin ja nyt ykskaks et enää rakastakaan häntä kumppanina, kun alkuhuuma on laantunut?
nyt haluat erota hänestä ja sinua ahdistaa, kun ei ole tarpeeksi munaa sanoa sitä suoraan naiselle?
olet selvästi epäkypsä. kihloihin meno on iso askel. rakkaus ei ole ainoastaan tunnetta, se on myös päätöstä olla toisen kanssa niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. sinä olet selkeästi liian epäkypsä sitoutuakseen etkä edes tunnu tietävän mitä haluat. siispä etsi miehisyytesi ja sano suoraan naisellesi mitä tunnet. kyllä hän toipuu sinusta, todennäköisesti nopeammin kuin uskotkaan.- Sydänsurujen mies :(
En ole missään vaiheessa väittänyt että olen tarpeeksi kypsä. Olen itse samaa mieltä mielestäni mut saisi ruoskia. Mutta ollaan oltu jo puoli vuotta kihloissa. Tämä nyt vaivannut vain kuukauden. Todennäköisesti olet oikeassa että sitouduin liian äkkiä. Välitän kyllä hänestä mutta... äh mitä mä tässä yritän selitellä. Ei siit oo mitää iloo ku oot kummiskin oikeassa. Vaikka asiat sanoitkin suoraan niin kiitos. Juuri tuollaista neuvoa kaipasinkin. Tiedämpähän että en ala enää sitoutumaan ennenkuin tiedän olevani valmis.
- Sydänsuruje mies :(
Sydänsurujen mies :( kirjoitti:
En ole missään vaiheessa väittänyt että olen tarpeeksi kypsä. Olen itse samaa mieltä mielestäni mut saisi ruoskia. Mutta ollaan oltu jo puoli vuotta kihloissa. Tämä nyt vaivannut vain kuukauden. Todennäköisesti olet oikeassa että sitouduin liian äkkiä. Välitän kyllä hänestä mutta... äh mitä mä tässä yritän selitellä. Ei siit oo mitää iloo ku oot kummiskin oikeassa. Vaikka asiat sanoitkin suoraan niin kiitos. Juuri tuollaista neuvoa kaipasinkin. Tiedämpähän että en ala enää sitoutumaan ennenkuin tiedän olevani valmis.
Yritän olla tarpeeksi mies edes myöntämään että olet oikeassa
- snbrn
Naisena haluaisin kuulla asiat suoraan - kasvotusten ilman mitään kiertelyjä jos haluaa erota.
- Sydänsurujen mies :(
Kiitos vastauksesta.
- rehdisti vain!
Juuri tuo epäkypsyys on suurin syy siihen, että kihlattusi on alkanut tuntua kaverilta. Jos olisit aikuisempi, miehekkäämpi, tuntuisi tytöstäkin naisemmalta eikä hän hakisi susta kaveria. Ja sinä näkisit selvemmin luonnolliset eronne miehenä ja naisena.
Ehkä sun kannattaa purkaa kihlaus, en tiedä. Mutta ennen kaikkea sun täytyisi alkaa hakea sitä kypsyyttä. Mitä teetkin, ole rehellinen itsellesi ja tytöllesi. Kanna aidosti vastuu teostasi, se on miehekästä. Äläkä liikaa moiti itseäsi, tuommoista voi sattua meille kaikille. - Sydänsurujen mies :(
Kiitos kaikille vastauksista. Olen nyt puhunut hänen kanssaan ja olemme eronneet. Puhuimme asiat suoriksi ja se kannatti. Taakka poistui sydämeltä minkä tämä itsekseen mietiskely aiheutti.
Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483